Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини будівлі Чорнобаївського районного спортивного комплексу (приміщення басейну з улаштуванням альтернативних джерел електроенергії) по вул.Спортивна 5, смт Чорнобай, Черкаської обл.
Очікувана вартість
15 065 590,00 UAH
UA-2019-06-19-000377-c 3f37b96d0ba84883bc196679a76ac8ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Іванович Литвиненко

+380473923890 rfok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорнобаївський районний фізкультурно-оздоровчий клуб
Код ЄДРПОУ: 33376339
Місцезнаходження: 19900, Україна , Черкаська обл., смт. Чорнобай, вул. Спортивна, 5
Контактна особа: Володимир Іванович Литвиненко
+380473923890
rfok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 14:02
Очікувана вартість: 15 065 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 065,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Термін виконання робіт: до 31.12.2019 року з урахуванням кошторисних призначень на 2019 рік (але в будь-якому випадку до повного завершення виконання робіт в тому числі з урахуванням кошторисних призначень)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини будівлі Чорнобаївського районного спортивного комплексу (приміщення басейну з улаштуванням альтернативних джерел електроенергії) по вул.Спортивна 5, смт Чорнобай, Черкаської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19900, Україна, Черкаська область, смт. Чорнобай, вул. Спортивна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником, але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень,в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: Державний бюджет, місцевий бюджет - співфінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 19:21
Перелік змін до тендерної документації.pdf
25 червня 2019 19:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ_КАПРЕМОНТ_зміни.pdf
19 червня 2019 12:37
Техн. завда. Дод. 2.pdf
25 червня 2019 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 19:21
Перелік змін до тендерної документації.pdf
25 червня 2019 19:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ_КАПРЕМОНТ_зміни.pdf
19 червня 2019 12:37
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ_КАПРЕМОНТ_зміни.pdf
19 червня 2019 12:37
Техн. завда. Дод. 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківські реквізити
Дата подання: 24 червня 2019 14:45
Дата відповіді: 25 червня 2019 19:40
Для оформлення банківської гарантії необхідні ваші банківські реквізити, у тендерній документації їх немає. Уточніть, будь ласка.
Відповідь: Доброго дня.
Щодо реквізитів банка бенефіціара, звертаємо вашу увагу, що 25.01.2018 року в наказ НБУ № 639 було внесено зміни і наразі Банківська гагарнтія обовэязково повинна містити:
ст. 26
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Вся вищезазначена інформація міститься в поданому оголошенні.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000033 ● e555166b2161485fb2e7eca754422f0f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.06.2019 № 63
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 20/06/2019 № 63


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1 UA-2019-06-19-000377-с, 19.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-20 15:59:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція частини будівлі Чорнобаїавського районного спортивного комплексу (приміщення басейну з улаштуванням альтернативних джерел електроенергії) по вул. Спортивна, 5, смт. Чорнобай, Черкаська обл.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-19-000377-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
- чому у тендерній документації строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, визначений з порушенням вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерні пропозиції залишаються дійсними не менше 90 календарних днів»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-25 20:34:05

щодо надання пояснень

Тендерним комітетом було розглянуто питання моніторингу, відповідні зміни внесено до тендерної документації

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом було розглянуто питання моніторингу, відповідні зміни внесено до тендерної документації та оприлюднено у встановлені законом строки

2019-07-02 10:25:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником внесено зміни в тендерну документацію

2019-07-02 13:40:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 13 689 983,05
UAH з ПДВ
13 689 983,05
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Вертикаль-1" 14 923 000,00
UAH з ПДВ
14 923 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 15:20
Кошторис.rar
25 липня 2019 15:20
Довідка.zip
25 липня 2019 15:20
Довідка МВС.rar
25 липня 2019 15:20
Довідка ДФС.pdf
04 липня 2019 17:38
Електронний підпис
04 липня 2019 17:37
119 для перегл.imd
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ДЦ_3.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ДЦ_2.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ИВР.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ЛС2_2-1-9.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ДЦ.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
04 липня 2019 17:37
119_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
04 липня 2019 17:37
7. Проект договору.pdf
04 липня 2019 16:29
Електронний підпис
04 липня 2019 16:29
Scan.pdf
04 липня 2019 16:28
Календарний графік.pdf
04 липня 2019 16:28
Договірна ціна.pdf
04 липня 2019 16:28
119_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
04 липня 2019 16:28
119_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
04 липня 2019 16:28
119_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
04 липня 2019 16:28
119_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
04 липня 2019 16:28
119_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
04 липня 2019 16:28
119_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
04 липня 2019 16:28
119_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
04 липня 2019 16:28
119_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
04 липня 2019 16:28
7. Проект договору.pdf
04 липня 2019 16:28
6. Інші документи.pdf
04 липня 2019 16:28
2. Стаття 17.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 10:59
Електронний підпис
04 липня 2019 10:57
Довідка Альфабанк.PDF
04 липня 2019 10:57
Наказ Кривоконь.PDF
04 липня 2019 10:57
Довідка ч2ст17.PDF
04 липня 2019 10:57
Наказ Кулаковський.PDF
04 липня 2019 10:57
Довідка п4ч1ст17.PDF
04 липня 2019 10:57
Довідка п10ч1ст17.PDF
04 липня 2019 10:57
Наказ Сліжевський.PDF
04 липня 2019 10:57
Довідка п5ч1ст17.PDF
04 липня 2019 10:57
Технічне завдання.PDF
04 липня 2019 10:57
Договір 332-р-3132.PDF
04 липня 2019 10:57
Відгук їдальня.pdf
04 липня 2019 10:57
statement-190516SU11532419 (1).pdf
04 липня 2019 10:57
Довідка техніка.PDF
04 липня 2019 10:57
Договір 404-р-3132.PDF
04 липня 2019 10:57
Наказ Якшин.PDF
04 липня 2019 10:57
Довідка п2ч1ст17.PDF
04 липня 2019 10:57
Довідка п6ч1ст17.PDF
04 липня 2019 10:57
Наказ Троян.PDF
04 липня 2019 10:57
Довідка працівники.PDF
04 липня 2019 10:57
Наказ Коломієць.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ПП "Вертикаль- 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Переможець 13 689 983,05
UAH з ПДВ
24 липня 2019 17:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
13 689 983,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 22:01
Додаткова_угода_4.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 21:57
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 12:50
ду3.pdf зміни до договору
09 червня 2020 14:41
календар.pdf зміни до договору
09 червня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:34
календарний_графiк.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:33
додаткова_угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:33
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 13:56
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 13:06
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 16:30
ДОГОВIР_2019.pdf укладений
14 серпня 2019 16:30
календарний_графiк.pdf укладений
14 серпня 2019 16:30
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 13:36
Календарний_графiк.pdf укладений
14 серпня 2019 13:35
Кошторис.pdf укладений
14 серпня 2019 13:35
ДОГОВIР.pdf укладений
14 серпня 2019 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування. Договір набирає чинності з дати його підписання та діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов"язань, зміна календарного графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: № 12
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 До договору №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження порядку оплати за договором. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: № 12
Договір:
Номер додаткової угоди: № 12/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кошторисних призначень на 2020 рік та зміна реквізитів Сторін. Узгодження порядку оплати за договором.
Номер договору про закупівлю: № 12
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням здійснення коригування робіт
Номер договору про закупівлю: № 12
Договір:
Номер додаткової угоди: № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 368 788,14
UAH (в тому числі ПДВ 61 464,69 UAH)