Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція даху Ладанського будинку культури із спортзалом по вул. Миру, 77 в смт Ладан Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
5 235 552,00 UAH
UA-2019-06-13-003458-b 690a755c1d58428faee2d9d96562d448
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Падалка Олександр

+380661933354
+380463777374
radaladan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛАДАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04412449
Місцезнаходження: 17583, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Ладан, вул. Миру, 77-а
Контактна особа: Падалка Олександр
+380661933354,+380463777374
radaladan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 13:43
Очікувана вартість: 5 235 552,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 942,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція даху Ладанського будинку культури із спортзалом по вул. Миру, 77 в смт Ладан Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція).
(Джерело фінансування:
Субвенція з Державного бюджету Місцевому бюджету Ладанської селищної ради на здійснення заходів щодо соціально - економічного розвитку окремих територій; Співфінансування з Місцевого бюджету в розмірі 3 % від обсягу субвенції з Державного бюджету Місцевому бюджету Ладанської селищної ради на здійснення заходів щодо соціально - економічного розвитку окремих територій)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17583, Україна, Чернігівська область, смт. Ладан, вул. Миру, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВАНТАРУС" 4 383 722,02
UAH з ПДВ
3 890 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОМЕГА-СІ" 4 506 204,73
UAH з ПДВ
3 890 925,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАРВІНОК 2015" 5 235 550,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма "Номінал" 4 507 247,23
UAH з ПДВ
4 349 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МПБП Стимул" 4 820 561,87
UAH з ПДВ
4 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 09:01
Електронний підпис
11 липня 2019 19:25
кошторис.rar
11 липня 2019 19:21
по аукціону.rar
11 липня 2019 19:21
довідка з налогової.jpeg
10 липня 2019 22:03
довідка МВС.jpeg
04 липня 2019 11:39
Електронний підпис
02 липня 2019 16:55
Електронний підпис
02 липня 2019 13:56
Технічна частина 2.rar
02 липня 2019 13:56
Технічна частина 1.rar
02 липня 2019 13:56
16.12 Лист-згода 12.jpg
02 липня 2019 13:56
16.11 Лист-згода 11.jpg
02 липня 2019 13:56
16.10 Лист-згода 10.jpg
02 липня 2019 13:56
16.9 Лист-згода 9.jpg
02 липня 2019 13:56
16.8 Лист-згода 8.jpg
02 липня 2019 13:56
16.7 Лист-згода 7.jpg
02 липня 2019 13:56
16.6 Лист-згода 6.jpg
02 липня 2019 13:56
16.5 Лист-згода 5.jpg
02 липня 2019 13:56
16.4 Лист-згода 4.jpg
02 липня 2019 13:56
16.3 Лист-згода 3.jpg
02 липня 2019 13:56
16.2 Лист-згода 2.jpg
02 липня 2019 13:56
16.1 Лист-згода 1.jpg
02 липня 2019 13:56
7.1.Копія ліцензії.jpg
02 липня 2019 13:56
4.8.договір техніка.jpeg
02 липня 2019 13:56
4.7.договір техніка .jpeg
02 липня 2019 13:56
4.6.договір техніка .jpeg
02 липня 2019 13:56
4.5.договір техніка .jpeg
02 липня 2019 13:56
4.4.договір техніка .jpeg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 9.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 8.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 7.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 6.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 5.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 4.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 3.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 2.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 1.jpg
02 липня 2019 13:56
2.5.Відгук 3.jpg
02 липня 2019 13:56
2.4.Відгук 2.jpg
02 липня 2019 13:56
2.3.Відгук 1.jpg
02 липня 2019 13:56
1.Тендерна пропозиц..jpg

Публічні документи

28 червня 2019 19:17
Електронний підпис
28 червня 2019 19:16
Технічна частина.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 12:27
зведений кошторис.PDF
02 липня 2019 12:27
договірна ціна.PDF
02 липня 2019 12:27
тендерна пропозиція.pdf
02 липня 2019 12:27
проект договору.pdf
02 липня 2019 12:27
Копія статуту.pdf
02 липня 2019 12:27
Копія виписки_з_ЄДР.pdf
02 липня 2019 12:27
календарний графік.pdf
02 липня 2019 12:27
Договір Пожмастер.pdf
02 липня 2019 12:27
договiрТранспорт.PDF
02 липня 2019 12:27
договiр2019.PDF
02 липня 2019 12:27
договiр2018.PDF
02 липня 2019 12:27
банківські довідки.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 14:39
Електронний підпис
02 липня 2019 13:13
Технічна частина.rar

Публічні документи

02 липня 2019 15:23
Електронний підпис
02 липня 2019 15:21
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВАНТАРУС"

ТОВ "ОМЕГА-СІ"

ТОВ "БАРВІНОК 2015"

ПП "Фірма "Номінал"

ПП "МПБП Стимул"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВАНТАРУС"
#39618316
Переможець 3 890 924,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВАНТАРУС"
#39618316
3 890 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 09:08
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 10:19
договірна ціна - Ладанського БК..jpg зміни до договору
09 квітня 2020 10:18
договірна ціна - Ладанського БК.jpg зміни до договору
09 квітня 2020 10:18
Додаткова угода № 4 Реконструкція БК.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 10:18
Календарний графік Ладанського БК.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:38
Додаткова угода № 3 до договору № 4 ВАНТАРУС.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:37
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:58
Додаткова угода № 2 БК Вантарус.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:57
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 18:56
Додаткова угода № 1 до договору № 4 від 29.07.2019 року.pdf зміни до договору
30 липня 2019 18:54
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 16:54
Договірна ціна та кошторис .pdf укладений
30 липня 2019 16:53
Договір № 4 від 29.07.2019.pdf укладений
30 липня 2019 16:53
Календарний графік виконання робіт.pdf укладений
30 липня 2019 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Змінити п.п.3.1. п.3, виклавши абзац 2 у наступній редакції: «У 2019 році вартість будівельних робіт та інших витрат становить 2268968,65 грн.(Два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч дев’ятсот шістдесят вісім гривень 65 копійок), без ПДВ. З них в тому числі: 2202825,36 грн. (два мільйони двісті дві тисячі вісімсот двадцять п’ять гривень 36 копійок) - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій; 66143,29 грн. (шістдесят шість тисяч сто сорок три гривні 29 копійок) - співфінансування з місцевого бюджету в розмірі 3,002657% від обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій.» 2. Внести зміни до п.п.4.1. п.4 виклавши в новій редакції: «Розрахунки проводяться шляхом: Згідно п.19 ПКМУ від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку Державного фінансування капітального будівництва» надати аванс для придбання матеріалів у розмірі в розмірі 30% від обсягу договірної ціни, без ПДВ, що складає 660847,61 грн. (шістсот шістдесят тисяч вісімсот сорок сім гривень 61 копійка) - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, на строк не більше трьох місяців. Згідно п.п.3 п.1 ПКМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» здійснити попередню оплату для придбання матеріалів в розмірі 30% на строк не більше трьох місяців в сумі 19842,99 грн. (дев’ятнадцять тисяч вісімсот сорок дві гривні 99 копійок) - співфінансування з місцевого бюджету в розмірі 3,002657% від обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. - подальшої оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 протягом 15 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт. Підрядник до трьох місяців відпрацьовує кошти попередньої оплати та підтверджує їх використання за призначенням актом виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3.» 3. Доповнити п.13 реквізити підрядника наступним: «р/р 37121074257010 Державна казначейська служба України МФО 820172». (Кількість товарів або обсяг робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи)
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду відповідно до внесених змін та доповнень до договору №4 від 29.07.2019 року про наступне: 1. Змінити п.3.1. розділу ІІІ, виклавши абзац 1 у наступній редакції: «Ціна цього Договору є невід’ємною частиною Договору, і становить 3890924,00 грн. (Три мільйони вісімсот дев’яносто тисяч дев’ятсот двадцять чотири грн. 00 коп.), без ПДВ. У 2019 році вартість будівельних робіт та інших витрат становить 2200445,81 грн. (Два мільйони двісті тисяч чотириста сорок п’ять грн. 81 коп.), без ПДВ. З них в тому числі: 2136300,05 грн. (Два мільйони сто тридцять шість тисяч триста грн. 05 коп.) – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій; 64145,76 грн. (Шістдесят чотири тисячі сто сорок п’ять грн. 76 коп.) – 3,002657% співфінансування з місцевого бюджету від обсягу субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Склад витрат за договірною ціною і методика її складання визначається діючими на даний момент «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженими Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. №293».
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду до Договору №4 від 29.07.2019 року про наступне: 1. Змінити п.3.1. розділу ІІІ, виклавши абзац 1 у наступній редакції: «Ціна цього Договору є невід’ємною частиною Договору, і становить 3890924,00 грн. (Три мільйони вісімсот дев’яносто тисяч дев’ятсот двадцять чотири грн. 00 коп.), без ПДВ. У 2019 році вартість будівельних робіт та інших витрат становить 2200445,81 грн. (Два мільйони двісті тисяч чотириста сорок п’ять грн. 81 коп.), без ПДВ. З них в тому числі: 2136300,04 грн. (Два мільйони сто тридцять шість тисяч триста грн. 04 коп.) – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій; 64145,77 грн. (Шістдесят чотири тисячі сто сорок п’ять грн. 77 коп.) – 3,002657% співфінансування з місцевого бюджету від обсягу субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Склад витрат за договірною ціною і методика її складання визначається діючими на даний момент «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженими Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. №293».
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 278 413,41
UAH