Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція даху Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Барвінок» по вул. Миру, 93 А в смт Ладан Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
1 989 714,00 UAH
UA-2019-06-14-003399-b e4bd13956ec94f96846caa1ff3635543
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Падалка Олександр

+380661933354
+380463777374
radaladan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛАДАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04412449
Місцезнаходження: 17583, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Ладан, вул. Миру, 77-а
Контактна особа: Падалка Олександр
+380661933354,+380463777374
radaladan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 20:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 12:09
Очікувана вартість: 1 989 714,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 958,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція даху Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Барвінок» по вул. Миру, 93 А в смт Ладан Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція).
(Джерело фінансування:
Субвенція з Державного бюджету Місцевому бюджету Ладанської селищної ради на здійснення заходів щодо соціально - економічного розвитку окремих територій; Співфінансування з Місцевого бюджету в розмірі 3 % від обсягу субвенції з Державного бюджету Місцевому бюджету Ладанської селищної ради на здійснення заходів щодо соціально - економічного розвитку окремих територій)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17583, Україна, Чернігівська область, смт. Ладан, вул. Миру, 93-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОМЕГА-СІ" 1 567 984,63
UAH з ПДВ
1 567 984,63
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВАНТАРУС" 1 668 063,43
UAH з ПДВ
1 668 063,43
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД"" 1 840 751,90
UAH з ПДВ
1 786 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма "Номінал" 1 876 103,71
UAH з ПДВ
1 786 789,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАРВІНОК 2015" 1 985 650,00
UAH з ПДВ
1 985 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2019 16:29
Електронний підпис
28 червня 2019 16:27
Технічна частина.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 18:23
Електронний підпис
18 липня 2019 15:29
тендерна пропозиція.jpeg
18 липня 2019 15:29
довідка МВС.jpeg
18 липня 2019 15:29
довідка ДФС.jpeg.jpeg
03 липня 2019 16:42
Електронний підпис
03 липня 2019 15:39
16.12 Лист-згода 12.jpg
03 липня 2019 15:39
16.11 Лист-згода 11.jpg
03 липня 2019 15:39
16.10 Лист-згода 10.jpg
03 липня 2019 15:39
16.9 Лист-згода 9.jpg
03 липня 2019 15:39
16.8 Лист-згода 8.jpg
03 липня 2019 15:39
16.7 Лист-згода 7.jpg
03 липня 2019 15:39
16.6 Лист-згода 6.jpg
03 липня 2019 15:39
16.5 Лист-згода 5.jpg
03 липня 2019 15:39
16.4 Лист-згода 4.jpg
03 липня 2019 15:39
16.3 Лист-згода 3.jpg
03 липня 2019 15:39
16.2 Лист-згода 2.jpg
03 липня 2019 15:39
16.1 Лист-згода 1.jpg
03 липня 2019 15:39
7.1.Копія ліцензії.jpg
03 липня 2019 15:39
4.8.договір техніка.jpeg
03 липня 2019 15:39
4.7.договір техніка.jpeg
03 липня 2019 15:39
4.6.договір техніка.jpeg
03 липня 2019 15:39
4.5.договір техніка.jpeg
03 липня 2019 15:39
4.4.договір техніка.jpeg
03 липня 2019 15:39
3.3 цив-прав угода 9.jpg
03 липня 2019 15:39
3.3 цив-прав угода 8.jpg
03 липня 2019 15:39
3.3 цив-прав угода 7.jpg
03 липня 2019 15:39
3.3 цив-прав угода 6.jpg
03 липня 2019 15:39
3.3 цив-прав угода 5.jpg
03 липня 2019 15:39
3.3 цив-прав угода 4.jpg
03 липня 2019 15:39
3.3 цив-прав угода 3.jpg
03 липня 2019 15:39
3.3 цив-прав угода 2.jpg
03 липня 2019 15:39
3.3 цив-прав угода 1.jpg
03 липня 2019 15:39
2.5.Відгук 3.jpg
03 липня 2019 15:39
2.4.Відгук 2.jpg
03 липня 2019 15:39
2.3.Відгук 1.jpg
03 липня 2019 15:39
технічна частина.rar

