Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по промиванню і гідравлічному випробуванню тепломереж КЗО «КБПНРЦ «Натхнення» ДОР» по вул. Кропивницького, 13 у м. Кривому Розі
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2019-06-14-000496-b 865279ba7e1942319740f1363aa0d608
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Новіцька

+380968748706 internat@pretcher.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20201798
Місцезнаходження: 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Кропивницького, 13
Контактна особа: Світлана Миколаївна Новіцька
+380968748706
internat@pretcher.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 26 червня 2019 15:28
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги по промиванню і гідравлічному випробуванню тепломереж КЗО «КБПНРЦ «Натхнення» ДОР» по вул. Кропивницького, 13 у м. Кривому Розі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2019  —  17 липня 2019
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 10:12
договір-промивка.doc
14 червня 2019 10:12
Пропозиція (додаток1).doc
14 червня 2019 10:12
Оголошення промивка системи опалення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів які підтверджують компетентність персоналу
Дата подання: 18 червня 2019 10:17
Дата відповіді: 18 червня 2019 11:23
Добрий день! Підкажіть будь-ласка: у п.4 Оголошення про проведення закупівлі зазначено що: Учасник повинен надати "-довідку у довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг у встановлені терміни та належної якості". Чи достатньо буде учаснику надати лише довідку у довільній формі. Чи по кожному працівнику, що зазначений у довідці необхідно ОБОВ`ЯЗКОВО надавати документи, що підтверджують кваліфікацію. Чи такі документи надаються вже на стадії підписання договору з Переможцем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно п. 4 Оголошення до закупівлі Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. На стадії підписання договору Учасник-переможець надає усі документи зазначені у кваліфікаційних критеріях, завірені підписом керівника та печаткою, зокрема і підтверджуючі документи стосовно кваліфікації та досвіду наявних працівників.
Щодо кошторисної документації
Дата подання: 18 червня 2019 14:56
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:17
Підкажіть будь-ласка: кошторисну документацію складену у програмному комплексі АВК-5 та усі додатки, що стосуються кошторису, необхідно подавати Учаснику у складі своєї початкової тендерної пропозиції для участі, чи Учасник подає зазначені кошторисні документи на ціну, яка склалася у результаті аукціону та лише тоді, коли вже після аукціону його пропозиція знаходиться "На розгляді"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник,який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 (одного) наступного робочого дня після аукціону надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції кошторисну документацію, яка повинна містити договірну ціну, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів.
Уточнення вимог.
Дата подання: 19 червня 2019 10:27
Дата відповіді: 19 червня 2019 12:14
У оголошенні про проведення закупівлі є наступна вимога: "Перед виконанням послуг виконавець зобов’язаний обстежити тепломережі замовника з метою визначення технічного та фізичного стану". Мається на увазі вже саме ВИКОНАВЕЦЬ робіт, тобто не УЧАСНИК? Чи Учасник також має, перед участю у закупівлі, у обов"язковому порядку обстежити тепломережі Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно з Оголошенням до закупівлі, саме Виконавець (Учасник-переможець) перед виконанням послуг зобов'язаний обстежити технічний та фізичний стан тепломережі Замовника, з метою попередження аварійних ситуацій й руйнування системи тепломережі, зокрема на участках особливого ризику, для надання послуг в повному обсязі та належного прийому-передачі робіт Замовнику.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОТ І ДО" 9 480,00
UAH з ПДВ
5 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 10 300,00
UAH з ПДВ
5 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 16:48
Кошторис.pdf
25 червня 2019 16:34
Електронний підпис
24 червня 2019 15:56
12 Проект договору.pdf
24 червня 2019 15:56
03 СТАТУТ ОТ І ДО.pdf
24 червня 2019 15:56
02 Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 06:20
Цінова пропозиція.pdf
25 червня 2019 06:20
Ліцензія ДАБІ України.pdf
25 червня 2019 06:20
Лист-гарантія.pdf
25 червня 2019 06:20
лист про лицензию.pdf
25 червня 2019 06:20
Копія паспорта та кода.pdf
25 червня 2019 06:20
Довідка про персонал.pdf
25 червня 2019 06:20
Довідка про МТБ.pdf
25 червня 2019 06:20
Витяг з ЄДР від 02.02.2018.pdf
25 червня 2019 06:20
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОТ І ДО"

ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОТ І ДО"
#35055411
Переможець 5 799,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 17:21

Документи

01 липня 2019 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОТ І ДО"
#35055411
5 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 15:59
Договір промив.pdf укладений
12 липня 2019 15:56