Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28». (ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
10 460 050,60 UAH
UA-2019-06-14-002886-b 8bdb76c3a3994f87b9e24f38f0f3a293
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга Андріївна

380542659004 smdkl_ek@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження замовника: 40022, Україна, Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа замовника: Ведмідера Ольга Андріївна
380542659004
smdkl_ek@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 15:09
Очікувана вартість: 10 460 050,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 460,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 червня 2019 13:09
Додаток 2_14.doc
15 червня 2019 13:09
Додаток 2_13.doc
15 червня 2019 13:09
Додаток 2_12.doc
15 червня 2019 13:09
Додаток 2_11.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_10.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_9.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_8.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_7.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_6.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_5.doc
15 червня 2019 13:08
Додаток 2_4.doc
15 червня 2019 13:07
Додаток 2_3.doc
15 червня 2019 13:07
Додаток 2_2.doc
15 червня 2019 13:07
Додаток 2_1.doc
14 червня 2019 16:18
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 16:06
Календарний графік ЗРАЗОК.xls
14 червня 2019 16:06
ДОДАТОК 5.docx
14 червня 2019 16:05
Додаток 4 Документи переможець торгів.doc
14 червня 2019 16:04
ДОДАТОК 3 Договір.doc
14 червня 2019 16:03
додаток 2.rar
14 червня 2019 16:03
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.doc
14 червня 2019 16:02
Тендерна документація_енерго.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розміщених документів
Дата подання: 14 червня 2019 17:15
Дата відповіді: 15 червня 2019 13:02
Доброго дня! Документ "Додаток 2.rar" не відкривається
Відповідь: Доброго дня! Вибачте за незручності. Файл буде розміщено в іншому форматі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000010 ● 79de3f23ccfd4f5e8b0366726d10b6f9
  • Статус: вирішено ● Дата: 18 липня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20 14:53:44
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.06.2019 №20

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.06.2019 № 20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-14-002886-b 14.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання заходів щодо усунення виявлених порушень при оприлюдненні оголошення про проведення процедури закупівлі:Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28». (ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація) тендерним комітетом КНП "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради було вирішено відмінити відкриті торги на закупівлю: Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28» відповідно до вимог ч.1 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ (порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, передбаченого ЗУ “Про публічні закупівлі").

2019-06-21 15:40:56

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради, 02000334, Україна, Суми, Троїцька, 28
  2. Інформація про предмет закупівлі: Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28»., 10460050.6UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 8bdb76c3a3994f87b9e24f38f0f3a293, 2019-06-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 14.06.2019 № 32). Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2,3,8,9 частини першої статті 17 Закону; містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2,3,8 частини першої статті 17 Закону. Крім того, тендерна документація містить терміни «документація конкурсних торгів», «конкурсні торги», які не передбачені Законом. В тендерній документації (пункт 4 розділу VІ та пункт 4.3 проекту договору) передбачено підставу зміни істотних умов договору відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку). При цьому підстави зміни істотних умов договору про закупівлю, визначені пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону можуть застосуватись замовниками виключно в разі, якщо предметом закупівель є товари, а не роботи. Також моніторингом установлено, що пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника вимагається надання учасниками торгів забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у сумі 52 300,25 грн, при цьому, Замовником в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги частини другої статті 21 Закону. Також, в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пунктах 4-1 «Вид предмета закупівлі», 9-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), в частині складання форми оголошення про проведення відкритих торгів., 20 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону при оприлюдненні оголошення про проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Крім того, встановлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку № 490 в частині складання форм документів.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-06-24 08:38:02

Інформація про відміну

Дата скасування
21 червня 2019 10:53
Причина скасування
За результами моніторингу закупівлі встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель: замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі».
Документи
21 червня 2019 10:48 протокол 33.pdf

Актуальні тендери

До пошуку