44530000-4 - Кріпильні деталі (Деталі кріпильні з металу, різні)
Очікувана вартість
39 250,00 UAH
UA-2019-06-19-000486-b ba5f584ba8f344809c7f8713f80e7b81
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 01993865
Вебсайт: http://www.cgcptd.health.kiev.ua
Місцезнаходження: 03022, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Контактна особа: Авраменко Світлана Борисівна
planovtbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 15:35
Початок аукціону: 25 червня 2019 15:35
Очікувана вартість: 39 250,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 196,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


за рахунок загального фонду

за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 одиниця
(Деталі кріпильні з металу, різні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за рахунок загального фонду Постачальник надає Покупцю накладну на Товар, що постачається за Договором. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування з відтермінуванням платежу 14 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:19
Дата відповіді: 20 червня 2019 16:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!

На Ваше перше запитання повідомляємо наступне.

Згідно з Додатоком № 1, Технічні (якісні) вимоги до товару де Предмет закупівлі (товар): 44530000-4 - Кріпильні деталі (Деталі кріпильні з металу, різні) де вказано, що «…* у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі. Учасник що надав еквівалент, в обов’язковому порядку надає з пропозицією порівняльну таблицю технічних (якісних) характеристик..»

При наданні еквіваленту/аналогу учасник повинен надати підтвердження що даний товар дійсно є аналогічним з порівнянням технічних характеристик з посиланням на конкретні пункти в документах де це підтверджується та оприлюднення копій даних документів.

На Ваше друге запитання повідомляємо наступне.

Згідно з п.11. «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним в оголошенні.

Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна. Замовником буде розглядатися кінцева ціна пропозиції яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форми оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію.

З повагою

Замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ 38 636,20
UAH з ПДВ
38 636,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 39 249,92
UAH з ПДВ
39 249,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 13:07
28-К Київводфонд (2).pdf
26 червня 2019 12:46
28-К Київводфонд (1).pdf
24 червня 2019 17:16
Договір Фтизіатрія.pdf
24 червня 2019 17:16
28-К Київводфонд.pdf
24 червня 2019 17:16
Сертифікат гарантія.pdf
24 червня 2019 17:16
Згода з договором.pdf
24 червня 2019 17:16
Документи для тендера.rar
24 червня 2019 17:16
Пропозиція Фтизіатрія.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 16:16
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2019 16:16
Проект Договору.pdf
24 червня 2019 16:16
Довідка МТБ.pdf
24 червня 2019 16:16
4. Витяг ЄДРПОУ (18.06.2019).pdf
24 червня 2019 16:16
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
24 червня 2019 16:16
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ
#2036714173
Переможець 38 636,20
UAH з ПДВ
27 червня 2019 09:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАРЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ
#2036714173
38 636,20
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку