Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
4 671 980,00 UAH
UA-2019-06-14-001735-b 5d020ae5b129461d9d7f88beb3316884
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:53
Очікувана вартість: 4 671 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 359,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Строк поставки - 65 к.д. з дати підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару з врахуванням обмежень постанови КМУ №117 Аванс 65 Календарні 30
Поставка товару строк післяоплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 13:11
Додаток 6. Проект договору.doc
14 червня 2019 13:11
мультимедійне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 10:19
Дата відповіді: 18 червня 2019 10:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-10-000011 ● dca75eb9b38047e59139430b94694d73
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.07.2019 № 210

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
09.07.2019 № 210


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-14-001735-b 14.06.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 4 648 764,00
UAH з ПДВ
4 648 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бугаєвський Андрій Павлович 4 670 988,00
UAH з ПДВ
4 670 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 11:35
Довідка МВС.pdf
27 червня 2019 15:21
CE.jpg
27 червня 2019 15:21
Сертифікат ISO9001.jpg
27 червня 2019 15:21
Сертифікат ISO18001.jpg
26 червня 2019 15:04
Електронний підпис
25 червня 2019 11:26
Статут.pdf
25 червня 2019 11:26
Стаття 17.pdf
25 червня 2019 11:26
Витяг з податкової.pdf
25 червня 2019 11:26
Протокол.pdf
25 червня 2019 11:26
Паспорт та код 1.pdf
25 червня 2019 11:26
наказ.pdf
25 червня 2019 11:26
Лист на обробку даних.pdf
25 червня 2019 11:26
Контактні данні.pdf
25 червня 2019 11:26
Довідка ТОВ ЕЛСІКО.pdf
25 червня 2019 11:26
Витяг ЄДР .pdf
25 червня 2019 11:26
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 10:25
статья 17.pdf
26 червня 2019 10:25
сертифікати.pdf
26 червня 2019 10:25
Свідоцтво реєстрації.pdf
26 червня 2019 10:25
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 червня 2019 10:25
Паспорт_ИНН.PDF
26 червня 2019 10:25
договір-конотоп.PDF
26 червня 2019 10:25
догов_р_петрик_вка.PDF
26 червня 2019 10:25
Витяг.pdf
26 червня 2019 10:25
Витяг платника ПДВ.pdf
26 червня 2019 10:25
в_дгук_петр_к_вка.PDF
26 червня 2019 10:25
в_дгук_конотопськ.PDF
26 червня 2019 10:25
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"

ФОП Бугаєвський Андрій Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
Переможець 4 648 764,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 17:14

Документи

04 липня 2019 17:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
4 648 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 17:14
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 липня 2019 16:52
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
11 липня 2019 16:51
Електронний підпис
11 липня 2019 16:51
127-2 мультимедія відміна.docx