Оголошення про проведення
Інформація про замовника
Найменування замовника: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт замовника: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження замовника: | 01033, Україна, Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа замовника: |
КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 13:53 |
Очікувана вартість: | 4 671 980,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 359,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | з врахуванням обмежень постанови КМУ №117 | Аванс | 65 | Календарні | 30 |
Поставка товару | строк післяоплати - до 30 банківських днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Тендерна документація
14 червня 2019 13:14 |
Електронний цифровий підпис |
14 червня 2019 13:11 |
Додаток 6. Проект договору.doc |
14 червня 2019 13:11 |
мультимедійне обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-10-000011 ● dca75eb9b38047e59139430b94694d73
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Рішення про початок моніторингу
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 2019-07-09 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 2019-07-10 17:40:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.07.2019 № 210
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
09.07.2019 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-14-001735-b 14.06.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 23 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019
І. Вступна частина
- Інформація про замовника: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 02070944, Україна, Київ, вул. Володимирська, буд. 60
- Інформація про предмет закупівлі: мультимедійне обладнання, 4671980UAH, 32320000-2, ДК021, 1, лот
- Інформація про оприлюднення: 5d020ae5b129461d9d7f88beb3316884, 2019-06-14
- Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
- Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
- Дата початку моніторингу: 10 липня 2019
ІІ. Констатуюча частина
- Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського національного університету імені Тараса Шевченка (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол розгляду тендерних пропозицій учасників від 04.07.2019 № 127-1/035, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛСІКО», повідомлення про намір укласти договір від 04.07.2019, протокол засідання тендерного комітету від 11.07.2019 № 127-2/035. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. Крім того за результатами моніторингу установлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 4 671 980,00 грн не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 14.06.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 29,8222 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі мультимедійного обладнання перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 966 352,60 грн). Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону, а також здійснено розгляд тендерних пропозицій з недотриманням вимог частини п’ятої статті 28 Закону. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 11.07.2019 прийняв рішення про відміну торгів відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону., 23 липня 2019
- Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої та четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, – порушень не установлено.
- Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 11.07.2019 Замовник відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону відмінив торги.
Порушення виявлено
- Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
- Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" |
4 648 764,00
UAH з ПДВ
|
4 648 764,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бугаєвський Андрій Павлович |
4 670 988,00
UAH з ПДВ
|
4 670 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" #41721040 |
Переможець |
4 648 764,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2019 17:14
|
Інформація про відміну
11 липня 2019 16:51 | 127-2 мультимедія відміна.docx |
11 липня 2019 16:51 | sign.p7s |
Актуальні тендери
-
3 326 904,00UAHПослуги з охороним. СєвєродонецькКомпанія:ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІДетальніше
-
2 550 200,00UAHДК 021:2015: 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 код 35616 - Система ендоскопічної візуалізації)м.ХерсонКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ О.С.ЛУЧАНСЬКОГО" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
8 987 624,00UAHКапітальний ремонт (відновлення) покриття проїжджої частини вул. Глиняної у м. ОдесіОдесаКомпанія:Управління дорожнього господарства Одеської міської радиДетальніше
-
2 340 000,00UAHМодульна трьох ярусна швидкозбірна конструкція з пандусом, з алюмінієвих ферм для виставиХарківКомпанія:Державне підприємство "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В.Лисенка"Детальніше
-
2 668 050,00UAHГазове паливо (Природний газ)м. Новгород-СіверськійКомпанія:ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІДетальніше
-
3 267 000,00UAHПоточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. ОдесиОдесаКомпанія:Управління дорожнього господарства Одеської міської радиДетальніше