Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). (Ноутбук для дошкільного навчального закладу комбінованого типу "Ясла-садок №113 "Росинка" Маріупольської міської ради Донецької області), в рамках реалізації проекту "Відповідальне батьківство"
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-06-18-001278-c 2546a940aae24c8cb975194a5a8c581b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лариса Ситнікова

+380963894735 dedsad113@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу "Ясла-садок" №113 "Росинка" Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 36599808
Місцезнаходження: 87519, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ЯСНОПОЛЯНСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Лариса Ситнікова
+380963894735
dedsad113@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 14:30
Початок аукціону: 26 червня 2019 14:04
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). (Ноутбук для дошкільного навчального закладу комбінованого типу "Ясла-садок №113 "Росинка" Маріупольської міської ради Донецької області), в рамках реалізації проекту "Відповідальне батьківство"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87519, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Яснополянська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:51
Дата відповіді: 20 червня 2019 15:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. ні, не допускаємо
2. так, іноді допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, розглядаємо ціну постачальника як остаточну
Наша відповідь вірна?
Дата подання: 20 червня 2019 15:01
Дата відповіді: 21 червня 2019 11:02
Наша відповідь вірна?
Відповідь: так
Яким вважається строк доставки на товари по КЕКВ 3110?
Дата подання: 20 червня 2019 15:07
Дата відповіді: 21 червня 2019 11:03
Яким вважається строк доставки на товари по КЕКВ 3110?
Відповідь: протягом 4-ох місяців
Протягом скількох днів після закінчення строку подання пропозицій замовник зобов"язаний завершити закупівлю шляхом підписання або відміни закупівлі?
Дата подання: 21 червня 2019 09:13
Дата відповіді: 21 червня 2019 09:14
Протягом скількох днів після закінчення строку подання пропозицій замовник зобов"язаний завершити закупівлю шляхом підписання або відміни закупівлі?
Відповідь: протягом 30 днів
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 9 800,00
UAH з ПДВ
9 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 9 960,00
UAH з ПДВ
9 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 16:44
!Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
Відхилено 9 800,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 13:58
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 9 960,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 14:35

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
9 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір по ноутбуку.pdf укладений
29 липня 2019 11:54