Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки АМ, АКО, АС, ДГ, ЖКО
Coal of the brand АМ, АКО, АS, DG, ZHКО
Очікувана вартість
6 113 400,00 UAH
UA-2019-06-13-002509-b 3c08b5eee43c4d1699d57bb68c5c913b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корчинська Марина Анатоліївна

+380486122152 vo-krok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти, культури та молодіжної політики Окнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145211
Місцезнаходження: 67900, Україна , Одеська область обл., Окни, вул.Херсонська ,6
Контактна особа: Корчинська Марина Анатоліївна
+380486122152
vo-krok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Department of Education, Culture and Youth Oknyansky District State Administration of the Odessa Region
National ID: 02145211
Contact point: Korchinskaya Marina -
+380486122152
vo-krok@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 червня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 15:34
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 15:34
Початок аукціону: 20 серпня 2019 15:45
Очікувана вартість: 6 113 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 567,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 13 червня 2019 15:29
Enquiries until: 05 липня 2019 15:34
Complaints submission until: до 11 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 липня 2019 15:34

Information

Estimated total value: 6 113 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 567 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 т
вугілля кам’яне марки АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark AM (13-25)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019
15 т
вугілля кам’яне марки АКО (25-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark AKO brand (25-100)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019
20 т
вугілля кам’яне марки АС (6-13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark AS (6-13)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019
700 т
вугілля кам’яне марки ДГ (25-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark of DG (25-200)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019
10 т
вугілля кам’яне марки ДГ (25-80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark of DG (25-80)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019
15 т
вугілля кам’яне марки ЖКО (25-80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark ZHKO (25-80)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі, протягом 5-20 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 15:30
Додаток 4.docx
13 червня 2019 15:30
Додаток 2.docx
13 червня 2019 15:30
Додаток 1.docx
13 червня 2019 15:30
Тендерна документація вугілля 2019.docx
13 червня 2019 15:30
Public 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-21-000023 ● c1f20f2c556545dabbe3b978fb587c29
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2019 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.06.2019 Одеса № 212
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 21.06.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 21.06.2019 № 212
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4. UA-2019-06-13-002509-b 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до рішення тендерного комітету від 26.06.2019року процедуру закупівлі відмінено відповідно до частини першої статті 31 Закону "Про публічні закупівлі", а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-06-26 15:17:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-06-27 09:48:08

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 червня 2019 15:30
Коментар щодо відміни: частина перша статті 31 Закону, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
26 червня 2019 15:29
повідомлення про відміну
26 червня 2019 15:29
протокол