Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування)
Очікувана вартість
1 351,62 UAH
UA-2019-06-14-000351-c 9f2bf5b707cd4adc8ab28a4e466b21ee
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Наталія Василівна

+380462678456 tender.cn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41316447
Місцезнаходження: 14014, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Музична 1-А
Контактна особа: Щербина Наталія Василівна
+380462678456
tender.cn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Діючи стандарти ДСТУ і ТУ на даний вид товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 шт
Папір А-4 80 г\м2 500 арк. у кількості 15 пач.; Біндер 51мм у кількості 24 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14014, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Музична, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за отриманий Товар Покупець зобов'язується провести у строк п'яти робочих днів з моменту отримання Товару згідно накладних Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

14 червня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 1 351,62
UAH з ПДВ
14 червня 2019 12:23

Документи

14 червня 2019 12:07
Електронний підпис
14 червня 2019 11:35
Звіт

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 12:38
Договір укладений
14 червня 2019 12:33