Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28». (ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
10 460 050,60 UAH
UA-2019-06-14-002886-b 8bdb76c3a3994f87b9e24f38f0f3a293
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга Андріївна

380542659004 smdkl_ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга Андріївна
380542659004
smdkl_ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 15:09
Очікувана вартість: 10 460 050,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 460,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2019 13:09
Додаток 2_14.doc
15 червня 2019 13:09
Додаток 2_13.doc
15 червня 2019 13:09
Додаток 2_12.doc
15 червня 2019 13:09
Додаток 2_11.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_10.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_9.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_8.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_7.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_6.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_5.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_4.doc
15 червня 2019 13:07
Додаток 2_3.doc
15 червня 2019 13:07
Додаток 2_2.doc
15 червня 2019 13:07
Додаток 2_1.doc
14 червня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 16:06
Календарний графік ЗРАЗОК.xls
14 червня 2019 16:06
ДОДАТОК 5.docx
14 червня 2019 16:05
Додаток 4 Документи переможець торгів.doc
14 червня 2019 16:04
ДОДАТОК 3 Договір.doc
14 червня 2019 16:03
додаток 2.rar
14 червня 2019 16:03
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.doc
14 червня 2019 16:02
Тендерна документація_енерго.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розміщених документів
Дата подання: 14 червня 2019 17:15
Дата відповіді: 15 червня 2019 13:02
Доброго дня! Документ "Додаток 2.rar" не відкривається
Відповідь: Доброго дня! Вибачте за незручності. Файл буде розміщено в іншому форматі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000010 ● 79de3f23ccfd4f5e8b0366726d10b6f9
  • Статус: вирішено ● Дата: 18 липня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019 14:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.06.2019 №20

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.06.2019 № 20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-14-002886-b 14.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання заходів щодо усунення виявлених порушень при оприлюдненні оголошення про проведення процедури закупівлі:Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28». (ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація) тендерним комітетом КНП "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради було вирішено відмінити відкриті торги на закупівлю: Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28» відповідно до вимог ч.1 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ (порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, передбаченого ЗУ “Про публічні закупівлі").

2019-06-21 15:40:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-06-24 08:38:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 червня 2019 10:53
Коментар щодо відміни: За результами моніторингу закупівлі встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель: замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі».
Документи:
21 червня 2019 10:48
протокол 33.pdf