Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерний сервер
Очікувана вартість
175 500,00 UAH
UA-2019-06-18-000676-a 7ce5191943ed4be99bc664b1611e098d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Богдан Степанович

+380432505095 gu@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Козак Богдан Степанович
+380432505095
gu@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 17:40
Початок аукціону: 05 липня 2019 13:54
Очікувана вартість: 175 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 877,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комп'ютерний сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної. Джерело фінансування закупівлі. Кошти Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 17:35
Оголошення .pdf
18 червня 2019 17:35
ТД ГУ ПФУ 19 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:02
Дата відповіді: 20 червня 2019 17:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» 1 Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Ліана" 175 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" 175 500,00
UAH з ПДВ
175 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 19:08
цінова пропозиція.pdf
03 липня 2019 19:04
Гарантійний лист.pdf
03 липня 2019 19:04
Назаренко_Наказ.pdf
03 липня 2019 19:04
ст17.pdf
03 липня 2019 19:04
ПДВ_Л_ана.pdf
03 липня 2019 19:04
Дов_дка 4-ОПП.pdf
03 липня 2019 19:04
Дов_дка_в_дсут_заборг.pdf
03 липня 2019 19:03
Лист_п_дпис.pdf
03 липня 2019 19:03
Несудимість.pdf
03 липня 2019 19:03
Дов_дка_форма_оподат_.pdf
03 липня 2019 19:03
Договір.pdf
03 липня 2019 19:02
Microsoft Лист.pdf
03 липня 2019 18:59
Гарантійний лист.pdf
03 липня 2019 18:57
цінова пропозиція.pdf
03 липня 2019 18:57
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Ліана"

ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Ліана"
#23064646
Відхилено 175 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 11:17
ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"
#41319322
Відхилено 175 500,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 12:25

Інформація про відміну

Дата відміни
11 липня 2019 12:25
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі