Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт прилеглої території (облаштування тротуарною плиткою) проходу до спортивного комплексу з басейном на території КП «Центральний стадіон» по вул. Смілянська, 78 в м.Черкаси
Очікувана вартість
348 123,12 UAH
UA-2019-06-19-000138-b e00b8b88d99744df8a2a7ce6195a2352
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ГОНЧАРОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ

+380472452193 stadion_1958@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центральний стадіон"
Код ЄДРПОУ: 22805342
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 78
Контактна особа: ГОНЧАРОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ
+380472452193
stadion_1958@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт прилеглої території (облаштування тротуарною плиткою) проходу до спортивного комплексу з басейном на території КП «Центральний стадіон» по вул. Смілянська, 78 в м.Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Смілянська, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт бюджетні кошти Аванс 5 Банківські 47
Виконання робіт бюджетні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 53

Тендерна документація

19 червня 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99"
#30528820
Переможець 348 123,12
UAH з ПДВ
19 червня 2019 10:35

Документи

19 червня 2019 10:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 викласти в наступній редакції: Ціна Договору становить 649420,00 грн. в т.ч. ПДВ 108236,67 грн. Пункт 4.1 Протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Договору, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117, Замовник перераховує Підряднику аванс, а саме – 163 617,86 грн. в т.ч. ПДВ 27269,64 грн., який Підрядник зобов’язується використовувати на придбання і постачання на Об’єкт необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом 3 (трьох) місяців з моменту його отримання. Перерахування авансу Підряднику згідно Постановою КМУ від 05.12.2018 №1074 здійснюється на не бюджетний рахунок №37126011703168 ДКУ м. Київ, МФО820172. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1(одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику, але не пізніше 25 грудня 2019 року». Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3, Додаток №4 викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. В розділі 15 та додатку №5 до договору реквізити Замовника та Підрядника викласти в новій редакції Доповнити пункт 6.3 підпунктом 6.3.6 такого змісту: Нести юридичну відповідальність за невиконання (в тому числі його працівниками та особами, залученими до здійснення будівельних робіт) заходів з техніки безпеки, охорони праці, пожежної безпеки».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Пункт 3.1 викласти в наступній редакції: Ціна договору становить: 708 138 грн. 65 коп. (сімсот вісім тисяч сто тридцять вісім гривень шістдесят п’ять копійок), в т.ч. ПДВ 118 023,11 грн.» 2) Додаток №1: зведений кошторисний розрахунок, додаток №2: договірна ціна, додаток№3: локальний кошторис; додаток №4: відомість ресурсів викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3) В розділі 15 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору та в додатку №5 до Договору розрахунковий рахунок Підрядника викласти в наступній редакції: «р/р UA793543470000026005051540043 в АТ КБ «ПриватБанк», МФО 354347»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML