Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Очікувана вартість
2 247 450,00 UAH
UA-2019-06-19-000709-c ● 4258926aa38f4b0dab37e51793acb42a
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Прокуратура Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 25707002 |
Вебсайт: | http://don.gp.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вулиця Університетська, будинок 6 |
Контактна особа: |
Голомазов Сергій Анатолійович 380629541041 otdel132@don.gp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Оцінивши наявні відповідні пропозиції на ринку охоронних послуг, керівництво Прокуратури Донецької області прийшло до висновку про необхідність організації саме поліцейської озброєної охорони.
Висновок про безальтернативність поліцейських послуг Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області ґрунтується на приписах ряду нормативних актів, а саме:
Відповідно до приписів статей 2, 13, 15, 23, 29 Закону України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 р. № 580-VIII, надання поліцейських послуг із забезпечення охорони майна і громадян на договірних засадах є прерогативою підрозділів поліції охорони.
Приписи статей 2, 13, 15, 23, 29 Закону України «Про національну поліцію» № 580-VIII від 02.07.2015 р. кореспондуються з Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. N 937 «Питання забезпечення охорони об’єктів державної та інших форм власності». У відповідності з пунктом 10 Положення підрозділи воєнізованої охорони відповідно до законодавства можуть мати на озброєнні вогнепальну зброю, а також оснащуватися спеціальними засобами індивідуального захисту та активної оборони, а саме: шоломами сталевими армійськими і типу "Сфера", бронежилетами, гумовими кийками, наручниками, електрошоковими пристроями, пристроями для відстрілювання патронів, спорядженими гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, балончиками та пістолетами із сльозоточивими речовинами, пневматичною зброєю, пристроями для примусової зупинки автотранспорту.
На відміну від поліції охорони - охоронні підрозділи відповідно до законодавства не можуть мати на озброєнні бойову автоматичну та неавтоматичну вогнепальну зброю, а лише спортивну, вогнепальну мисливську зброю та пневматичною зброю, що не може надійно забезпечити виконання завдань охорони підприємства та його працівників в зоні проведення антитерористичної операції.
Разом з цим відповідно до приписів статі 10 Закону України «Про охорону діяльність» від 22.03.2012 р. № 4616-VI, під час організації та здійснення охоронної діяльності суб’єктам охоронної діяльності забороняється:
1) придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами;
2) використовувати ознаки належності (елементи символіки, формений одяг тощо) до Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Національної поліції України, Збройних Сил України та інших військових формувань, правоохоронних, природоохоронних і контролюючих чи інших органів виконавчої влади, їх спеціальних підрозділів, у тому числі в назві суб'єкта охоронної діяльності, на одязі, транспорті реагування, будівлях, у документації.
Крім того, згаданий Закон не передбачає для решти суб’єктів охоронної діяльності права використовувати зброю під час виконання заходів охорони та прямо забороняє перебирати на себе функції притаманні правоохоронним органам. Через це, послуги інших суб’єктів господарювання у сфері охоронної діяльності виявились недостатніми у виниклих умовах, що свідчить про відсутність конкуренції.
Залучення до охорони Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області, надає можливість надійної та ефективної охорони приміщень Прокуратур Донецької області в умовах проведення ООС на території Донецької області, а також запобігання терористичної діяльності і незаконних військових формувань.
Висновок про безальтернативність поліцейських послуг Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області ґрунтується на приписах ряду нормативних актів, а саме:
Відповідно до приписів статей 2, 13, 15, 23, 29 Закону України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 р. № 580-VIII, надання поліцейських послуг із забезпечення охорони майна і громадян на договірних засадах є прерогативою підрозділів поліції охорони.
Приписи статей 2, 13, 15, 23, 29 Закону України «Про національну поліцію» № 580-VIII від 02.07.2015 р. кореспондуються з Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. N 937 «Питання забезпечення охорони об’єктів державної та інших форм власності». У відповідності з пунктом 10 Положення підрозділи воєнізованої охорони відповідно до законодавства можуть мати на озброєнні вогнепальну зброю, а також оснащуватися спеціальними засобами індивідуального захисту та активної оборони, а саме: шоломами сталевими армійськими і типу "Сфера", бронежилетами, гумовими кийками, наручниками, електрошоковими пристроями, пристроями для відстрілювання патронів, спорядженими гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, балончиками та пістолетами із сльозоточивими речовинами, пневматичною зброєю, пристроями для примусової зупинки автотранспорту.
На відміну від поліції охорони - охоронні підрозділи відповідно до законодавства не можуть мати на озброєнні бойову автоматичну та неавтоматичну вогнепальну зброю, а лише спортивну, вогнепальну мисливську зброю та пневматичною зброю, що не може надійно забезпечити виконання завдань охорони підприємства та його працівників в зоні проведення антитерористичної операції.
Разом з цим відповідно до приписів статі 10 Закону України «Про охорону діяльність» від 22.03.2012 р. № 4616-VI, під час організації та здійснення охоронної діяльності суб’єктам охоронної діяльності забороняється:
1) придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами;
2) використовувати ознаки належності (елементи символіки, формений одяг тощо) до Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Національної поліції України, Збройних Сил України та інших військових формувань, правоохоронних, природоохоронних і контролюючих чи інших органів виконавчої влади, їх спеціальних підрозділів, у тому числі в назві суб'єкта охоронної діяльності, на одязі, транспорті реагування, будівлях, у документації.
Крім того, згаданий Закон не передбачає для решти суб’єктів охоронної діяльності права використовувати зброю під час виконання заходів охорони та прямо забороняє перебирати на себе функції притаманні правоохоронним органам. Через це, послуги інших суб’єктів господарювання у сфері охоронної діяльності виявились недостатніми у виниклих умовах, що свідчить про відсутність конкуренції.
Залучення до охорони Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області, надає можливість надійної та ефективної охорони приміщень Прокуратур Донецької області в умовах проведення ООС на території Донецької області, а також запобігання терористичної діяльності і незаконних військових формувань.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 10:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 червня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації, м. Маріуполь, вул. Університетська,6; м. Маріуполь, пл. Мічмана Павлова, 10; м. Маріуполь, бул. Меотиди, 1; м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр,2; м. Бахмут, вул. Миру, 45; м. Костянтинівка, вул. Правобережна, 260; м. Краматорськ, вул.. Рум`янцева, 4а; м. Покровськ, вул. Центральна, 148; м. Слов’янськ, вул. Центральна, 3в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
19 червня 2019 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області #40109084 |
Переможець |
2 247 450,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 23:08
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 12:15
|
дог 45 2-МУп.pdf | укладений |
16 липня 2019 12:13
|