Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cистема управління електронною чергою
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2019-06-13-002992-b 60d020079aa64c13bddb404ceedddbe9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Павло Ліщина

+380412413564 lischinapv@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Житомирське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09311380
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Контактна особа: Павло Ліщина
+380412413564
lischinapv@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання


Термінальне обладнання (Система управління електронною чергою), код ДК 021:2015 – 32442000-3. Технічні (якісні) вимоги до товару викладено в окремому файлі (документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Кіоск реєстрації відвідувачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. І. Франка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2019  —  03 липня 2019
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання
17 штука
Табло оператора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. І. Франка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2019  —  03 липня 2019
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання
17 штука
Програмне забезпечення системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. І. Франка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2019  —  03 липня 2019
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансовий платіж у розмірі 70% протягом 5 банківських днів з дня підписання договору, решта суми в розмірі 30% протягом 5 банківських днів після підписання видаткової накладної Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЮСОЛЮШНС"
#41833367
Переможець 229 500,00
UAH
13 червня 2019 16:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
4_Звіт про укладений договір.pdf укладений
13 червня 2019 16:25