Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (чашки з блюдцями, блюдця для чайних пакетиків, ложки, виделки, чайники, графіни скляні, глечики для соку, ложки барні, склянки, келихи, чарки, пивні кухолі, пивні келихи, пивні чашки, джигери, шейкери, стакани для змішування, гейзери (дозатори), кружки залізні (пітчери), стрейнери, відерця для шампанського (кулери), ємності для льоду, щипці для льоду, френч–преси, декантери, гейзерна кавоварка)
Очікувана вартість
117 091,00 UAH
UA-2019-06-14-000270-a aeceb475a8214b2b86f4163c0544f07f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний торговельно-економічний університет
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://www.knteu.kiev.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Кіото, 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 16:00
Очікувана вартість: 117 091,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 585,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


кошти державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
974 шт
чашки з блюдцями, блюдця для чайних пакетиків, ложки, виделки, чайники, графіни скляні, глечики для соку, ложки барні, склянки, келихи, чарки, пивні кухолі, пивні келихи, пивні чашки, джигери, шейкери, стакани для змішування, гейзери (дозатори), кружки залізні (пітчери), стрейнери, відерця для шампанського (кулери), ємності для льоду, щипці для льоду, френч–преси, декантери, гейзерна кавоварка
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, вул. Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно Договору протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Продавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 11:38
ТД.doc
14 червня 2019 11:38
Проект Договору.docx
14 червня 2019 11:38
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 10:50
Дата відповіді: 19 червня 2019 11:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Відповідно до умов Додатку 3, 4 тендерної документації учасники торгів можуть запропонувати замовнику еквівалент товару. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
2) Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно тендерної документації Замовника умови для всіх учасників рівні, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. У своїй тендерній пропозиції учасник зазначає ціну за кожну одиницю товару, що пропонує постачати, у тій послідовності, в якій вони зазначені у тендерній документації замовника; остаточно визначає підсумкову вартість, вказуючи окремо суму податку на додану вартість. У випадку, коли учасник не є платником податку на додану вартість, сума податку не вказується.

Інформація про відміну

Дата відміни
01 липня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій