Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт автодороги по просп. Перемоги м. Лисичанськ, (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість
492 746,06 UAH
UA-2019-06-18-000706-c f4b447b0060e48599980151131e9ac43
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Геннадійович Сахань

+380500401244 lisugkh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03364197
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. Д.І. Менделєєва, 49
Контактна особа: Віталій Геннадійович Сахань
+380500401244
lisugkh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 492 746,06 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт автодороги по просп. Перемоги м. Лисичанськ, (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
(Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. ім. Д. І. Менеделєєва, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 10:44
протокол 115.pdf
02 липня 2019 10:44
Тендерна документація Перемоги (змінена).docx
02 липня 2019 10:44
протокол 114.pdf
18 червня 2019 13:19
Тендерна документація Перемоги.docx
18 червня 2019 11:58
протокол 110 тендер Перемоги - Сосюри.pdf
02 липня 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 10:44
протокол 115.pdf
02 липня 2019 10:44
Тендерна документація Перемоги (змінена).docx
02 липня 2019 10:44
протокол 114.pdf
18 червня 2019 13:19
Тендерна документація Перемоги.docx
18 червня 2019 11:58
протокол 110 тендер Перемоги - Сосюри.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000022 ● cba1eddb04f94850a7d218acf3bf9fd4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


20.06.2019 № 28

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.06.2019 № 28

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-18-000706-c 18.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області потрібно внесено зміни до тендерної документації, а саме: - в додаток 5 «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі статті 17» додано пункт 9. Довідку/інформацію у довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань перебуває інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»; - пункт 8 додатка 5 «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі статті 17» замінено на «Довідку/інформацію у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень». В п.1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації слова «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про проведення процедури» замінено словами «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.07.2019». Також на виконання статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за номером № 449/28579 (далі-Наказ 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів додано «джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет».

2019-07-02 10:56:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Леман-Бетон 492 494,88
UAH з ПДВ
492 494,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 11:02
Електронний підпис
09 липня 2019 10:58
96.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Леман-Бетон

Інформація про відміну

Дата відміни
09 липня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій