Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цифрова флюороскопічна та рентгенографічна система на 3 робочих місця з динамічним плоскопанельним детектором
Digital fluoroscopic and radiographic system for 3 workplaces with dynamic flat panel detector
Очікувана вартість
11 600 000,00 UAH
UA-2019-06-14-000609-c 0b60d20de81848e6bc4b9747f6e05207
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua

v_mashuk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України
Код ЄДРПОУ: 08735095
Місцезнаходження: 01024, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пилипа Орлика, буд.12, Печерський р-н, м. Київ, ін. 01024
Контактна особа: Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua
v_mashuk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Central Polyclinic of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
National ID: 08735095
Contact point: Mashuk Vitalii Viktorovich 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua
v_mashuk@mvs.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 червня 2019 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 11:31
Початок аукціону: 08 серпня 2019 11:31
Очікувана вартість: 11 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Publication date: 14 червня 2019 13:56
Enquiries until: 06 липня 2019 00:00
Complaints submission until: до 12 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 липня 2019 00:00
Planned auction date: 08 серпня 2019 11:31

Information

Estimated total value: 11 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 11 600 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Цифрова флюороскопічна та рентгенографічна система на 3 робочих місця з динамічним плоскопанельним детектором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Digital fluoroscopic and radiographic system for 3 workplaces with dynamic flat panel detector
CPV: 33110000-4
Період постачання: з 02 вересня 2019 по 27 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-05-000010 ● 35c8e7ca4cc24fa585f9c4a9b167be97
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2019 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

05.11.2019 № 320 Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 05.11.2019 № 320

Перелік
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-14-000609-c 14.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На засіданні тендерного комітету Центральної поліклініки МВС України (протокол №101 від 21.11.2019 року) (додається) розглянуто висновок моніторингу від 18 листопада 2019 в 20:27 год., який проводить ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ (унікальний номер в електронній системі закупівель UA-M-2019-11-05-000010) закупівлі Цифрової флюороскопічної та рентгенографічної системи на 3 робочих місця з динамічним плоскопанельним детектором – 1 шт. (код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини») за процедурою відкриті торги, (унікальний номер в електронній системі закупівель UA-2019-06-14-000609-с). За результатом розгляду прийнято рішення,- для подальшої роботи врахувати та внести відповідні зміни до Тендерних Документацій під час проведення процедур закупівель з урахуванням визначення чіткого змісту значень вимог частини третьої статті 17 Закону та пунктів 2, 3 частини другої статті 22 Закону.

2019-11-22 09:22:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 серпня 2019
UA-2019-06-14-000609-c0b60d20de81848e6bc4b9747f6e05207
Найменування: Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України
Код ЄДРПОУ: 08735095
Місцезнаходження: 01024, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пилипа Орлика, буд.12, Печерський р-н, м. Київ, ін. 01024
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 серпня 2019 16:21
ПРОТОКОЛ 58 від 01.08.2019.pdf
02 серпня 2019 16:27
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:30
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2019 15:00
Електронний підпис
14 серпня 2019 15:00
Електронний підпис
14 серпня 2019 14:58
Довідка ДФС.pdf
14 серпня 2019 14:57
Довідка (1).zip
14 серпня 2019 14:57
Банкрутство.pdf
09 липня 2019 10:25
Електронний підпис
09 липня 2019 10:25
Електронний підпис
09 липня 2019 10:15
Про учасника+ст.17.pdf
09 липня 2019 10:14
Статут+ПДВ.pdf
09 липня 2019 10:14
Ст. 16.pdf
09 липня 2019 10:14
Проект договору.pdf
09 липня 2019 10:14
Право підпису.pdf
09 липня 2019 10:06
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2019 10:06
Техн. частина.pdf

Документи

02 серпня 2019 16:33
ПРОТОКОЛ 59 від 02.08.2019.pdf
02 серпня 2019 16:33
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:33
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 11 592 000,00
UAH з ПДВ
11 592 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ 11 596 000,00
UAH з ПДВ
11 596 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 15:00
Електронний підпис
14 серпня 2019 15:00
Електронний підпис
14 серпня 2019 14:58
Довідка ДФС.pdf
14 серпня 2019 14:57
Довідка (1).zip
14 серпня 2019 14:57
Банкрутство.pdf
09 липня 2019 10:25
Електронний підпис
09 липня 2019 10:25
Електронний підпис
09 липня 2019 10:15
Про учасника+ст.17.pdf
09 липня 2019 10:14
Статут+ПДВ.pdf
09 липня 2019 10:14
Ст. 16.pdf
09 липня 2019 10:14
Проект договору.pdf
09 липня 2019 10:14
Право підпису.pdf
09 липня 2019 10:06
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2019 10:06
Техн. частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 11 592 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
11 592 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 11:35
дог.299.pdf укладений
30 серпня 2019 11:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 592 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 758 355,14 UAH)