Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул. Відродження (від перехрестя вул. Варшавська до житлового будинку № 4) в м. Ковелі Волинської області
Очікувана вартість
9 971 837,00 UAH
UA-2019-06-13-000934-b 0f3bebe48f3546beadafae8275b8291a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Дудка

+380335261742
+380978107048
komunkovel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Сергій Дудка
+380335261742,+380978107048
komunkovel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2018 році УКБ та ЖКГ виконавчого комітету Ковельської міської ради оголошено тендер по закупівлі робіт за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою по об’єкту “Реконструкція вул.Відродження (від перехрестя вул.Варшавська до житлового будинку № 4) в м.Ковелі Волинської області”. За результатами торгів акцептовано пропозицію ПрАТ “Ковельське ШБУ-63”, з яким 30.07.2018р. було укладено договір на суму 9931962 грн.
Додаткові роботи пов’язані між собою технологічним процесом та виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта, технічно та економічно пов’язані з головним договором. Всі додаткові роботи по об’єкту “Реконструкція вул.Відродження (від перехрестя вул.Варшавська до житлового будинку № 4) в м.Ковелі Волинської області” внесені в робочий проект, який пройшов чергову експертизу та отримав позитивний експертний звіт від 20.05.2019р. №446/03-0168-19. Тому виникла потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого виконавця робіт з метою уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з раніше виконаними роботами, а також необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у первісному проекті, але які через непередбачувані обставини стали необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 11:30
Оскарження наміру укласти договір: 24 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Відродження (від перехрестя вул. Варшавська до житлового будинку № 4) в м. Ковелі Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, Відродження
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться після підписання Сторонами акта виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 червня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 11:24
Повідомлення про намір підписати договір.pdf
13 червня 2019 11:24
експертний звіт.pdf
13 червня 2019 11:24
Протокол переговорів.pdf
13 червня 2019 11:24
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000008 ● 00de01917c5d4f4b871514e9e7f24073
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019 12:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.07.2019 № 27-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 24.07.2019 № 27-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-06-13-000934-b від 13.06.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-21 12:55:32

Заперечення

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу закупівлі Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі-замовник) по об'єкту «Реконструкція вул. Відродження (від перехрестя вул. Варшавська до житлового будинку № 4) в м. Ковелі Волинської області», оприлюдненого в електронній системі закупівель 13 червня 2019 року.
За результатом моніторингу контролюючим органом встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі.
Результати висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо встановлення порушення в частині неправомірного обрання та застосування замовником процедури закупівлі є необґрунтованими а вимоги безпідставними з огляду на наступне.
У 2018 році УКБ та ЖКГ виконавчого комітету Ковельської міської ради оголошено тендер по закупівлі робіт за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою по об’єкту “Реконструкція вул.Відродження (від перехрестя вул.Варшавська до житлового будинку № 4) в м.Ковелі Волинської області” очікуваною вартістю 9968000 грн. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-05-31-002221-а. За результатами торгів акцептовано пропозицію ПрАТ “Ковельське ШБУ-63”, з яким 30.07.2018р. було укладено договір на суму 9931962 грн. Загальна кошторисна вартість будівництва згідно експертного звіту ДП “Укрдержбудекспертизи” від 14.05.2018р. за робочим проектом “Реконструкція вул.Відродження (від перехрестя вул.Варшавська до житлового будинку № 4) в м.Ковелі Волинської області” становила 10231881 грн.
Однак, в ході будівництва об’єкта виникла необхідність виконання додаткових робіт, не передбачених основним робочим проектом. Дані додаткові роботи по об’єкту “Реконструкція вул.Відродження (від перехрестя вул.Варшавська до житлового будинку №4) в м.Ковелі Волинської області” внесені в робочий проект, який пройшов чергову експертизу та отримав позитивний експертний звіт від 20.05.2019р. №446/03-0168-19. Загальна кошторисна вартість будівництва за вказаним експертним звітом становить 11841448 грн. Відкоригований робочий проект є продовженням робіт по об’єкту “Реконструкція вул.Відродження (від перехрестя вул.Варшавська до житлового будинку №4) в м.Ковелі Волинської області” та становить невід’ємну частину первісного проекту, тобто, відкоригований робочий проект є не лише доповненням основного проекту, у нього включені і обсяги робіт, визначені попереднім проектом.
Приймаючи до уваги той фактор, що різниця між загальною кошторисною вартістю будівництва за експертним звітом по відкоригованому проекту та попереднім експертним звітом становить 1609567 грн. (11841448 – 10231881), тобто майже 16% різниці від основного робочого проекту, керуючись пунктом 6 статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерним комітетом замовника прийнято рішення про застосування саме переговорної процедури закупівлі по об’єкту “Реконструкція вул.Відродження (від перехрестя вул.Варшавська до житлового будинку №4) в м.Ковелі Волинської області” очікуваною вартістю 9971837 грн.
Враховуючи обставини про те, що укладення договору з попереднім виконавцем робіт за первинним договором надасть можливість при виконанні робіт по об’єкту “Реконструкція вул.Відродження (від перехрестя вул.Варшавська до житлового будинку №4) в м.Ковелі Волинської області” забезпечить сумісність вже виконаних та передбачених до виконання робіт із застосуванням відповідного обладнання та матеріалів, а при закінченні робіт, забезпечить належним чином усі випробувальні роботи, здачу об’єкта в експлуатацію в цілому, а також те, що заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням дорожнього покриття; несумісності з вже розпочатим рядом розрізненних будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, тобто призведе до втрати гарантій на значну кількість будівельно-монтажних робіт та робіт по інженерному обладнанню, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим для проведення переговорів запрошено учасника ПрАТ “Ковельське ШБУ-63”, яке є виконавцем робіт по об’єкту “Реконструкція вул.Відродження (від перехрестя вул.Варшавська до житлового будинку №4) в м.Ковелі Волинської області” за попереднім (первинним) договором, з яким 03.07.2019р. укладено відповідний договір на суму 9852204 грн. При цьому, дана ціна договору включає незавершені роботи за попереднім договором та додаткові роботи, передбачені відкоригованим робочим проектом з урахуванням проведених оплат за фактично виконані роботи за попереднім договором в розмірі 1665072,20 грн.
В статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі” законодавець чітко визначає підстави, за якими застосовується переговорна процедура, зокрема, у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором, загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору (п.6, ч.2, ст 35 Закону). Тобто, у даному випадку відповідно до зазначеної норми Закону були обгрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, контролюючий орган приходить до хибного висновку встановлюючи порушення законодавства щодо неправомірного обрання та застосування переговорної процедури закупівлі по об’єкту “Реконструкція вул.Відродження (від перехрестя вул.Варшавська до житлового будинку №4) в м.Ковелі Волинської області” за відкоригованим робочим проектом, при цьому визначаючи, що вартість додаткових робіт становить 99,9 %, адже як вже було наведено вище, вартість додаткових робіт не перевищує 16%, а в ціну договору, укладеного за результатами переговорів включено обсяг додаткових робіт за відкоригованим проектом та незавершених робіт за попереднім договором.
В свою чергу, у наведеній нормі (стаття 35) як і в інших нормах Закону України “Про публічні закупівлі” альтернативи обрання та застосування іншої процедури закупівлі за даних обставин не визначено. При цьому, саме застосування в закупівлі замовником іншої методики продовження робіт при зміні їх обсягу та вартості, зокрема укладення додаткової угоди з виконавцем робіт до первісного договору при суттєвому збільшенні його ціни, призвело б до порушення норм чинного законодавства.
Зважаючи на викладене та враховуючи необ’єктивність висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про встановлення порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі, просимо скасувати даний висновок у вказаній частині.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-08-29 10:30:51

Роз'яснення до висновку

Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області роз’яснює зміст висновку за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція вул. Відродження (від перехрестя вул. Варшавська до житлового будинку №4) в м. Ковелі Волинської області» (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), очікуваною вартістю 9971837,00 гривень щодо застосування переговорної процедури закупівлі без наявності умов, визначених пунктом 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, встановлених статтею 12 Закону з дотриманням вимог Закону та виходячи з вартісних меж, передбачених частиною першою статті 2 Закону.
При цьому відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відповідно пункту 6 частини 2 до статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Таким чином, у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведенні додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури у разі коли загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Проведеним моніторингом встановлено, що Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради застосовано переговорну процедуру закупівлі та укладено договір з Приватним акціонерним товариством «Ковельське шляхово-будівельне управління №63» від 03.07.2019 №158 на суму 9 971 837,00 гривень, що перевищує 50 % від первинного договору від 30.07.2018 №170 на суму 9 931 962,00 гривень.
Враховуючи вищевказане, Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі без наявності умов, визначених пунктом 6 частини другої статті 35 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зобов'язання за Договором про закупівлю робіт №158 від 03.07.2019. припинено у повному обсязі (закінчення строку дії Договору, роботи виконані у повному обсязі, проведено повний розрахунок за весь об'єм виконаних робіт у розмірі 9005815,88 грн.)

2020-01-08 09:25:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Оскаржено до Волинського окружного адміністративного суду 29.08.2019р.
Дата публікації: 29 серпня 2019

Документи:

29 серпня 2019 15:18
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:06
Позов на висновок ДАСУ.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОВЕЛЬСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №63"
#03449019
Переможець 9 971 837,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 11:30

Документи

13 червня 2019 11:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 11:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОВЕЛЬСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №63"
#03449019
9 971 837,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 11:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 09:44
Акти звірки Відродження.pdf укладений
08 січня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 15:33
Додатковуа угода №1 до Д. №158.pdf зміни до договору
08 липня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 15:20
договір №158 Відродження.pdf укладений
04 липня 2019 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення строку виконання робіт та терміну дії договору до умов згідно результату проведених сторонами переговорів
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 005 815,88
UAH (в тому числі ПДВ 1 500 969,31 UAH)