Публічні документи

03 липня 2019 16:37
Електронний підпис
03 липня 2019 16:35
Довідка з банка.pdf
03 липня 2019 16:35
Технічна частина.rar

Публічні документи

03 липня 2019 15:39
Електронний підпис
03 липня 2019 12:40
Електронний підпис
03 липня 2019 12:29
Технічна частина.rar

Публічні документи

02 липня 2019 17:12
банківські довідки.pdf
01 липня 2019 17:08
Тендерна пропозиція.docx
01 липня 2019 17:08
листи-згоди.docx
01 липня 2019 17:08
Дод2_Форми_1_3.doc
01 липня 2019 17:08
договiрТранспорт.PDF
01 липня 2019 17:08
договiр2019.PDF
01 липня 2019 17:08
договiр2018.PDF
01 липня 2019 17:08
1Договiрна_цiна_ДЦ_ДЦ_3.rtf
01 липня 2019 17:08
КалендГрафікНовий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОМЕГА-СІ"

ПП "ВАНТАРУС"

ПАТ "ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД""

ПП "Фірма "Номінал"

ТОВ "БАРВІНОК 2015"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОМЕГА-СІ"
#31476352
Відхилено 1 567 984,63
UAH з ПДВ
12 липня 2019 16:02
ПП "ВАНТАРУС"
#39618316
Переможець 1 668 063,43
UAH з ПДВ
18 липня 2019 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВАНТАРУС"
#39618316
1 668 063,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 08:52
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 10:19
Договірна ціна Барвінок.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 10:17
Додаткова Угода № 3 реконструкція даху Барвінок.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 10:17
Календарний Барвінок.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 08:54
додаткова угода №2 до Договору № 7 Вантарус.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 08:52
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 08:53
додаткова угода № 1 до договору № 7 від 05.08.2019 року.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 08:52
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 08:25
календарний графік барвінок.pdf укладений
05 серпня 2019 08:23
Договірна ціна та кошторис.pdf укладений
05 серпня 2019 08:23
договір № 7 від 05.08.2019 рік.pdf укладений
05 серпня 2019 08:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Внести зміни до п.п.4.1. п.4 виклавши в новій редакції: «Розрахунки проводяться шляхом: Згідно п.19 ПКМУ від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку Державного фінансування капітального будівництва» надати аванс для придбання матеріалів на строк не більше трьох місяців у розмірі 30% від обсягу договірної ціни, з урахуванням ПДВ, що складає 386425,77 грн. (триста вісімдесят шість тисяч чотириста двадцять п’ять гривень 77 копійок) - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Згідно п.п.3 п.1 ПКМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» здійснити попередню оплату для придбання матеріалів в розмірі 30% на строк не більше трьох місяців в сумі 11592,77 грн. (одинадцять тисяч п’ятсот дев’яносто дві гривні 77 копійок) - співфінансування з місцевого бюджету в розмірі 3% від обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. - подальшої оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 протягом 15 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт. Підрядник до трьох місяців відпрацьовує кошти попередньої оплати та підтверджує їх використання за призначенням актом виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3.» 2. Доповнити п.13 реквізити підрядника наступним: «р/р 37121074257010 Державна казначейська служба України МФО 820172». (Кількість товарів або обсяг робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду відповідно до внесених змін та доповнень до договору №7 від 05.08.2019 року про наступне: 1. Змінити п.3.1. розділу ІІІ, виклавши абзац 1 у наступній редакції: «Ціна цього Договору є невід’ємною частиною Договору, і становить 1668063,43 грн. (Один мільйон шістсот шістдесят вісім тисяч шістдесят три грн. 43 коп.), без ПДВ. У 2019 році вартість будівельних робіт та інших витрат становить 1237148,95 грн. (Один мільйон двісті тридцять сім тисяч сто сорок вісім грн. 95 коп.), без ПДВ. З них в тому числі: 1201115,48 грн. (один мільйон двісті одна тисяча сто п'ятнадцять грн. 48 коп.) – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій; 36033,47 грн. (тридцять шість тисяч тридцять три грн. 47 коп.) – 3% співфінансування з місцевого бюджету від обсягу субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Склад витрат за договірною ціною і методика її складання визначається діючими на даний момент «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженими Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. №293».
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 328 308,99
UAH