Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір листовий для офісної техніки формату А4
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000054-c 971b5d4b41ef48bfbc1949ff0826142e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Богучарова

+380574635353 otg@malinivska-sr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04397000
Вебсайт: https://malinivska-sr.gov.ua/
Місцезнаходження: 63525, Україна , Харківська обл., смт. Малинівка , вул. Соїча, 5-А
Контактна особа: Ірина Богучарова
+380574635353
otg@malinivska-sr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 08:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 12:16
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


В оголошенні про проведення закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 пачка
Папір листовий для офісної техніки формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Соїча, 5-А- Малинівська селищна рада Чугуївського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір листовий для офісної техніки формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Михайлівська, 71- Комунальний заклад "Малинівський ліцей №1"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 пачка
Папір листовий для офісної техніки формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Шкільна, 120 - КЗ "Малинівський ліцей №2" Малинівської селищної ради Чугуївського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Папір листовий для офісної техніки формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63541, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, с. Стара Гнилиця, вул. Шевченко, 46 - Комунальний заклад "Старогнилицький ліцей"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Папір листовий для офісної техніки формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Соїча, 5 - Малинівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Папір листовий для офісної техніки формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Михайлівська, 71- КНЗ "Центр позашкільної освіти"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Папір листовий для офісної техніки формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Пушкіна,1- КЗ "Центр культури і дозвілля"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 21 120,00
UAH з ПДВ
19 008,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 21 398,40
UAH з ПДВ
19 022,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 24 000,00
UAH з ПДВ
19 068,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 22 795,20
UAH з ПДВ
19 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 11:26
Ціновова пропозиція.pdf
20 червня 2019 11:26
Статут.pdf
20 червня 2019 11:26
Сертификат ZOOM.pdf
20 червня 2019 11:26
Проект договору.pdf
20 червня 2019 11:26
ВИТЯГ ПДВ.pdf
20 червня 2019 11:26
Висновок дсее.pdf
20 червня 2019 11:26
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 12:35
Характеристики Zoom 80.pdf
20 червня 2019 12:35
Zoom Гигиена Stora Enso 2016-2021.pdf
20 червня 2019 12:35
наказ на призначенняpdf.pdf
20 червня 2019 12:35
Додаток 4. Договор.pdf
20 червня 2019 12:35
Протокол ЮЛИС.pdf
20 червня 2019 12:35
Витяг платник ПДВpdf.pdf
20 червня 2019 12:35
Додаток 2 к Договору.pdf
20 червня 2019 12:35
Довидка з ЄДРПОУpdf.pdf
20 червня 2019 12:35
Додаток 1 к Договору. pdf.pdf
20 червня 2019 12:35
СТАТУТ_2019.pdf
20 червня 2019 12:35
Копия паспортаpdf(1).pdf
20 червня 2019 12:35
Данные по участнику.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 17:06
Статут.pdf
20 червня 2019 17:06
Протокол.pdf
20 червня 2019 17:06
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
20 червня 2019 17:06
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 червня 2019 17:06
Свідоцтво.pdf
20 червня 2019 17:05
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 червня 2019 17:05
Витяг ПДВ.pdf
20 червня 2019 17:05
Наказ новий.pdf
20 червня 2019 17:05
Наказ.pdf
20 червня 2019 17:05
Сертифікат папір.pdf
20 червня 2019 17:05
проект договору.pdf
20 червня 2019 17:05
Пропозиція.pdf
20 червня 2019 17:05
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"
#39507306
Переможець 19 008,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 13:40

Документи

26 червня 2019 13:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"
#39507306
19 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2019 13:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 12:14
Договір на папір А4.PDF укладений
04 липня 2019 12:13