Планшет
Очікувана вартість
4 799,00 UAH
UA-2019-06-13-002953-b 6dbe4ce9de954254957fb09c6daa9595
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Олінкевич Дар'я Володимирівна

380612242350 zgik.tender@gmail.com

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Виконавчий комітет Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02140892
Вебсайт замовника: http://meria.zp.ua/test/
Місцезнаходження замовника: 69105, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 206
Контактна особа замовника: Олінкевич Дар'я Володимирівна
380612242350
zgik.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 09:00
Очікувана вартість: 4 799,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Швидкісний сканер
Електронні закупівлі Період уточнень Запоріжжя
Кваліфікаційні вимоги до учасників у файлі "Додаток №1", технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару у файлі "Додаток №2", цінова пропозиція зазначена у файлі "Додаток №3". Постачання та налагодження товару здійснюється постачальником за адресою замовника власними силами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69105, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний, 206
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 червня 2019 16:20
Проект договору.docx
13 червня 2019 16:20
Додаток №2.docx
13 червня 2019 16:20
Додаток №3.docx
13 червня 2019 16:20
Додаток №1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

We are ready.
Дата подання: 13 червня 2019 20:59
Дата відповіді: 14 червня 2019 09:06
We are ready.
Відповідь: Бажаємо успіху.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:15
Дата відповіді: 14 червня 2019 10:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у додатку 2. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічній специфікації (Таблиця 1).
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах; єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку