Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-06-18-001259-b 4696ba71337d4428bdeb6d61a50ed36b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Василик Альона Вікторівна

380987337302 volsi22203815@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Київської обласної ради "Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів - Центр реабілітації"
Код ЄДРПОУ: 22203815
Вебсайт: http://volsi.kiev.ua/
Місцезнаходження: 09300, Україна , Київська обл., смт. Володарка, вул.Зарічна, 102В
Контактна особа: Василик Альона Вікторівна
380987337302
volsi22203815@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 00:00
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачок
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09301, Україна, Київська область, смт. Володарка, вул.Зарічна,102 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 09:09
Оголошення папір А4.doc
19 червня 2019 09:09
Оголошення папір А4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:05
Дата відповіді: 19 червня 2019 09:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, допускаються на торги товари, торгова марка яких відрізняється від торгової марки, вказаної в документації, але обов'язково має відповідати технічним вимогам, щодо предмета закупівлі. 2) Кожен учасник може приймати участь у закупівлі. В кого найнижча ціна і пропозиція відповідає технічним вимогам той і буде переможцем, не залежно від ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій