Реконструкція даху Ладанського будинку культури із спортзалом по вул. Миру, 77 в смт Ладан Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
5 235 552,00 UAH
UA-2019-06-13-003458-b 690a755c1d58428faee2d9d96562d448
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ЛАДАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04412449
Місцезнаходження замовника: 17583, Україна, Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Ладан, вул. Миру, 77-а
Контактна особа замовника: Падалка Олександр
+380661933354,+380463777374
radaladan@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 13:43
Очікувана вартість: 5 235 552,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 942,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція даху Ладанського будинку культури із спортзалом по вул. Миру, 77 в смт Ладан Прилуцького району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція).
(Джерело фінансування:
Субвенція з Державного бюджету Місцевому бюджету Ладанської селищної ради на здійснення заходів щодо соціально - економічного розвитку окремих територій; Співфінансування з Місцевого бюджету в розмірі 3 % від обсягу субвенції з Державного бюджету Місцевому бюджету Ладанської селищної ради на здійснення заходів щодо соціально - економічного розвитку окремих територій)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17583, Україна, Чернігівська область, смт. Ладан, вул. Миру, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВАНТАРУС" 4 383 722,02
UAH з ПДВ
3 890 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОМЕГА-СІ" 4 506 204,73
UAH з ПДВ
3 890 925,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАРВІНОК 2015" 5 235 550,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма "Номінал" 4 507 247,23
UAH з ПДВ
4 349 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МПБП Стимул" 4 820 561,87
UAH з ПДВ
4 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 09:01
sign.p7s
11 липня 2019 19:25
кошторис.rar
11 липня 2019 19:21
по аукціону.rar
11 липня 2019 19:21
довідка з налогової.jpeg
10 липня 2019 22:03
довідка МВС.jpeg
04 липня 2019 11:39
sign.p7s
02 липня 2019 16:55
sign.p7s
02 липня 2019 13:56
Технічна частина 2.rar
02 липня 2019 13:56
Технічна частина 1.rar
02 липня 2019 13:56
16.12 Лист-згода 12.jpg
02 липня 2019 13:56
16.11 Лист-згода 11.jpg
02 липня 2019 13:56
16.10 Лист-згода 10.jpg
02 липня 2019 13:56
16.9 Лист-згода 9.jpg
02 липня 2019 13:56
16.8 Лист-згода 8.jpg
02 липня 2019 13:56
16.7 Лист-згода 7.jpg
02 липня 2019 13:56
16.6 Лист-згода 6.jpg
02 липня 2019 13:56
16.5 Лист-згода 5.jpg
02 липня 2019 13:56
16.4 Лист-згода 4.jpg
02 липня 2019 13:56
16.3 Лист-згода 3.jpg
02 липня 2019 13:56
16.2 Лист-згода 2.jpg
02 липня 2019 13:56
16.1 Лист-згода 1.jpg
02 липня 2019 13:56
7.1.Копія ліцензії.jpg
02 липня 2019 13:56
4.8.договір техніка.jpeg
02 липня 2019 13:56
4.7.договір техніка .jpeg
02 липня 2019 13:56
4.6.договір техніка .jpeg
02 липня 2019 13:56
4.5.договір техніка .jpeg
02 липня 2019 13:56
4.4.договір техніка .jpeg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 9.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 8.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 7.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 6.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 5.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 4.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 3.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 2.jpg
02 липня 2019 13:56
3.3 цив-прав угода 1.jpg
02 липня 2019 13:56
2.5.Відгук 3.jpg
02 липня 2019 13:56
2.4.Відгук 2.jpg
02 липня 2019 13:56
2.3.Відгук 1.jpg
02 липня 2019 13:56
1.Тендерна пропозиц..jpg

Публічні документи

28 червня 2019 19:17
sign.p7s
28 червня 2019 19:16
Технічна частина.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 12:27
зведений кошторис.PDF
02 липня 2019 12:27
договірна ціна.PDF
02 липня 2019 12:27
тендерна пропозиція.pdf
02 липня 2019 12:27
проект договору.pdf
02 липня 2019 12:27
Копія статуту.pdf
02 липня 2019 12:27
Копія виписки_з_ЄДР.pdf
02 липня 2019 12:27
календарний графік.pdf
02 липня 2019 12:27
Договір Пожмастер.pdf
02 липня 2019 12:27
договiрТранспорт.PDF
02 липня 2019 12:27
договiр2019.PDF
02 липня 2019 12:27
договiр2018.PDF
02 липня 2019 12:27
банківські довідки.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 14:39
sign.p7s
02 липня 2019 13:13
Технічна частина.rar

Публічні документи

02 липня 2019 15:23
sign.p7s
02 липня 2019 15:21
Технічна частина.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВАНТАРУС"
#39618316
Переможець 3 890 924,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВАНТАРУС"
#39618316
3 890 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 липня 2019 16:54
Договірна ціна та кошторис .pdf укладений
30 липня 2019 16:53
Договір № 4 від 29.07.2019.pdf укладений
30 липня 2019 16:53
Календарний графік виконання робіт.pdf укладений
30 липня 2019 16:53
sign.p7s зміни до договору
30 липня 2019 18:56
Додаткова угода № 1 до договору № 4 від 29.07.2019 року.pdf зміни до договору
30 липня 2019 18:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Змінити п.п.3.1. п.3, виклавши абзац 2 у наступній редакції: «У 2019 році вартість будівельних робіт та інших витрат становить 2268968,65 грн.(Два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч дев’ятсот шістдесят вісім гривень 65 копійок), без ПДВ. З них в тому числі: 2202825,36 грн. (два мільйони двісті дві тисячі вісімсот двадцять п’ять гривень 36 копійок) - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій; 66143,29 грн. (шістдесят шість тисяч сто сорок три гривні 29 копійок) - співфінансування з місцевого бюджету в розмірі 3,002657% від обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій.» 2. Внести зміни до п.п.4.1. п.4 виклавши в новій редакції: «Розрахунки проводяться шляхом: Згідно п.19 ПКМУ від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку Державного фінансування капітального будівництва» надати аванс для придбання матеріалів у розмірі в розмірі 30% від обсягу договірної ціни, без ПДВ, що складає 660847,61 грн. (шістсот шістдесят тисяч вісімсот сорок сім гривень 61 копійка) - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, на строк не більше трьох місяців. Згідно п.п.3 п.1 ПКМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» здійснити попередню оплату для придбання матеріалів в розмірі 30% на строк не більше трьох місяців в сумі 19842,99 грн. (дев’ятнадцять тисяч вісімсот сорок дві гривні 99 копійок) - співфінансування з місцевого бюджету в розмірі 3,002657% від обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. - подальшої оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 протягом 15 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт. Підрядник до трьох місяців відпрацьовує кошти попередньої оплати та підтверджує їх використання за призначенням актом виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3.» 3. Доповнити п.13 реквізити підрядника наступним: «р/р 37121074257010 Державна казначейська служба України МФО 820172». (Кількість товарів або обсяг робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи)
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку