Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Котли
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-06-15-000037-c 614a9b72e542423da139a0a714df9345
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Марія Степанівна

+380324435206 marija_kozak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Дрогобицький механіко-технологічний коледж"
Код ЄДРПОУ: 00220061
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Раневицька 12
Контактна особа: Козак Марія Степанівна
+380324435206
marija_kozak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2019 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 12:37
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки


Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Котли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 14:26
Зміни.docx
01 липня 2019 14:26
ТД-Котел(2).doc
01 липня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 14:26
Зміни.docx
01 липня 2019 14:26
ТД-Котел(2).doc
15 червня 2019 17:40
ТД-Котел.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка товару
Дата подання: 17 червня 2019 11:24
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:44
Доброго дня. Чи можлива разова поставка товару? Дякую.
Відповідь: Доброго дня.
Разова поставка можлива, але фінансування передбачене до кінця грудня 2019 року.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-15-000037-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТЕРМІКО-ЛТД, Код ЄДРПОУ:36321628
Дата подання: 17 червня 2019 11:01
Дискримінаційна вимога.
Замовник в супереч Законодавству України вимагає довідку від виробника котлів Therm Duo для погодження з ним, у випадку пропозиції еквіваленту.
Оскільки така вимога ставить в монопольну залежність решту потенційних учасників від одного, вимагаємо прибрати дану вимогу Тендерної документації та внести відповідні зміни для усунення дискримінації умов для учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 липня 2019 14:38
Звертаємо вашу увагу, що зазначений документ вимагається, так як в Замовника вже попередньо були встановлені котли, що зазначені, у технічному завданні.
Таким чином, для того, шоби котли могли безперешкодно працювати разом, у випадку подання еквіваленту обладнання Замовник просить підтвердження, про те, що зазначене обладання дійсно буде працювати із котлами, що вже встановлені.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-17-000028 ● 62c2ea3516ed4725ad017d760ce1346f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2020 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.02.2020 № 34

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.02.2020 № 34.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-15-000037-c 15.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що відповідно до листа МЕРТу від 28.05.2019р, передбачено, що технічна можливість заповнення зазначених полів у системі PROZORRO відсутня. Таким чином, джерело фінансування закупівлі вказано замовником в полі "додаткова інформація" та зазначена в оголошенні. Щодо невідповідності договору, зазначаємо, що термін дії угоди вказаний до 31.12.2019 року, таким чином є цілком зрозумілим що поставка обладнання має бути здійснена до 31 грудня 2019 року. Більше того, замовником додатково визначено графік фінансування, для можливості вчасної оплати за поставлену продукцію. Вся продукція, відповідно до умов договору була поставлена до 31 грудня 2019 року. Звіт про виконання договору оприлюднено в системі.

2020-02-28 21:42:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЄВРОТЕРМ-ЛЬВІВ 228 120,00
UAH з ПДВ
218 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство " Атлант-Сервіс " 299 000,00
UAH з ПДВ
219 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 20:30
Довідка_несудимість
04 липня 2019 15:56
Довідка_податкова.jpg
01 липня 2019 10:49
Додаток4_2.pdf
01 липня 2019 10:49
Цінова пропозиція 2.pdf
01 липня 2019 10:49
Цінова пропозиція 1.pdf
01 липня 2019 10:49
Технічні дані_THERM-DUO.pdf
01 липня 2019 10:49
Сертифікат.pdf
01 липня 2019 10:49
Наказ.PDF
01 липня 2019 10:49
Мат-техн.база_з табл..pdf
01 липня 2019 10:49
Додаток4_1.pdf
01 липня 2019 10:49
Додаток 5 техн.хар..pdf
01 липня 2019 10:49
Довідка з реєстру2.PDF
01 липня 2019 10:49
Довідка з реєстру.PDF
01 липня 2019 10:49
Витяг.PDF
01 липня 2019 10:49
Cтатут Євротерм.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 12:18
Рисунок (16).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (17).jpg
27 червня 2019 12:18
IMG_20190626_140845.jpg
27 червня 2019 12:18
IMG_20190626_140805.jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (8).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (6).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (4).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (14).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (2).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (15).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (5).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (9).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (7).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (12).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (13).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (11).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (10).jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок.jpg
27 червня 2019 12:18
Рисунок (3).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЄВРОТЕРМ-ЛЬВІВ

Приватне підприємство " Атлант-Сервіс "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЄВРОТЕРМ-ЛЬВІВ
#33532913
Переможець 218 999,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 22:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 22:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЄВРОТЕРМ-ЛЬВІВ
#33532913
218 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 21:49
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 23:56
Договір зміни до договору
08 серпня 2019 23:52
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 12:08
Договір укладений
02 серпня 2019 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилкова публікація угоди
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 218 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 499,83 UAH)