мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
4 671 980,00 UAH
UA-2019-06-14-001735-b 5d020ae5b129461d9d7f88beb3316884
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт замовника: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 01033, Україна, Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа замовника: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:53
Очікувана вартість: 4 671 980,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 359,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Строк поставки - 65 к.д. з дати підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару з врахуванням обмежень постанови КМУ №117 Аванс 65 Календарні 30
Поставка товару строк післяоплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2019 13:14
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 13:11
Додаток 6. Проект договору.doc
14 червня 2019 13:11
мультимедійне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 10:19
Дата відповіді: 18 червня 2019 10:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-10-000011 ● dca75eb9b38047e59139430b94694d73
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-10 17:40:45
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.07.2019 № 210

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
09.07.2019 № 210


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-14-001735-b 14.06.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 02070944, Україна, Київ, вул. Володимирська, буд. 60
  2. Інформація про предмет закупівлі: мультимедійне обладнання, 4671980UAH, 32320000-2, ДК021, 1, лот
  3. Інформація про оприлюднення: 5d020ae5b129461d9d7f88beb3316884, 2019-06-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 10 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського національного університету імені Тараса Шевченка (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол розгляду тендерних пропозицій учасників від 04.07.2019 № 127-1/035, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛСІКО», повідомлення про намір укласти договір від 04.07.2019, протокол засідання тендерного комітету від 11.07.2019 № 127-2/035. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. Крім того за результатами моніторингу установлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 4 671 980,00 грн не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 14.06.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 29,8222 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі мультимедійного обладнання перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 966 352,60 грн). Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону, а також здійснено розгляд тендерних пропозицій з недотриманням вимог частини п’ятої статті 28 Закону. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 11.07.2019 прийняв рішення про відміну торгів відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону., 23 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої та четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 11.07.2019 Замовник відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону відмінив торги.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 4 648 764,00
UAH з ПДВ
4 648 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бугаєвський Андрій Павлович 4 670 988,00
UAH з ПДВ
4 670 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 11:35
Довідка МВС.pdf
27 червня 2019 15:21
CE.jpg
27 червня 2019 15:21
Сертифікат ISO9001.jpg
27 червня 2019 15:21
Сертифікат ISO18001.jpg
26 червня 2019 15:04
sign.p7s
25 червня 2019 11:26
Статут.pdf
25 червня 2019 11:26
Стаття 17.pdf
25 червня 2019 11:26
Витяг з податкової.pdf
25 червня 2019 11:26
Протокол.pdf
25 червня 2019 11:26
Паспорт та код 1.pdf
25 червня 2019 11:26
наказ.pdf
25 червня 2019 11:26
Лист на обробку даних.pdf
25 червня 2019 11:26
Контактні данні.pdf
25 червня 2019 11:26
Довідка ТОВ ЕЛСІКО.pdf
25 червня 2019 11:26
Витяг ЄДР .pdf
25 червня 2019 11:26
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 10:25
статья 17.pdf
26 червня 2019 10:25
сертифікати.pdf
26 червня 2019 10:25
Свідоцтво реєстрації.pdf
26 червня 2019 10:25
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 червня 2019 10:25
Паспорт_ИНН.PDF
26 червня 2019 10:25
договір-конотоп.PDF
26 червня 2019 10:25
догов_р_петрик_вка.PDF
26 червня 2019 10:25
Витяг.pdf
26 червня 2019 10:25
Витяг платника ПДВ.pdf
26 червня 2019 10:25
в_дгук_петр_к_вка.PDF
26 червня 2019 10:25
в_дгук_конотопськ.PDF
26 червня 2019 10:25
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
Переможець 4 648 764,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 17:14

Документи

04 липня 2019 17:14
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
4 648 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 17:14
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
11 липня 2019 16:52
Причина скасування
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
11 липня 2019 16:51 127-2 мультимедія відміна.docx
11 липня 2019 16:51 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку