Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне 30190000-7 Стрічка фарбована до матричного принтеру
Очікувана вартість
12 180,00 UAH
UA-2019-06-18-002104-c 68e71ba581fe4feda0c4674ed9a92255
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плешко Олександра

+380627222185 okpdtke.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКП "Донецьктеплокомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 03337119
Вебсайт: http://www.kpdtke.com.ua
Місцезнаходження: 85114, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, м.Костянтинівка, вул.Ємельянова, 69
Контактна особа: Плешко Олександра
+380627222185
okpdtke.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 17:00
Очікувана вартість: 12 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Стрічка фарбована до матричного принтеру
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 шт
Стрічка фарбована до матричного принтеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 60 календарних днів з дати отримання товару (джерело фінансування власні кошти) Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 16:53
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:04
Дата відповіді: 21 червня 2019 08:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Доброго дня! Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації, «*Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати з «або еквівалент», наразі залишаємо за собою право відхилити пропозицію, яка містить аналоги, технічні та якісні характеристики яких, не відповідають таким, що зазначені в документації
2) Відповідно до. ч.1 ст.5 Закону України про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ (Далі – Закон) «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Отже, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону, «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону…» Отже, ціна Пропозиції учасника, який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна, без додавання ПДВ
Запитання
Дата подання: 20 червня 2019 11:04
Дата відповіді: 25 червня 2019 10:01
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі закупівлі ОКП «Донецьктеплокомуненерго» здійснюються відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу ДП "Прозорро" №10 від 19.03.2019», отже усі відхилення або визначення переможця здійснюються відповідно до зазначених Закону та Наказу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 9 660,00
UAH з ПДВ
9 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 16:24
ВВМ (Статут).pdf
02 липня 2019 16:24
ВВМ (UA-2019-06-18-002104-c).pdf
02 липня 2019 16:24
ВВМ (СЕС, ISO, св-во ВВМ).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Інформація про відміну

Дата відміни
03 липня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій