Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021-2015 -30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Персональний комп'ютер форм-фактора десктоп) (державний та місцевий бюджет)
Очікувана вартість
2 408 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000027-c 2431aacc4b954a30b02163254fd5ff7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Игорь Гончаров

+380522244380 uokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Игорь Гончаров
+380522244380
uokmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 08:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:04
Очікувана вартість: 2 408 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
301 штука
Персональний комп'ютер форм-фактора десктоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 11:50
Ідентиф закладів.doc
18 червня 2019 08:36
додаток 4.docx
18 червня 2019 08:36
Додаток 3.docx
18 червня 2019 08:36
оголош.doc
18 червня 2019 08:36
додаток 1.docx
18 червня 2019 08:36
ТД.docx
18 червня 2019 08:36
додаток 2.docx
18 червня 2019 08:36
додаток 5.docx
18 червня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 11:50
Ідентиф закладів.doc
18 червня 2019 08:36
додаток 4.docx
18 червня 2019 08:36
Додаток 3.docx
18 червня 2019 08:36
оголош.doc
18 червня 2019 08:36
додаток 1.docx
18 червня 2019 08:36
ТД.docx
18 червня 2019 08:36
додаток 2.docx
18 червня 2019 08:36
додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 червня 2019 11:06
Дата відповіді: 18 червня 2019 11:50
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буде розглянуто на засіданні тендерного комітету
Вимоги до ПЗ
Дата подання: 18 червня 2019 16:49
Дата відповіді: 18 червня 2019 17:09
Шановний Замовнику! У технічному завданні до тендеру сформульовано наступну вимогу до ПЗ: "Основне проінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система: попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; Пакет програмних засобів офісного призначення: можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу; Набір преінстальованого програмного забезпечення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; " Доводимо до вашого відома, що підтримку роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією, наявність україномовної підтримки від виробника на території України та безкоштовне оновлення на весь період функціонування має лише Microsoft Windows 10 у версії Pro, ліцензійна версія для збирачів якої коштує від 3700 грн без ПДВ: https://hotline.ua/computer-programmnoe-obespechenie/microsoft-windows-10-professionalnaya-64-bit-ukrainskij-oem-versiya-dlya-sborschikov-fqc-0/prices/#cond_new/0 Подібне стосується і офісного програмного забезпечення, наявність україномовної підтримки від виробника на території України мають лише продукти Microsoft. MS Office для освітніх установ коштує близько 1700 грн: https://soft.rozetka.com.ua/microsoft_021_10606/p56152740/ Таким чином, вартість лише програмного забезпечення становить близько 5400 грн без ПДВ. Крім цього, у випадку, якщо воно постачається у складі ПК або ноутбука, що обкладаються ПДВ, за податковим законодавством постачальник, що є платником ПДВ, зобов’язаний нараховувати ПДВ до вартості програмного забезпечення. А це вже близько 6500 грн. Бюджет даної закупівлі становить 8000 грн з ПДВ за один комплект обладнання. Тому за таку вартість є змога запропонувати лише обладнання із встановленним ПЗ на основі ліцензій вільного поширення. Наприклад, операційну систему Linux та офісний пакет Open Office або Libre Office. Проте, таке ПЗ не має наявність україномовної підтримки від виробника на території України і це суперечитиме вимогам Замовника. Прохання надати відповідь, чи задовольнить Замовника зазначене ПЗ на основі ліцензій вільного поширення та/або внести відповідні зміни у технічні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Задовольнить
Документація
Дата подання: 18 червня 2019 18:39
Дата відповіді: 19 червня 2019 08:39
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Монтаж обладнання не вимагається.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 10:26
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Аналоги можливі, якщо технічні характеристики такі, як вимагаються тендерною документацією. Фізична особа-підприємець не сплачує ПДВ, отже і ціни вона вказує з урахуванням цієї особливості. Аукціоном автоматично визначається учасник з найбільш вигідною пропозицією.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 2 275 560,00
UAH з ПДВ
2 226 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 2 356 830,00
UAH з ПДВ
2 227 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 09:44
Документи на переможця
04 липня 2019 17:36
Електронний підпис
04 липня 2019 10:02
Електронний підпис
04 липня 2019 10:00
Проект договору.pdf
04 липня 2019 10:00
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2019 10:00
Технічний опис.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 2 226 986,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 09:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
2 226 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 09:29
Дод угода № 1 до договору 1577.docx зміни до договору
29 липня 2019 09:28
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 09:16
Договір 1577.docx укладений
29 липня 2019 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1577
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 226 984,62
UAH (в тому числі ПДВ 371 164,10 UAH)