Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Digital fluoroscopic and radiographic system for 3 workplaces with dynamic flat panel detector
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України |
Код ЄДРПОУ: | 08735095 |
Місцезнаходження: | 01024, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пилипа Орлика, буд.12, Печерський р-н, м. Київ, ін. 01024 |
Контактна особа: |
Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua v_mashuk@mvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Central Polyclinic of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine |
National ID: | 08735095 |
Contact point: |
Mashuk Vitalii Viktorovich 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua v_mashuk@mvs.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 11:31 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 11 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Publication date: | 14 червня 2019 13:56 |
Enquiries until: | 06 липня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 липня 2019 00:00 |
Planned auction date: | 08 серпня 2019 11:31 |
Information
Estimated total value: | 11 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 11 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 13:58 |
Тендерна документація щодо закупівлі Цифрової флюороскопічної та рентгенографічної системи на 3 робочих місця з динамічним плоскопанельним детектором.pdf | |
14 червня 2019 13:57 |
Оголошення щодо закупівлі Цифрової флюороскопічної та рентгенографічної системи на 3 робочих місця з динамічним плоскопанельним детектором.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-05-000010 ● 35c8e7ca4cc24fa585f9c4a9b167be97
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.11.2019 № 320 Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 05.11.2019 № 320
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-14-000609-c 14.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На засіданні тендерного комітету Центральної поліклініки МВС України (протокол №101 від 21.11.2019 року) (додається) розглянуто висновок моніторингу від 18 листопада 2019 в 20:27 год., який проводить ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ (унікальний номер в електронній системі закупівель UA-M-2019-11-05-000010) закупівлі Цифрової флюороскопічної та рентгенографічної системи на 3 робочих місця з динамічним плоскопанельним детектором – 1 шт. (код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини») за процедурою відкриті торги, (унікальний номер в електронній системі закупівель UA-2019-06-14-000609-с). За результатом розгляду прийнято рішення,- для подальшої роботи врахувати та внести відповідні зміни до Тендерних Документацій під час проведення процедур закупівель з урахуванням визначення чіткого змісту значень вимог частини третьої статті 17 Закону та пунктів 2, 3 частини другої статті 22 Закону.
2019-11-22 09:22:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України |
Код ЄДРПОУ: | 08735095 |
Місцезнаходження: | 01024, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пилипа Орлика, буд.12, Печерський р-н, м. Київ, ін. 01024 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
11 592 000,00
UAH з ПДВ
|
11 592 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ |
11 596 000,00
UAH з ПДВ
|
11 596 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" #32157279 |
Переможець |
11 592 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 11:35
|
дог.299.pdf | укладений |
30 серпня 2019 11:35
|