Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект для зони патіо. (Джерело фінансування: міський бюджет м. Дніпра)
Очікувана вартість
343 000,00 UAH
UA-2019-06-18-001681-c 01f2869795bb434a9ba96bd6be6a7b67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 16:30
Початок аукціону: 04 липня 2019 13:19
Очікувана вартість: 343 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 715,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10290 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44200000-2: Конструкційні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Комплект для зони патіо. (Джерело фінансування: міський бюджет м. Дніпра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Зелений Гай
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 44200000-2 — Конструкційні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:41
Додаток 3.docx
18 червня 2019 15:41
Додаток 5 Проект дог. комплект для зони патіо.docx
18 червня 2019 15:41
ТД Комплект для зони паріо.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000022 ● 20f4f4dfb1914b75be32d534c19a6a9a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 17:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2019 № 150

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2019-06-18-001681-с 18.06.2019 Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 39754779 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-05 18:05:25

звернення

Начальнику Східного офісу
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
(Дніпропетровська область)
Васильєву О. В.

ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ
щодо висновку про результати проведення моніторингу
на закупівлю згідно коду ДК 021:2015: 44200000-2 – Конструкційні вироби
(Предмет закупівлі: Комплект для зони патіо (Джерело фінансування: міський бюджет м. Дніпра))

Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», Східний офіс Держаудитслужби проводить моніторинг закупівлі Комплект для зони патіо (Джерело фінансування: міський бюджет м. Дніпра) (код ДК 021:2015: 44200000-2 – Конструкційні вироби. ID закупівлі: UA-2019-06-18-001681-c).
Відповідно до висновку про результати проведення моніторингу від 03.09.2019 та за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення порядку планування закупівель та за результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог п. 2 Наказу № 490.
Після вивчення вказаного висновку, Східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що стало підставою для звернення замовника щодо отримання роз’яснень, виходячи з наступного.
Відповідно до визначення поняття, індивідуальний акт - це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для замовника певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймає Східний офіс Держаудитслужби в межах наданих йому повноважень та на виконання покладених на нього завдань та у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб`єктом владних повноважень.



Відповідно до загальних вимог, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Отже, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі (замовнику) для усунення порушень.
Відповідно до оприлюдненого через електронну систему закупівель висновку від 03.09.2019 Східний офіс Держаудитслужби зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизував, які саме заходи має вжити замовник, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить конкретних заходів до виконання, чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, що унеможливлює належне виконання замовником вимог Східного офісу Держаудитслужби.
Тому, вимога Східного офісу Держаудитслужби про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім, а зобов’язання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право замовнику протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, прошу вас розглянути дане звернення та роз’яснити, які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії повинен здійснити замовник для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку.


В.о. голови тендерного комітету О.В.Дубовик

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 44200000-2 – Конструкційні вироби (Предмет закупівлі: Комплект для зони патіо. (Джерело фінансування: міський бюджет м. Дніпра)) Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», розпочато здійснення моніторингу закупівлі Комплект для зони патіо. (Джерело фінансування: міський бюджет м. Дніпра) (код ДК 021:2015:44200000-2 – Конструкційні вироби. ID закупівлі: UA-2019-06-18-001681-с). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 03.09.2019 в 17:27, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. Зі змісту якого, Східний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, про порушення ст. 4 Закону, у зв’язку з тим, що замовник під час оголошення закупівлі (18.06.2019) за процедурою відкритих торгів з очікуваною вартістю 343 000,00 грн. оприлюднив 24.06.2019 річний план UA-P-2019-06-24-002587-a (очікуваною вартістю 343 000,00 грн.) чим не дотримався порядку планування закупівель, а також порушив вимоги п. 2 Наказу № 490, під час оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, що не містять інформації про джерело фінансування закупівлі (відповідно п.10-2 та п.11 вказаних Форм). Тому, зобов’язав підприємство, як замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, підприємство дійшло до висновку, що вищевказаний висновок є неконкретизованим та необґрунтованим, не містив чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень та зміст такого висновку спонукає підприємство, як замовника публічної закупівлі до самостійного визначення ним заходів усунення виявлених порушень, тому керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), 05.09.2019 звернулось за роз’ясненнями щодо змісту зобов’язань, визначених у висновку від 03.09.2019 до Східного офісу Держаудитслужби. Станом на 19 годину 00 хвилин 10.09.2019, відповідь на звернення за роз’ясненнями підприємство не отримувало, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідь не розміщена, що стало підставою для подання замовником даних аргументованих заперечень до висновку про результати моніторингу ID закупівлі: UA-2019-06-18-001681-с згідно коду ДК 021:2015:44200000-2 – Конструкційні вироби, у зв’язку з частковим запереченням та не погодженням з твердженнями викладеними у висновку щодо виявлених порушень вимог п.2 Наказу №490, виходячи з наступного. Відповідно до п.3 та п.6, ч.1, ст.1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та який є частиною електронної системи закупівель та забезпечує створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, а електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Попре те, що з 03.05.2019 набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2019 №490», яким внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, який передбачає доповнення форм новими пунктами, не заповнення яких ставиться в провину замовнику, як порушення вимог п. 2 Наказу №490. Проте, слід зазначити, що технічну можливість фіксації замовником в системі електронних закупівель щодо реалізації та використання нових форм документів у сфері публічних закупівель, відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України» доручено забезпечити Міністерству економічного розвитку і торгівлі Україні. Тому, з метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель Мінекономрозвитку своїм наказом від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено Державне підприємство «ПРОЗОРРО», яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку, але під час формування замовником в електронній системі закупівель у функціонуючому варіанті діючої платформи публічних закупівель (https://zakupki.prom.ua) форм документів визначених у висновку від 03.09.2019 він з об’єктивних на те причин не мав технічної можливість вказати та заповнити інформацію про джерело фінансування закупівлі, але зазначив про це при заповненні предмету закупівлі, у зв’язку з тим, що таку функцію не було забезпечено відповідальним підприємством, яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку. Тому порушення, в частині правильності заповнення форм документів визначених у висновку від 03.09.2019, які затверджені Уповноваженим органом, зі сторони замовника – відсутні, оскільки це відноситься до функціонування електронної системи закупівель, що підтверджується направленим замовником інформаційним запитом направленим на адресу Zakupki.prom.ua та отриманою на нього відповіддю. Окремо слід зазначити, що у зв’язку з частковим погодженням з викладеними твердженнями у висновку від 03.09.2019 стосовно оприлюднення 24.06.2019 річного плану UA-P-2019-06-24-002587-а (очікуваною вартістю 343 000,00 грн.), чим не дотримано порядок планування закупівель, замовник з метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку від 03.09.2019, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Крім того, повідомляємо, що в інший спосіб усунути дане порушення не є за можливе відповідно до чинного законодавства, у зв’язку з тим, що незначні недоліки допущені замовником щодо недотримання ним порядку оприлюднення річного плану не мають негативного впливу та не спроможні вплинути на закупівлю. Відміна процедури відкритих торгів після укладання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливою та незаконною. Додатки: 1) Лист від 05.09.2019 за вих.№453/5 на 1 арк. 2) Відповідь від 06.09.2019 за вих. № 997/09 на 1 арк.

2019-09-10 19:30:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення порядку планування закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РЗАЄВ ВУГАР РЗА ОГЛИ" 341 600,00
UAH з ПДВ
341 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ" 343 000,00
UAH з ПДВ
343 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 09:23
Електронний підпис
27 червня 2019 13:35
Електронний підпис
27 червня 2019 13:15
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 13:15
Проект договору.pdf
27 червня 2019 13:15
Додаток3.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 16:32
Електронний підпис
25 червня 2019 16:28
21.Відгук.PDF
25 червня 2019 16:28
13.Дов.про дотрим.с.17 ЗУ.PDF
25 червня 2019 16:28
11.Істотні умови.PDF
25 червня 2019 16:28
10.Проект договору.PDF
25 червня 2019 16:28
7.Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2019 16:28
1.ОПИС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РЗАЄВ ВУГАР РЗА ОГЛИ"

ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "РЗАЄВ ВУГАР РЗА ОГЛИ"
#2673907217
Переможець 341 600,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 14:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "РЗАЄВ ВУГАР РЗА ОГЛИ" #2673907217

№ рішення у справі

54/53-р/к

Дата рішення у справі

28.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РЗАЄВ ВУГАР РЗА ОГЛИ"
#2673907217
341 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 11:19
Дог. Рзаєв.pdf укладений
16 липня 2019 11:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 341 600,00
UAH