Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03361661 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.poltava.ua/ |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А |
Контактна особа: |
Євген Забишний +380675318760 tendervoda1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 20:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2019 11:23 |
Очікувана вартість: | 3 966 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,76% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2019 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2019 14:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОІ ДОКУМЕНТАЦІІ 25.06.2019.doc | |
25 червня 2019 14:47 |
ТД_зі_змінами_25.06._ паливо 2019.doc |
25 червня 2019 15:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 червня 2019 14:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОІ ДОКУМЕНТАЦІІ 25.06.2019.doc
|
|||
25 червня 2019 14:47 |
ТД_зі_змінами_25.06._ паливо 2019.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-01-000055 ● 78b904cedc02427f8fd846ae49827469
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2019 18:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.10.2019 № 60
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 01.10.2019 № 60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-06-14-003421-b 14.06.2019, Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-07 15:21:31
про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Бензин А-92; Бензин А-95; Дизельне паливо», очікуваною вартістю 3966300,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003421-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
1. Чи виконано ТОВ «Торговий дім Автотранс-ойл» умову тендерної документації щодо подання на адресу замовника оригіналів документів переможця, з наданням документального підтвердження.
2. Чи виконуються переможцем торгів ТОВ «Торговий дім Автотранс-ойл» умови тендерної документації замовника щодо максимально допустимої відстані від населеного пункту, де розташований підрозділ замовника, до автозаправних станцій, вказаних в тендерній пропозиції?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-10 18:40:42
Відповідь на моніторинг UA-M-2019-10-01-000055
Відповідь на моніторинг UA-M-2019-10-01-000055
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-15 15:17:09
Про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Бензин А-92; Бензин А-95; Дизельне паливо», очікуваною вартістю 3966300,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003421-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації із таких питань:
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому тендерна документація, оприлюднена Замовником, не містить відомостей щодо її затвердження?
3. Чому положення тендерної документації, до якої внесено зміни, Замовником відображені не у вигляді закреслених даних, як це передбачено нормами абзацу 2 частини другої статті 23 Закону?
4. Що послугувало підставою зазначення в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації інформації щодо зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої ст. 36 Закону?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-21 17:39:55
відповідь на звернення
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»?
Поле «Джерело фінансування закупівлі» у системі ProZorro заповнюється в ручну, бо у системи немає технічних можливостей. Інформацію не відображено помилково, тому що система, прийнявши документ не має технічної можливості контролювати (перевіряти) автоматично інформацію, що оприлюднюється.
2. Чому тендерна документація, оприлюднена Замовником, не містить відомостей щодо її затвердження?
Наказом по підприємству за №179-АГ від 04.09.2017р. «Про призначення відповідальних осіб за організацію та проведення процедур закупівель» призначені відповідальні особи - головний інженер Забишний Євген Васильович (уповноважена особа), та відповідальний секретар за організацію та проведення електронних закупівель в системі «Prozorro» на підприємстві – Міняйло Валентина Іванівна - фахівець з публічних закупівель. В законодавчому полі не передбачено окремого порядку затвердження тендерної документації по торгам, то ми вважаємо, що власний підпис цих осіб рівнозначний до затвердження документації окремим наказом. Накладено ЕЦП уповноваженої особи.
Чому положення тендерної документації, до якої внесено зміни, Замовником відображені не у вигляді закреслених даних, як це передбачено нормами абзацу 2 частини другої статті 23 Закону?
В електронній системі, а саме на електронному майданчику zakupki.prom.ua оприлюднена тендерна документація 14 червня 2019року, а 25 червня 2019року внесені зміни до тендерної документації, відображені у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Що послугувало підставою зазначення в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації інформації щодо зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої ст. 36 Закону?
В тексті примірника «Примірна тендерна документація» для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом МЕРТУ № 680 від 13.04.16р., яким користувався замовник, наявна помилка (опечатка), що використовувалася при скаладанні тендерної документації. Підстава мала бути зазначена: "в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації інформації щодо зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої ст. 36 Закону".
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-10-30 11:43:35
про усунення порушень
Ми уважно розглянули інформацію, викладену у висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ. З боку КП ПОР «Полтававодоканал» будуть вжиті заходи, щодо усунення порушень законодавства, зазначених у висновку. Дана відповідь має проміжний характер, про результати усунення порушень, що виявленні у ході моніторингу, буде повідомлено додатково.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2019 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" |
3 835 965,00
UAH з ПДВ
|
3 763 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" |
3 763 020,00
UAH з ПДВ
|
3 763 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" #36324681 |
Переможець |
3 763 010,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2019 22:00
|
ДУ_3_договір22-07-2-ЕТ_ТОВ_ТД_Автотранс-ойл.jpg | зміни до договору |
03 вересня 2019 20:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2019 20:45
|
ДУ_2_договір_22-07-2-ЕТ_ТОВ_ТД_Автотранс-ойл.jpg | зміни до договору |
27 серпня 2019 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2019 17:58
|
ДУ_1_договір_22-07-2-ЕТ_ТОВ_ТД_Автотранс-ойл.JPG | зміни до договору |
24 липня 2019 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 15:39
|
ТОВ_ТД_Автотранс_ойл_договір_22-07-2-ЕТ.pdf | укладений |
23 липня 2019 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 22-07/2/ЕТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 22-07/2/ЕТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 22-07/2/ЕТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |