Ноутбуки та персональні комп'ютери
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000987-c 185d683397a04226a4ffe190bfd694a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04397000
Вебсайт замовника: https://malinivska-sr.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 63525, Україна, Харківська обл., смт. Малинівка , вул. Соїча, 5-А
Контактна особа замовника: Ірина Богучарова
+380574635353
otg@malinivska-sr.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 11:42
Очікувана вартість: 530 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Зазначені в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Соїча, 5-А, Малинівська селищна рада Чугуївського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
16 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Михайлівська, 71, КЗ "Малинівський ліцей №1"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
13 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, Шкільна,120, КЗ "Малинівський ліцей № 2"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63541, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, с. Стара Гнилиця, Шевченко,46, КЗ "Старогнилицький ліцей"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Михайлівська, 71, Шкільна бібліотека КЗ "Малинівський ліцей № 1"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, Шкільна,120, Шкільна бібліотека КЗ "Малинівський ліцей № 2"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63541, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, с. Стара Гнилиця, Шевченко, 46, Шкільна бібліотека КЗ "Старогнилицький ліцей"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, Пушкіна, 1, КЗ "Центр культури і дозвілля"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Михайлівська, 71, КЗ "Малинівський ліцей №1" (НУШ та ресурсна кімната)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету, кошти на виконання міні-проекту "Патріотичне виховання молоді", кошти на виконання міні-проекту "Крок у майбутнє" та кошти державної цільової субвенції "Нова Українська Школа" Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-26-000027 ● 3ca6fc2be6df43c59e36d7aa8cbbbbe1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-26 18:03:19
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
25.06.2019 № 168
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 25.06.2019 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 25.06.2019 № 168

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2019-06-18-000987-c 18.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Малинівської селищної ради Чугуївського району Харківської області звітує про виконання зобов’язань з боку Північно-Східного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу UA-M-2019-06-26-000027 на закупівлю товарів згідно коду ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки та персональні комп’ютери) UA-2019-06-18-000987-c. Всі порушення усунено, до тендерної документації внесено відповідні зміни.

2019-07-01 13:49:05

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 04397000, Україна, смт. Малинівка , вул. Соїча, 5-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Ноутбук, 530000UAH, 30210000-4, ДК021, 3, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 185d683397a04226a4ffe190bfd694a9, 2019-06-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 26 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Малинівської селищної ради Чугуївського району Харківської області (далі – Замовник), затверджена рішенням тендерного комітету протокол від 25.06.2019 № 58 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, що є порушенням пункту 3 частини другої статті 22 Закону., 27 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 516 600,00
UAH з ПДВ
511 222,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пилат Олег Богданович 525 000,00
UAH з ПДВ
516 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 16:45
Рисунок (27).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (26).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (25).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (22).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (21).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (20).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (19).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (18).jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 511 222,20
UAH з ПДВ
10 липня 2019 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
511 222,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 липня 2019 13:32
Договір ПК та ноутбуки.PDF укладений
26 липня 2019 13:30

Актуальні тендери

До пошуку