Капітальний ремонт вул. Гагаріна у м. Ужгород
Очікувана вартість
36 008 821,00 UAH
UA-2019-06-19-000511-a 0a5c84918fd04d95b31d1639ea6ad27f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження замовника: 88000, Україна, Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа замовника: Геба Ірина Миколаївна
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 10:30
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:35
Очікувана вартість: 36 008 821,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180 044,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


кошти місцевого бюджету та кошти Державного фонду регіонального розвитку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Гагаріна у м. Ужгород
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Гагаріна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться щомісяця, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 14:36
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 14:20
ТД КР вул Гагаріна.doc
19 червня 2019 14:18
ТД КР вул Гагаріна.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-05-000003 ● f478dfeb941547ad9fb64ab0b850c82a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-05 12:12:48
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

05.08.2019 №31

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 05.08.2019 № 31
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-07-02-000616-b 02.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків; Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2. UA-2019-06-19-000511-a 19.06.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3. UA-2019-06-19-000465-a 19.06.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
4. UA-2019-07-09-000415-c 09.07.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
5. UA-2019-03-18-000413- a 18.03.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник і Підрядник, керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.1 договору, дійшли згоди шляхом укладення додаткової угоди від 13.08.2019 року про зменшення обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та розірвати договір № 19-01/1217361 від 31.07.2019р.

2019-08-15 15:50:04

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради, 36541721, Україна, Ужгород, пл. Поштова, 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт вул. Гагаріна у м. Ужгород, 36008821UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 0a5c84918fd04d95b31d1639ea6ad27f, 2019-06-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 05 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради (далі – Замовник) від 19.06.2019 № 52-19; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ", повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.07.2019 № 19-01/1217361. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Окрім цього, установлено, що тендерна пропозиція ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке передбачено частиною 2 статтею 25 Закону та вимагається Замовником в тендерній документації. При цьому Замовник на порушення абзацу третього пункту першого частини 1 статті 30 Закону не відхилив зазначеного учасника., 14 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2019-08-16 13:58:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" 28 807 056,00
UAH з ПДВ
26 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Антрол" 34 950 000,00
UAH з ПДВ
27 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 33 488 200,00
UAH з ПДВ
29 999 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІШЕМ 35 308 800,00
UAH з ПДВ
35 308 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 16:07
sign.p7s
16 липня 2019 16:07
Ліцензія з додатком.pdf
16 липня 2019 16:07
Довідки.pdf
16 липня 2019 16:07
Довідка УМВС.pdf
16 липня 2019 16:07
Довідка ст. 17.pdf
16 липня 2019 16:07
Довідка податкова.pdf
16 липня 2019 16:07
Довідка корупція.pdf
16 липня 2019 16:07
Довідка банкруцтво.pdf
16 липня 2019 16:07
6. Розрахунок.pdf
16 липня 2019 16:07
5. Локальний кошторис.pdf
16 липня 2019 16:07
3. Розрахунки.pdf
16 липня 2019 16:07
1. Договірна ціна.pdf
04 липня 2019 14:40
sign.p7s
04 липня 2019 14:40
35. Посвідчення.pdf
04 липня 2019 14:40
34. Дозвіл на викиди.pdf
04 липня 2019 14:39
33. Статут.pdf
04 липня 2019 14:39
32. Ліцензія.pdf
04 липня 2019 14:39
31. Витяг ПДВ.pdf
04 липня 2019 14:39
30. Виписка.pdf
04 липня 2019 14:39
27. Лист-відгук.pdf
04 липня 2019 14:39
26. Лист-відгук.pdf
04 липня 2019 14:39
25. Додаткова угода.pdf
04 липня 2019 14:39
24. Додаткова угода.pdf
04 липня 2019 14:39
17. Наказ.pdf
04 липня 2019 14:39
12. Технічне завдання.pdf
04 липня 2019 14:39
11. Договір підряду.pdf
04 липня 2019 14:39
10. Листи та довідка.pdf
04 липня 2019 14:39
8. Лист-згода.pdf
04 липня 2019 14:39
5. Гарантійний лист.pdf
04 липня 2019 14:39
4. Довідка.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 15:39
sign.p7s
04 липня 2019 15:37
sign.p7s
04 липня 2019 15:24
перевірка.docx
04 липня 2019 15:21
1ДФ.pdf
04 липня 2019 15:19
Технічне завдання.pdf
04 липня 2019 15:19
Кваліфікація.pdf
04 липня 2019 15:19
Договір підряду.pdf
04 липня 2019 15:19
Цінова пропозиція.pdf
04 липня 2019 15:19
Статут Антрол з.pdf
04 липня 2019 15:19
Паспорт Петах В. І..pdf
04 липня 2019 15:19
витяг ПДВ з.pdf
04 липня 2019 15:19
Витяг н.pdf
04 липня 2019 15:19
виписка Антрол з.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 09:43
sign.p7s
05 липня 2019 09:43
довідка чисті активи.pdf
05 липня 2019 09:43
Статут.pdf
05 липня 2019 09:43
ст 17.pdf
05 липня 2019 09:43
Протокол 10.pdf
05 липня 2019 09:43
Протокол 9.pdf
05 липня 2019 09:43
Протокол 7.pdf
05 липня 2019 09:43
ПДВ зав..pdf
05 липня 2019 09:43
паспорт, код.pdf
05 липня 2019 09:43
Опис.pdf
05 липня 2019 09:43
Наказ 448.pdf
05 липня 2019 09:43
лист пояснення 1 дф.pdf
05 липня 2019 09:43
лист відгук 730.pdf
05 липня 2019 09:43
Копія ліцензії.pdf
05 липня 2019 09:43
Звіт 1 ДФ.pdf
05 липня 2019 09:43
заходи довкілля.pdf
05 липня 2019 09:43
Договір оренди машин.pdf
05 липня 2019 09:43
Договір база.pdf
05 липня 2019 09:43
договір 730.pdf
05 липня 2019 09:43
довідка санкції.pdf
05 липня 2019 09:43
довідка працівники.pdf
05 липня 2019 09:43
довідка обладнання.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 14:40
sign.p7s
04 липня 2019 14:39
Кведи МІШЕМ.pdf
04 липня 2019 14:38
Гарантия_4172.zip
04 липня 2019 14:38
Licence.zip
04 липня 2019 14:38
Dovirenist.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ"
#38533329
Переможець 26 999 999,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 10:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ"
#38533329
26 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 липня 2019 17:38
Договір укладений
31 липня 2019 17:16
sign.p7s зміни до договору
15 серпня 2019 16:53
Інформація про розірвання договору укладений
15 серпня 2019 16:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Замовник і Підрядник, керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.1 договору, дійшли згоди шляхом укладення додаткової угоди від 13.08.2019 року про зменшення обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та розірвати договір № 19-01/1217361 від 31.07.2019р.

Актуальні тендери

До пошуку