Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук та планшети)
Очікувана вартість
79 100,00 UAH
UA-2019-06-14-000951-c b47c98ea9c444b27aa94c5dd6b8696c9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:49
Очікувана вартість: 79 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 395,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
ДК 021:2015 код 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук та планшети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Кудрявська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 18:01
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 09:26
Дата відповіді: 19 червня 2019 17:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Стосовно питання еквіваленту. У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".
При пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання підтвердження, що запропонованій еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками.
2. Щодо участі у закупівлі. Учасником може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях. Замовник здійснює закупівлю на принципах добросовісної конкуренції та недискримінації Учасників. Ціна, надана Учасником, в т.ч. по результатам аукціону, є кінцевою та не може бути змінена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 73 120,00
UAH з ПДВ
73 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 78 282,00
UAH з ПДВ
78 282,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 12:53
Відгук.pdf
27 червня 2019 12:53
відгук_page-0001.jpg
27 червня 2019 12:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 червня 2019 12:53
Гарантійний лист 2.pdf
27 червня 2019 12:53
Гарантійний лист.pdf
27 червня 2019 12:53
Гарантійний лист 3.pdf
27 червня 2019 12:53
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
27 червня 2019 12:53
ЛИСТ.pdf
27 червня 2019 12:53
Довідка.pdf
27 червня 2019 12:53
Анал. дог..pdf
27 червня 2019 12:53
Довідка без печатки.pdf
27 червня 2019 12:53
Установчі доки підп.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 15:37
Електронний підпис
27 червня 2019 15:24
Сертифікати.pdf
27 червня 2019 15:24
13 Технічна частина.pdf
27 червня 2019 15:24
Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 15:24
Проект договору.pdf
27 червня 2019 15:24
5 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2362405212
Очікує рішення 73 120,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 15:10

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 липня 2019 17:18
Коментар щодо відміни: Відмінити закупівлю у зв’язку з відсутністю подальшої потреби закупівлі, у відповідності до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
03 липня 2019 17:18
протокол