Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки та персональні комп'ютери
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000987-c 185d683397a04226a4ffe190bfd694a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Богучарова

+380574635353 otg@malinivska-sr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04397000
Вебсайт: https://malinivska-sr.gov.ua/
Місцезнаходження: 63525, Україна , Харківська обл., смт. Малинівка , вул. Соїча, 5-А
Контактна особа: Ірина Богучарова
+380574635353
otg@malinivska-sr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 11:42
Очікувана вартість: 530 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Зазначені в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Соїча, 5-А, Малинівська селищна рада Чугуївського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
16 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Михайлівська, 71, КЗ "Малинівський ліцей №1"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
13 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, Шкільна,120, КЗ "Малинівський ліцей № 2"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63541, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, с. Стара Гнилиця, Шевченко,46, КЗ "Старогнилицький ліцей"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Михайлівська, 71, Шкільна бібліотека КЗ "Малинівський ліцей № 1"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, Шкільна,120, Шкільна бібліотека КЗ "Малинівський ліцей № 2"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63541, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, с. Стара Гнилиця, Шевченко, 46, Шкільна бібліотека КЗ "Старогнилицький ліцей"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, Пушкіна, 1, КЗ "Центр культури і дозвілля"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Михайлівська, 71, КЗ "Малинівський ліцей №1" (НУШ та ресурсна кімната)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету, кошти на виконання міні-проекту "Патріотичне виховання молоді", кошти на виконання міні-проекту "Крок у майбутнє" та кошти державної цільової субвенції "Нова Українська Школа" Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2019 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 08:47
ЗТД на закупівлю ноутбуків та ПК 01.07.2019.doc
27 червня 2019 11:03
ЗТД на закупівлю ноутбуків та ПК 27.06.2019.doc
25 червня 2019 15:11
ЗТД на закупівлю ноутбуків та ПК 25.06.2019.doc
01 липня 2019 08:47
ТД на закупівлю ноутбуків та ПК 01.07.2019.doc
27 червня 2019 11:03
ТД на закупівлю ноутбуків та ПК 27.06.2019.doc
25 червня 2019 15:11
ТД на закупівлю ноутбуків та ПК 25.06.2019.doc
18 червня 2019 13:22
ТД на закупівлю ноутбуків та ПК 18.06.2019.doc
27 червня 2019 11:03
Додаток 4 Технічні вимоги 27.06.2019.doc
25 червня 2019 15:11
Додаток 4 Технічні вимоги 25.06.2019.doc
18 червня 2019 13:22
Додаток 4 Технічні вимоги 18.06.2019.doc
18 червня 2019 13:22
Додаток 5 Проект Договору 18.06.2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-26-000027 ● 3ca6fc2be6df43c59e36d7aa8cbbbbe1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2019 18:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
25.06.2019 № 168
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 25.06.2019 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 25.06.2019 № 168

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2019-06-18-000987-c 18.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Малинівської селищної ради Чугуївського району Харківської області звітує про виконання зобов’язань з боку Північно-Східного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу UA-M-2019-06-26-000027 на закупівлю товарів згідно коду ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки та персональні комп’ютери) UA-2019-06-18-000987-c. Всі порушення усунено, до тендерної документації внесено відповідні зміни.

2019-07-01 13:49:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 516 600,00
UAH з ПДВ
511 222,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пилат Олег Богданович 525 000,00
UAH з ПДВ
516 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 16:20
Електронний підпис
10 липня 2019 16:19
МВС, ДФС.pdf
09 липня 2019 14:05
Електронний підпис
08 липня 2019 08:44
Електронний підпис
08 липня 2019 08:41
Гарантія ТГ-190704-1.pdf
08 липня 2019 08:39
6. Інші документи.pdf
08 липня 2019 08:39
Гарантия.rar

Публічні документи

05 липня 2019 16:45
Рисунок (27).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (26).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (25).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (22).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (21).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (20).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (19).jpg
05 липня 2019 16:45
Рисунок (18).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП Пилат Олег Богданович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 511 222,20
UAH з ПДВ
10 липня 2019 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
511 222,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:32
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 13:32
Договір ПК та ноутбуки.PDF укладений
26 липня 2019 13:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 511 222,20
UAH (в тому числі ПДВ 85 203,70 UAH)