Офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015 - 30190000-7 (Папір офісний)
Очікувана вартість
14 060,00 UAH
UA-2019-06-18-002308-c 97ee4a5527d04059bd7b350cc097734c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37371727
Вебсайт замовника: http://obolon.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 04205, Україна, Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа замовника: Міщенко Галина Іванівна
380444183254
sektordzorda@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 14 060,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Зазначено тендерній документації та додатках до неї.
Строк поставки Товару: протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня укладення Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дня фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2019 18:25
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 18:23
Оголошення.docx
18 червня 2019 18:23
Додаток 4 проект договору.docx
18 червня 2019 18:23
Додаток 2 вимоги по ст. 16 тс 17 Закону.docx
18 червня 2019 18:23
Додаток 3 технічні вимоги.docx
18 червня 2019 18:23
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 08:59
Дата відповіді: 19 червня 2019 11:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
1. Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі щодо можливості надання еквіваленту, зазначена в тендерній документації.
2. Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників здійснюється після проведення аукціону відповідно до Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 12 780,00
UAH з ПДВ
12 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 17:53
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
04 липня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку