Паливні брикети з лузги соняшника (фасовані)
Очікувана вартість
396 000,00 UAH
UA-2019-06-15-000062-b 6a8bc27f5eef43099627b359ac58707e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вадимівна Кравець

+380553822341 chapfgg2012@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ ЧАПЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38232158
Місцезнаходження замовника: 75200, Україна, Херсонська обл., смт Чаплинка, вул. Паркова, 38
Контактна особа замовника: Ірина Вадимівна Кравець
+380553822341
chapfgg2012@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 396 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 396,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 тони
Паливні брикети з лузги соняшника (фасовані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка та Чаплинський р-н, за адресою підпорядкованих закладів освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінасування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-21-000001 ● 9d75eb3b415d4877a7c9e91dd7ba6c75
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-21 12:39:44
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.06.2019 № 159

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-15-000062-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-24 11:25:01

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі паливних брикетів з лузги соняшника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-15-000062-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:

Яким чином ви можете обґрунтувати рішення про віднесення товару, що буде використовуватись як тверде паливо, з назвою паливні брикети з лузги соняшника до коду предмету закупівлі ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири, до розділу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 «15000000-8 продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо питань моніторингу. Щодо визначення предмету закупівлі, повідомляємо Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Предметом закупівлі є Паливні брикети з лузги соняшника (фасовані), вищезазначений товар, як і пілети з лузги соняшника, є похідним від переробки культури соняшника та відноситься до категорії "макуха", вищезазначене знаходиться виключно в класифікаційному угрупуванні ДК 021:2015: 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири, а саме: 15413100-7, тобто предмет закупівлі визначено з урахуванням вимог нормативнних актів, а вищезазначений товар жодним чином не може відноситись до категорії 09110000-3. Просимо взяти вищезазначене до уваги, та переглянути висновок моніторингу, з урахуванням особливостей пердмету закупівлі.

2019-06-27 23:54:41

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ ЧАПЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ", 38232158, Україна, смт Чаплинка, вул. Паркова, 38
  2. Інформація про предмет закупівлі: Паливні брикети з лузги соняшника (фасовані), 396000UAH, 15410000-5, ДК021, 110, тони
  3. Інформація про оприлюднення: 6a8bc27f5eef43099627b359ac58707e, 2019-06-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Фінансово - господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі – Замовник) від 14.06.2019. За результатом проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог статті 4 Закону, у річному плані закупівель не оприлюднена закупівля товарів по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири на очікувану вартість 396 000 грн. На порушенням абзацу другого пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), Замовником віднесено товар за кодом предмету закупівлі, до розділу «15000000-8 продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція», що буде використовуватись як тверде паливо, з назвою паливні брикети з лузги соняшника. На порушення вимоги пункту 4 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації не зазначено адреси підпорядкованих навчальних закладів Чаплинського району, що є місцем поставки товару., 27 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог статті 4, пункту 4 частини другої статті 22 Закону, абзацу другого пункту першого розділу ІІ Порядку №454.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
08 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку