Капітальний ремонт асфальтного покриття міжквартальних проїздів та прибудинкових територій житлової забудови за адресою: вул. Милославська, 23 Деснянського району міста Києва
Очікувана вартість
1 620 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000708-b da5ba0f7175840dba1208b11aa57f8a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501648
Вебсайт замовника: http://desn.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=648&Itemid=3096&lang=ua
Місцезнаходження замовника: 02225, Україна, Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 29
Контактна особа замовника: Михайлова Вікторія Олександрівна
380445470181
desnynska.ugkg@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 15:15
Очікувана вартість: 1 620 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт передбачених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2019 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2700 метри квадратні
Капітальний ремонт асфальтного покриття міжквартальних проїздів та прибудинкових територій житлової забудови за адресою: вул. Милославська, 23 Деснянського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, Київська область, Київ, вул. Милославська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт "підписання акту виконаних робіт" Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000031 ● 13322c16ad8e408d88f237c2e69d0ad1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-12 14:59:07
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.08.2019 № 149
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2019 № 149

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-06-18-000708-b 18.06.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол тендерного комітету від 22 серпня 2019 року №20

2019-08-23 13:35:57

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації, 37501648, Україна, Київ, проспект Володимира Маяковського, 29
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт асфальтного покриття міжквартальних проїздів та прибудинкових територій житлової забудови за адресою: вул. Милославська, 23 Деснянського району міста Києва, 1620000UAH, 45230000-8, ДК021, 2700, метри квадратні
  3. Інформація про оприлюднення: da5ba0f7175840dba1208b11aa57f8a4, 2019-06-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2019 року.Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 14.06.2019 № 14), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АВРОРА ТЕРМ» (далі - Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2019, договір від 09.08.2019 № 108А (далі - договір № 108А).Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АВРОРА ТЕРМ» умовам ТД, оскільки документи, подані у складі тендерної пропозиції Переможця не містять підтверджуючих документів на право власності на автомобілі вантажопасажирські «FIAT Doblo Cargo» (2 од.), віброплиту Masalta MSR90-2, бензоріз STIHL TS 420 та на оренду автомобіля-самоскида, зазначених у довідці про наявність обладнання, машин і механізмів, чим не дотримано вимоги п.п. 1.1 та 1.4 Додатку 2 до ТД. До того ж, ТОВ «АВРОРА ТЕРМ» у складі тендерної пропозиції не надало додатки до аналогічних договорів від 09.06.2017 №№ 94/17 (№№ 1-8) та від 18.05.2019 № 010В (№№ 1,3), які є їх невід’ємними частинами, чим недотримало вимоги п.п. 3.2 Додатку 2 до ТД. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД. Отже, Замовник на порушення ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АВРОРА ТЕРМ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД. Перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю встановлено, що договір від 09.08.2019 № 108А укладено на 31-й день (09.08.2019) з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (09.07.2019), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, договір про закупівлю від 09.08.2019 № 108А є нікчемним., 16 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, при оприлюдненні інформації, при розкритті тендерних пропозицій порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону.За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення норм ч.1 ст.30 Закону.За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання договору встановлено порушення ч. 2 ст. 32 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ" 1 607 751,60
UAH з ПДВ
1 607 751,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 1 611 671,92
UAH з ПДВ
1 611 671,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 13:19
довідка МВС.pdf
04 липня 2019 10:37
1.1.Наявність бази.rar
04 липня 2019 10:37
тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2019 10:37
Реєстр документів.pdf
04 липня 2019 10:37
кошторис.pdf
04 липня 2019 10:37
Інша інформація.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ"
#34840889
Переможець 1 607 751,60
UAH з ПДВ
09 липня 2019 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ"
#34840889
1 607 751,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 серпня 2019 15:30
108А.pdf укладений
09 серпня 2019 15:25
sign.p7s укладений
05 вересня 2019 17:29
sign.p7s укладений
05 вересня 2019 17:29
Милославська,23.PDF укладений
05 вересня 2019 17:17
sign.p7s зміни до договору
12 серпня 2019 11:47
108А_2Е.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 11:46
sign.p7s зміни до договору
12 серпня 2019 11:35
108А_1.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2.1. Вартість робіт (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу) за цим Договором визначена на підставі договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 108А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): проведення експертизи кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 108А
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку