Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А-4
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000832-c ● f660d3816720419c84c1dc68c8244f66
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Білоцерківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 39771160 |
Вебсайт: | http://kyivreg.legalaid.gov.ua |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Богдана Хмельницького, буд. 9, офіс 95 |
Контактна особа: |
Оксана Галіченко +380666984455 account.bilatserkva@legalaid.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2019 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 14:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2019 15:57 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,33% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 штука
Папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09117, Україна, Київська область, місто Біла Церква, Богдана Хмельницького, буд. 9, офіс 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 червня 2019
—
30 червня 2019
ДК 021:2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 12:35 |
ogoloshennya papir.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка
Дата подання: 18 червня 2019 15:53
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:55
Доброго дня, скільки плануєте поставок товару?
Відповідь: Доброго дня! Планується лише одна
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 10:09
Дата відповіді: 19 червня 2019 11:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним вимогам та характеристикам. 2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-18-000832-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 25 червня 2019 16:52
Підстава для дискваліфікації
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що «ФОП Кошлак Костянтин Ігорович» не надав у складі своєї пропозиції сертифікати якості товару та довідку, про те, що товар не обтяжений іншими зобов’язаннями. Згідно Додатку 1 пункту 9 тендерної документації Учасники повинні надати до початку кваліфікації разом з пропозицією та з усіма вимогами Додатка 2 ці документи. У зв'язку з вище зазначеним, пропозиція «ФОП Кошлак Костянтин Ігорович» не відповідає вимогам Замовника. Прохання дискваліфікувати Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2019 09:54
Добрий день! Шановний Учаснику ТОВ "ТЕХНОЮГ", розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: відповідно до пункту 9 оголошення про закупівлю Учасник обов'язково має подати в складі своєї пропозиції тільки документи згідно Додатку 2, а сертифікати якості товару та довідка про те, що товар не обтяжений іншими зобов'язаннями до цього переліку не входять.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2019 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кошлак Костянтин Ігорович |
29 320,50
UAH з ПДВ
|
24 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
25 759,80
UAH з ПДВ
|
25 383,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
26 730,00
UAH з ПДВ
|
25 403,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кошлак Костянтин Ігорович #3494301959 |
Переможець |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2019 10:03
|
Papir_19.pdf | укладений |
05 липня 2019 09:59
|