Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (планшет).
Очікувана вартість
4 600,00 UAH
UA-2019-06-19-000294-a fc6bb80b5baa473486deb5437081871c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Матко Вікторія Віталіївна

+380566232575 zakypkiprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління гуманітарної політики
Код ЄДРПОУ: 40452816
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, Електрометалургів 17/1
Контактна особа: Матко Вікторія Віталіївна
+380566232575
zakypkiprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 26 червня 2019 12:19
Очікувана вартість: 4 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


В інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (планшет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул.Електрометалургів, 17/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 11:35
ІНФОРМАЦІЯ планшет.doc
19 червня 2019 11:35
ДОГОВОР НА ТОВАР планшет.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:31
Дата відповіді: 20 червня 2019 13:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання перше: відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 3 до Тендерної документації Замовника до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Відповідь на питання друге: згідно з Розділом V до Тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 4 500,00
UAH з ПДВ
4 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 4 550,00
UAH з ПДВ
4 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 12:12
Доки ЧП Шульц.rar
24 червня 2019 12:12
Витяг з реэстру.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
Очікує рішення 4 199,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 12:40

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 червня 2019 09:12
Коментар щодо відміни: Жоден з учасників не запропонував необхідний товар
Документи:
27 червня 2019 09:12
Протокол