Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замір опору ізоляції (Львівська пл., 6, 8)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000691-a fa9bf1f534d14776a76cbbcd2d7c3d33
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виноградова Наталія Юріївна

+380442472737 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Виноградова Наталія Юріївна
+380442472737
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 червня 2019 15:58
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45320000-6: Ізоляційні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Замір опору ізоляції (Львівська пл., 6, 8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, будинок 6,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45320000-6 — Ізоляційні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надання послуг здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі на підставі підписаного Сторонами Акту надання послуг та технічного звіту. Якщо у Сторін немає взаємних претензій, оформляється двосторонній Акт надання послуг. У випадку виявлення недоліків (дефектів) з надання послуг, Виконавець усуває недоліки за власний рахунок та власними силами. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті, в безготівковому порядку, шляхом банківського переводу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного Казначейського рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 18:29
ЗД Ізоляція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Договір
Дата подання: 18 червня 2019 16:42
Замовник: 2.1.2. У випадку аварійного спрацювання електричного і механічного устаткування, персонал Виконавця зобов’язаний прибути для відновлення їх працездатності та усунення несправностей, протягом 2 (двох) годин з моменту виклику. В переліку послуг оголошеної закупівлі такої роботи не передбачається. Тому Замовник повинен в Договорі вказати, що додаткові роботи оплачуються окремо, згідно кошторису на такі роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Договір
Дата подання: 18 червня 2019 16:46
Замовник у договорі: 2.1.2. У випадку аварійного спрацювання електричного і механічного устаткування, персонал Виконавця зобов’язаний прибути для відновлення їх працездатності та усунення несправностей, протягом 2 (двох) годин з моменту виклику. Даний пункт Договору не відповідає переліку робіт в оголошеній закупівлі. А зміст цього пункту відповідає Договору про обслуговування електромереж та електрообладнання. Замовник повинен видалити або змінити цей пункт Договору, як такий, що не відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Договір
Дата подання: 18 червня 2019 16:53
Замовник в оголошенні закупівлі зазначив: В перелік послуг, що входять в перевірку опору ізоляції, перехідного опору контактів та контуру заземлення входять: - вимірювання опору ізоляції; - перевірка і випробування автоматичних вимикачів; - вимірювання опору петлі фаза-нуль; - вимірювання перехідного опору зв'язку металевих частин (опір метало зв’язку); - вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах; - вимірювання перехідного опору контактів; - вимірювання опору ізоляції силових і освітлювальних електропроводок. Таким чином, в Договорі п.2.1.2. У випадку аварійного спрацювання електричного і механічного устаткування, персонал Виконавця зобов’язаний прибути для відновлення їх працездатності та усунення несправностей, протягом 2 (двох) годин з моменту виклику." не відповідає переліку робіт в оголошеній закупівлі, а отже і сумі закупівлі. Замовник має уточнити та узгодити перелік робіт із змістом Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Договір
Дата подання: 18 червня 2019 17:04
Замовнки в Договорі: 2.1.5. Замовник має право викликати Виконавця у всіх випадках незадовільної роботи електричних мереж та електроустановок. Запитання : 1.Протягом якого терміну? 2. А що, Виконавець проводить роботи з монтажу або ремонту електричного обладнання, коли такий пункт записується в Договір? Цей пункт має бути уточнений Замовником.
Відповідь відсутня
закупівля
Дата подання: 18 червня 2019 17:08
Для адекватної подачі цінової пропозиції учасником закупівлі Замовник повинен вказати об'єми робіт. Запитання: коли будуть вказані об'єми робіт для подачі цінової пропозиції?
Відповідь відсутня
Вимоги
Дата подання: 18 червня 2019 17:43
Де відповіді на запитання?
Відповідь відсутня
вимоги
Дата подання: 18 червня 2019 18:00
Де відповіді на запитання?
Відповідь відсутня
вимоги
Дата подання: 18 червня 2019 19:11
Де відповіді на запитання?
Відповідь відсутня
вимоги
Дата подання: 19 червня 2019 08:18
Де відповіді на запитання?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 червня 2019 15:06
Коментар щодо відміни: Закупівлю відмінено відповідно до пункту 14 розділу ІІ наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
21 червня 2019 15:06
Протокол розгляду