Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спецвзуття
Очікувана вартість
649 201,82 UAH
UA-2019-06-19-000532-a 3f8b5556ac2d4e33a839ec58ba0a9589
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 649 201,82 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19470 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Чоботи робочі литтєвого методу кріплення підошви утеплені - 1 578 пар.- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1578 пара
Чоботи робочі литтєвого методу кріплення підошви утеплені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 14:26
ТД_323-19_Cпецвзуття.doc
19 червня 2019 14:26
Оголошення.doc
19 червня 2019 14:26
Новий договір.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛАНПРОМ" 593 454,24
UAH з ПДВ
593 454,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 14:43
Електронний підпис
05 липня 2019 14:42
24 Захист довкілля.pdf
05 липня 2019 14:42
22 Гарантійний лист.pdf
05 липня 2019 14:42
21 Висновок ДСЕЕ.pdf
05 липня 2019 14:42
20 Зразок Бірки.pdf
05 липня 2019 14:42
19 Інстрцкція.pdf
05 липня 2019 14:42
18 Паспорт якості.pdf
05 липня 2019 14:42
17 ДСТУ.pdf
05 липня 2019 14:42
15 Сертифікати.pdf
05 липня 2019 14:42
14 Сертифікат ISO.pdf
05 липня 2019 14:42
13 Довідка Виробника.pdf
05 липня 2019 14:42
9 Відгук.pdf
05 липня 2019 14:42
8 Договора поставок.pdf
05 липня 2019 14:42
7 Аналогічні.pdf
05 липня 2019 14:42
4 Лист Згода.pdf
05 липня 2019 14:42
3 Повноваження.pdf
05 липня 2019 14:42
2 Відомості.pdf
05 липня 2019 14:42
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАЛАНПРОМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 липня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій