Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі
Очікувана вартість
1 697 442,00 UAH
UA-2019-06-14-000075-b 46382032d6594d7fbbf3d6024f6e28fd
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кирушок Наталія Юріївна

380984092209 knyazivka_2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Князівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Березнівської районної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 24171686
Вебсайт: http://knyazivka.at.ua
Місцезнаходження: 34621, Україна , Рівненська обл., с. Князівка, Незалежності, 3
Контактна особа: Кирушок Наталія Юріївна
380984092209
knyazivka_2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 08:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:23
Очікувана вартість: 1 697 442,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу «Князівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального
закладу «Князівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний
навчальний заклад» на вул. Незалежності, 3 в с.Князівка
Березнівського району Рівненської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34621, Україна, Рівненська область, Князівка, Незалежності, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Де документи?
Дата подання: 14 червня 2019 13:51
Дата відповіді: 18 червня 2019 07:25
Доброго дня! У тендері відсутня тендерна документація. Немає ні об'ємів робіт ні умов тендеру.
Відповідь: Доброго дня !
Можете переглянути тендерну документацію, де вказано повний перелік потрібних робіт для кап.ремонту, та інші умови тендеру.
Якщо виникнуть ще якісь запитання, дзвоніть за вказаним номером. Дякую
Де документи?
Дата подання: 14 червня 2019 13:52
Дата відповіді: 18 червня 2019 07:25
Доброго дня! У тендері відсутня тендерна документація. Немає ні об'ємів робіт ні умов тендеру.
Відповідь: Доброго дня !
Можете переглянути тендерну документацію, де вказано повний перелік потрібних робіт для кап.ремонту, та інші умови тендеру.
Якщо виникнуть ще якісь запитання, дзвоніть за вказаним номером. Дякую
Не достатньо інформації для обрахунку договірної ціни
Дата подання: 18 червня 2019 11:13
Доброго дня! В технічному завданні відображені частина матеріалів та роботи які потрібно провести, але немає переліку всіх матеріалів які будуть використані. Для правильного обрахунку локального кошторису та договірної ціни просимо, Вас, надати відомість матеріальних ресурсів або копію проекту.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-18-000012 ● 1bb20ce9b9a54a6da8a2d74e559e3326
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2019 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.06.2019 № 27

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.06.2019 № 27.

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-14-000075-b 14.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

19.06.2019 нами було встановлено порушення, у зв’язку із чим було проведено відміну торгів : 1. вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», саме: не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів ID꞉ UA-2019-06-14-000075-b та тендерну документацію. 2. Було оприлюднено Оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу «Князівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» на вул. Незалежності, 3 в с. Князівка Березнівського району Рівненської області», очікуваною вартістю 1 697 442,00 грн, без публікації Річного плану Закупівель на 2019 рік, чим не дотримано вимоги частини першої статті 4 Закону. 3. Крім того, було порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, - документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. У зв’язку з цим, ми відмінили торги по зазначеній процедурі, з метою усунення порушень. Після проведення зборів учасників Тендерного комітету маємо за мету провести повторні торги.

2019-06-21 09:58:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Торги відмінено

2019-12-04 16:02:16

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 червня 2019 07:44
Коментар щодо відміни: не внесення однієї із документацій
Документи:
19 червня 2019 07:39
Протокол № 9_КР.docx