Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтного покриття міжквартальних проїздів та прибудинкових територій житлової забудови за адресою: вул. Милославська, 23 Деснянського району міста Києва
Очікувана вартість
1 620 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000708-b da5ba0f7175840dba1208b11aa57f8a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлова Вікторія Олександрівна

380445470181 desnynska.ugkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501648
Вебсайт: http://desn.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=648&Itemid=3096&lang=ua
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 29
Контактна особа: Михайлова Вікторія Олександрівна
380445470181
desnynska.ugkg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 15:15
Очікувана вартість: 1 620 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт передбачених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2019 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2700 метри квадратні
Капітальний ремонт асфальтного покриття міжквартальних проїздів та прибудинкових територій житлової забудови за адресою: вул. Милославська, 23 Деснянського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, Київська область, Київ, вул. Милославська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт "підписання акту виконаних робіт" Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000031 ● 13322c16ad8e408d88f237c2e69d0ad1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.08.2019 № 149
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2019 № 149

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-06-18-000708-b 18.06.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол тендерного комітету від 22 серпня 2019 року №20

2019-08-23 13:35:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ" 1 607 751,60
UAH з ПДВ
1 607 751,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 1 611 671,92
UAH з ПДВ
1 611 671,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 13:19
довідка МВС.pdf
04 липня 2019 10:37
1.1.Наявність бази.rar
04 липня 2019 10:37
тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2019 10:37
Реєстр документів.pdf
04 липня 2019 10:37
кошторис.pdf
04 липня 2019 10:37
Інша інформація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВРОРА ТЕРМ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ"
#34840889
Переможець 1 607 751,60
UAH з ПДВ
09 липня 2019 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ"
#34840889
1 607 751,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 17:29
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 17:29
Милославська,23.PDF укладений
05 вересня 2019 17:17
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 11:47
108А_2Е.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 11:46
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 11:35
108А_1.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 11:33
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 15:30
108А.pdf укладений
09 серпня 2019 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2.1. Вартість робіт (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу) за цим Договором визначена на підставі договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 108А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): проведення експертизи кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 108А
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML