Бензин А-92; Бензин А-95; Дизельне паливо
Очікувана вартість
3 966 300,00 UAH
UA-2019-06-14-003421-b dc955aff2d6540888f2f057eede06d5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03361661
Вебсайт замовника: http://www.vodokanal.poltava.ua/
Місцезнаходження замовника: 36020, Україна, Полтавська обл., м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А
Контактна особа замовника: Євген Забишний
+380675318760
tendervoda1@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2019 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 22:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 11:23
Очікувана вартість: 3 966 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,76 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 літр
Бензин А-92 відвантаження з АЗС по Полтаві та Полтавській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, Панянка 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
4000 літр
Бензин А-95 відвантаження з АЗС по Полтаві та Полтавській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, Панянка 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
2500 літр
Бензин А-95 відвантаження з АЗС по Україні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, Панянка 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
110000 літр
Дизельне паливо відвантаження з АЗС по Полтаві та Полтавській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, Панянка 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3000 літр
Дизельне паливо відвантаження з АЗС по Україні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, Панянка 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-01-000055 ● 78b904cedc02427f8fd846ae49827469
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-01 18:24:44
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
01.10.2019 № 60
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 01.10.2019 № 60

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-06-14-003421-b 14.06.2019, Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-07 15:21:31

про надання пояснення

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Бензин А-92; Бензин А-95; Дизельне паливо», очікуваною вартістю 3966300,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003421-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
1. Чи виконано ТОВ «Торговий дім Автотранс-ойл» умову тендерної документації щодо подання на адресу замовника оригіналів документів переможця, з наданням документального підтвердження.
2. Чи виконуються переможцем торгів ТОВ «Торговий дім Автотранс-ойл» умови тендерної документації замовника щодо максимально допустимої відстані від населеного пункту, де розташований підрозділ замовника, до автозаправних станцій, вказаних в тендерній пропозиції?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-10 18:40:42

Відповідь на моніторинг UA-M-2019-10-01-000055

Відповідь на моніторинг UA-M-2019-10-01-000055

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-15 15:17:09

Про надання пояснення

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Бензин А-92; Бензин А-95; Дизельне паливо», очікуваною вартістю 3966300,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003421-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації із таких питань:
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому тендерна документація, оприлюднена Замовником, не містить відомостей щодо її затвердження?
3. Чому положення тендерної документації, до якої внесено зміни, Замовником відображені не у вигляді закреслених даних, як це передбачено нормами абзацу 2 частини другої статті 23 Закону?
4. Що послугувало підставою зазначення в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації інформації щодо зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої ст. 36 Закону?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-21 17:39:55

відповідь на звернення

1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»?
Поле «Джерело фінансування закупівлі» у системі ProZorro заповнюється в ручну, бо у системи немає технічних можливостей. Інформацію не відображено помилково, тому що система, прийнявши документ не має технічної можливості контролювати (перевіряти) автоматично інформацію, що оприлюднюється.
2. Чому тендерна документація, оприлюднена Замовником, не містить відомостей щодо її затвердження?
Наказом по підприємству за №179-АГ від 04.09.2017р. «Про призначення відповідальних осіб за організацію та проведення процедур закупівель» призначені відповідальні особи - головний інженер Забишний Євген Васильович (уповноважена особа), та відповідальний секретар за організацію та проведення електронних закупівель в системі «Prozorro» на підприємстві – Міняйло Валентина Іванівна - фахівець з публічних закупівель. В законодавчому полі не передбачено окремого порядку затвердження тендерної документації по торгам, то ми вважаємо, що власний підпис цих осіб рівнозначний до затвердження документації окремим наказом. Накладено ЕЦП уповноваженої особи.
Чому положення тендерної документації, до якої внесено зміни, Замовником відображені не у вигляді закреслених даних, як це передбачено нормами абзацу 2 частини другої статті 23 Закону?
В електронній системі, а саме на електронному майданчику zakupki.prom.ua оприлюднена тендерна документація 14 червня 2019року, а 25 червня 2019року внесені зміни до тендерної документації, відображені у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Що послугувало підставою зазначення в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації інформації щодо зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої ст. 36 Закону?
В тексті примірника «Примірна тендерна документація» для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом МЕРТУ № 680 від 13.04.16р., яким користувався замовник, наявна помилка (опечатка), що використовувалася при скаладанні тендерної документації. Підстава мала бути зазначена: "в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації інформації щодо зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої ст. 36 Закону".

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-30 11:43:35

про усунення порушень

Ми уважно розглянули інформацію, викладену у висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ. З боку КП ПОР «Полтававодоканал» будуть вжиті заходи, щодо усунення порушень законодавства, зазначених у висновку. Дана відповідь має проміжний характер, про результати усунення порушень, що виявленні у ході моніторингу, буде повідомлено додатково.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ", 03361661, Україна, м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Дизельне паливо відвантаження з АЗС по Україні, 3966300UAH, 09130000-9, ДК021, 3000, літр
  3. Інформація про оприлюднення: dc955aff2d6540888f2f057eede06d5a, 2019-06-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 01 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Полтавської обласної ради Полтававодоканал» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, тендерну документацію зі змінами (інформація щодо затвердження відсутня) (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім Автотранс-Оіл» (далі – учасник, переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій без дати та номеру, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.07.2019 № 22-07/2/ЕТ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в частині складання форми оголошення про проведення відкритих торгів. Моніторингом установлено, що оприлюднена Замовником тендерна документація, не містить відомостей щодо її затвердження. Водночас, тендерний комітет або уповноважена особа забезпечує затвердження відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом, про що свідчать норми абзацу 6 частини третьої статті 11 Закону. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом, на що вказують норми частини четвертої статті 11 Закону. Замовником не надано протоколу щодо затвердження тендерної документації у відповідь на запит, що направлявся в ході проведення моніторингу. З урахуванням викладеного, Замовником порушено абзац 6 частини третьої статті 11 Закону в частині незатвердження тендерної документації. Моніторингом закупівлі установлено, що в порушення абзацу 2 частини другої статті 23 Закону положення тендерної документації, до яких внесено зміни, Замовником не відображені у вигляді закреслених даних. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої ст. 36 Закону. Водночас, стаття 36 Закону не містить частини шостої. Зазначеним не дотримано абзац 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Тендерним комітетом Замовника визначено переможця торгів – ТОВ «Торговий дім Автотранс-Оіл» з остаточною ціновою пропозицією 3763010,00 грн, що підтверджується повідомленням про намір укласти договір, оприлюдненим 05.07.2019 в електронній системі закупівель. За даними веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель між Замовником та ТОВ «Торговий дім Автотранс-Оіл» укладено договір від 22.07.2019 № 22-07/2/ЕТ, який оприлюднено 23.07.2019. Моніторингом установлено, що умовами тендерної документації Замовника передбачено максимально допустиму відстань від населеного пункту, де розташований підрозділ замовника, до автозаправних станцій, вказаних в тендерній пропозиції учасника, а саме: не більше 5 км. У складі тендерної пропозиції учасником подано лист від 25.06.2019 №4148-К, в якому міститься перелік АЗС, в тому числі АЗС в с. Сухинівці Кобеляцького району, та вказано, що всі перелічені АЗС знаходяться в межах 5 км від населеного пункту, де розташований підрозділ замовника. Водночас, з метою з’ясування відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника, в ході здійснення моніторингу переможцю ТОВ «Торговий дім Автотранс-Оіл» направлено запит листом Управління від 08.10.2019 № 20-16-21-3-14/5225. Проте, у відповіді ТОВ «Торговий дім Автотранс-Оіл» (лист від 18.10.2019 № 942) відомості, які підтверджують подану у складі тендерної пропозиції інформацію щодо відстані між АЗС та підрозділами Замовника, не надано. З огляду на вказане, ТОВ «Торговий дім Автотранс-Оіл» документально не підтверджено відомості, подані ним у складі тендерної пропозиції. З урахуванням викладеного, відсутні документальні підстави встановлення відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім Автотранс-Оіл» вимогам тендерної документації. При цьому, в отриманому через електронну систему закупівель поясненні Замовником вказано, що АЗС «Автотранс» (с. Сухинівка Кобеляцького району) розташована на відстані 3,1 км від підрозділу КП «Полтававодоканал» (м. Кобеляки). Замовник не відмінив торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, чим не дотримано норми частини першої статті 31 Закону., 22 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзац 6 частини третьої статті 11 Закону, абзацу 2 частини другої статті 23 Закону, частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції порушень не встановлено з огляду на вищевказане у висновку.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" 3 835 965,00
UAH з ПДВ
3 763 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" 3 763 020,00
UAH з ПДВ
3 763 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 15:26
sign.p7s
02 липня 2019 15:08
Документи_3.pdf
02 липня 2019 15:08
Тендерна пропозиція.pdf
02 липня 2019 15:08
Відгук 4 лікарня.pdf
02 липня 2019 15:08
Відгук ОБЛЕНЕРГО НП.pdf
02 липня 2019 15:08
Документи_4.pdf
02 липня 2019 15:08
Документи_2.pdf
02 липня 2019 15:08
Документи_1.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 14:16
документи2.pdf
25 червня 2019 14:16
документи 1.pdf
25 червня 2019 14:16
статут.pdf
25 червня 2019 14:16
ЄДРПОУ.pdf
25 червня 2019 14:16
Буклет_2 адреса АЗС.jpg
25 червня 2019 14:16
Буклет_1 карта.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ"
#36324681
Переможець 3 763 010,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ"
#36324681
3 763 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 липня 2019 15:39
ТОВ_ТД_Автотранс_ойл_договір_22-07-2-ЕТ.pdf укладений
23 липня 2019 15:27
sign.p7s зміни до договору
03 вересня 2019 22:00
ДУ_3_договір22-07-2-ЕТ_ТОВ_ТД_Автотранс-ойл.jpg зміни до договору
03 вересня 2019 20:44
sign.p7s зміни до договору
27 серпня 2019 20:45
ДУ_2_договір_22-07-2-ЕТ_ТОВ_ТД_Автотранс-ойл.jpg зміни до договору
27 серпня 2019 17:02
sign.p7s зміни до договору
24 липня 2019 17:58
ДУ_1_договір_22-07-2-ЕТ_ТОВ_ТД_Автотранс-ойл.JPG зміни до договору
24 липня 2019 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 22-07/2/ЕТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 22-07/2/ЕТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 22-07/2/ЕТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку