Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Дрогобицький механіко-технологічний коледж" |
Код ЄДРПОУ: | 00220061 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Раневицька 12 |
Контактна особа: |
Козак Марія Степанівна +380324435206 marija_kozak@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2019 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2019 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2019 14:26 |
Зміни.docx | |
01 липня 2019 14:26 |
ТД-Котел(2).doc |
01 липня 2019 14:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 липня 2019 14:26 |
Зміни.docx
|
|||
01 липня 2019 14:26 |
ТД-Котел(2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Разова поставка можлива, але фінансування передбачене до кінця грудня 2019 року.
Вимоги про усунення порушення
Оскільки така вимога ставить в монопольну залежність решту потенційних учасників від одного, вимагаємо прибрати дану вимогу Тендерної документації та внести відповідні зміни для усунення дискримінації умов для учасників торгів.
Таким чином, для того, шоби котли могли безперешкодно працювати разом, у випадку подання еквіваленту обладнання Замовник просить підтвердження, про те, що зазначене обладання дійсно буде працювати із котлами, що вже встановлені.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-17-000028 ● 62c2ea3516ed4725ad017d760ce1346f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2020 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2020 № 34
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.02.2020 № 34.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-15-000037-c 15.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що відповідно до листа МЕРТу від 28.05.2019р, передбачено, що технічна можливість заповнення зазначених полів у системі PROZORRO відсутня. Таким чином, джерело фінансування закупівлі вказано замовником в полі "додаткова інформація" та зазначена в оголошенні. Щодо невідповідності договору, зазначаємо, що термін дії угоди вказаний до 31.12.2019 року, таким чином є цілком зрозумілим що поставка обладнання має бути здійснена до 31 грудня 2019 року. Більше того, замовником додатково визначено графік фінансування, для можливості вчасної оплати за поставлену продукцію. Вся продукція, відповідно до умов договору була поставлена до 31 грудня 2019 року. Звіт про виконання договору оприлюднено в системі.
2020-02-28 21:42:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ЄВРОТЕРМ-ЛЬВІВ #33532913 |
Переможець |
218 999,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 22:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 21:49
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2019 23:56
|
Договір | зміни до договору |
08 серпня 2019 23:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2019 12:08
|
Договір | укладений |
02 серпня 2019 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Помилкова публікація угоди |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |