Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000334 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28 |
Контактна особа: |
Ведмідера Ольга Андріївна 380542659004 smdkl_ek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 15:09 |
Очікувана вартість: | 10 460 050,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 460,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2019 13:09 |
Додаток 2_14.doc | |
15 червня 2019 13:09 |
Додаток 2_13.doc | |
15 червня 2019 13:09 |
Додаток 2_12.doc | |
15 червня 2019 13:09 |
Додаток 2_11.doc | |
15 червня 2019 13:08 |
Додаток 2_10.doc | |
15 червня 2019 13:08 |
Додаток 2_9.doc | |
15 червня 2019 13:08 |
Додаток 2_8.doc | |
15 червня 2019 13:08 |
Додаток 2_7.doc | |
15 червня 2019 13:08 |
Додаток 2_6.doc | |
15 червня 2019 13:08 |
Додаток 2_5.doc | |
15 червня 2019 13:08 |
Додаток 2_4.doc | |
15 червня 2019 13:07 |
Додаток 2_3.doc | |
15 червня 2019 13:07 |
Додаток 2_2.doc | |
15 червня 2019 13:07 |
Додаток 2_1.doc | |
14 червня 2019 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 16:06 |
Календарний графік ЗРАЗОК.xls | |
14 червня 2019 16:06 |
ДОДАТОК 5.docx | |
14 червня 2019 16:05 |
Додаток 4 Документи переможець торгів.doc | |
14 червня 2019 16:04 |
ДОДАТОК 3 Договір.doc | |
14 червня 2019 16:03 |
додаток 2.rar | |
14 червня 2019 16:03 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.doc | |
14 червня 2019 16:02 |
Тендерна документація_енерго.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-20-000010 ● 79de3f23ccfd4f5e8b0366726d10b6f9
- Статус: вирішено ● Дата: 18 липня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2019 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2019 №20
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.06.2019 № 20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-14-002886-b 14.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання заходів щодо усунення виявлених порушень при оприлюдненні оголошення про проведення процедури закупівлі:Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28». (ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація) тендерним комітетом КНП "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради було вирішено відмінити відкриті торги на закупівлю: Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28» відповідно до вимог ч.1 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ (порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, передбаченого ЗУ “Про публічні закупівлі").
2019-06-21 15:40:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2019-06-24 08:38:02
Інформація про відміну
Дата відміни: | 21 червня 2019 10:53 |
Коментар щодо відміни: | За результами моніторингу закупівлі встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель: замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі». |
21 червня 2019 10:48
|
протокол 33.pdf |