Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

РЕКОНСТРУКЦІЯ ОЧИСНИХ СПОРУД ТА КАНАЛІЗАЦІЙНОЇ НАСОСНОЇ СТАНЦІЇ В МІСТІ ХРИСТИНІВКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість
11 489 492,00 UAH
UA-2019-06-14-002489-b 767987cee8d74e0588c8e779e32ff190
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Громов Валерій Анатолійович

+38(047)456-15-49 vgkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Христинівське виробниче управління житлово-комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03356996
Місцезнаходження: 20001, Україна , Черкаська обл., м.Христинівка, вул. Стадіонна, 2
Контактна особа: Громов Валерій Анатолійович
+38(047)456-15-49
vgkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:08
Очікувана вартість: 11 489 492,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 57477 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
РЕКОНСТРУКЦІЯ ОЧИСНИХ СПОРУД ТА КАНАЛІЗАЦІЙНОЇ НАСОСНОЇ СТАНЦІЇ В МІСТІ ХРИСТИНІВКА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, м. Христинівка, м. Христинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку робіт при наявності коштів на рахунку фінансування на момент оплати по Об’єкту перераховує Генпідряднику аванс у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт. Генпідрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на термін, що не перевищує 3-х місяців з моменту отримання коштів. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Замовник щомісяця на підставі Актів виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3), наданих не пізніше 23 числа звітного місяця, перераховує Генпідряднику проміжні платежі за виконані роботи при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 90 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Пiсляоплата 14 Календарні 60
Надання послуг Кінцеві розрахунки з Генпідрядником за виконані роботи Замовник здійснює при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта у двотижневий термін після виконання Генпідрядником і приймання Замовником всіх передбачених Договором робіт та підписання акта готовності об’єкта до експлуатації, погодженого у встановленому порядку. Пiсляоплата 14 Календарні 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 15:03
ТД очисні
14 червня 2019 15:03
Додаток 7
14 червня 2019 15:03
Додаток 6
14 червня 2019 15:03
Додаток 5
14 червня 2019 15:03
Додаток 4
14 червня 2019 15:03
Додаток 3
14 червня 2019 15:03
Додаток 2
14 червня 2019 15:03
Додаток 1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" 11 390 400,00
UAH з ПДВ
11 390 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будімперія" 11 489 492,00
UAH з ПДВ
11 432 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 08:16
Електронний підпис
27 червня 2019 08:13
Реєстраційні документи
27 червня 2019 08:13
лист згода працівників
27 червня 2019 08:13
МБП ТЕПЛОМЕРЕЖА (12212)
27 червня 2019 08:13
Рішення засновника
27 червня 2019 08:13
Паспорт Плужник М.А.
27 червня 2019 08:12
Довідка банку
27 червня 2019 08:12
Дозвільні документи
27 червня 2019 08:12
Тендерна пропозиція

Публічні документи

21 червня 2019 15:08
на тендер документы.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"

ТОВ "Будімперія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"
#14180891
Переможець 11 390 400,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:09

Документи

02 липня 2019 16:09
Електронний підпис
02 липня 2019 16:07
Scan_20190702_160455.jpg
01 липня 2019 14:29
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"
#14180891
11 390 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 16:09
Електронний підпис
02 липня 2019 16:07
Scan_20190702_160455.jpg
01 липня 2019 14:29
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:33
дог ціна 2 зміни до договору
20 грудня 2019 17:43
дог ціна 1 зміни до договору
20 грудня 2019 17:43
дод угода 4 зміни до договору
20 грудня 2019 17:43
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 18:00
Scan_20191113_174444 зміни до договору
13 листопада 2019 17:48
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 17:40
Scan_20191112_172137 зміни до договору
12 листопада 2019 17:31
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 13:50
Scan_20191106_123811_002 зміни до договору
06 листопада 2019 13:37
Scan_20191106_123727_001 зміни до договору
06 листопада 2019 13:37
Scan_20191106_123727 зміни до договору
06 листопада 2019 13:37
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 14:42
Scan_20190719_141335.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_141249.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_141133.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_141018.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_140913.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_140823.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_140736.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_140640.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_140558.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_140512.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_140334.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_140210_001.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_140046.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_135941.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_135840.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_135735.jpg укладений
19 липня 2019 14:28
Scan_20190719_135439.jpg укладений
19 липня 2019 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із відновленням фінансування; у зв"язку із уточненням джерела фінансування та реквізитів Сторін. Сума договору після внесення змін - 11 390 400,00 грн.,(в т ч ПДВ-1 898 400,00 грн.):10 264 354,83 грн.(в т.ч. ПДВ-1 710 725,81грн.)-кошти субвенсії з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об"єктах комунальної власності за об"єктами(заходами); 1 126 045,17грн.(в т.ч. ПДВ-187 674,20 грн.)- кошти місцевого бюджету; Обсяг виконаних робіт після внесення змін- без змін.
Номер договору про закупівлю: 19/07-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дод.уг.№2 до Договору будівельного підряду №19/07-2019 від 19.07.2019р. Замовник до початку робіт при наявності на рахунку фінансування на момент оплати по Об"єкту перераховує Генпідряднику аванс у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт. Генпідрядник зобов"язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів,конструкцій, виробів на термін до 25 грудня 2019 року, з моменту отримання. Інші умови договору залишаються незмінними та обов"язковими до виконання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 19/07-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дод.уг.№3 до Договору будівельного підряду №19/07-2019 від 19.07.2019р. Уточнення назви об"єкта
Номер договору про закупівлю: 19/07-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі шляхом внесення змін до проведених робіт та закуплених матеріалів
Номер договору про закупівлю: 19/07-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 390 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 898 400,00 UAH)