Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір).
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000647-a 4df263dcebb54418903bf86ab2ef6aa3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рихліцька Надія Павлівна

+380963662158 04345658@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Швайківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04345658
Місцезнаходження: 13331, Україна , Житомирська обл., Швайківка, вулиця Осівка 1
Контактна особа: Рихліцька Надія Павлівна
+380963662158
04345658@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 червня 2019 14:37
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Монохромний багатофункціональний пристрій формату А3. Копір/принтер/сканер/(факс опц.) Швидкість друку/копіюв. до 22 копій/хв А4, розд. здатн. 600x600dpi, масштаб 25-400%, копіювання 256 напівтонів, RAM 128 Мб, GDI-друк станд. (PCL друк опц.), кольорове TWAIN-сканування, Локалий USB 2.0 станд. (Ethernetопціонально ). Запас паперу - станд. 350 арк. (макс. до 1350 арк.) Стандартно - боковий лоток ручного подавання (100 арк.), універсальна касета A5-A3 (250 арк.), фотоциліндр, девелопер. Термін служби до 300т стор. (до 5 років). Макс. навант./міс до 15т відб. Середнє навант./міс. до 5т відб. OC-512 Кришка оригіналів сканування TN-118 Тонер для bizhub 215 (1 туба x 14 400 копій, @5%) Шнур живлення Кабель USB 1,8 м Кабель UTP 3,0 м
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Соборна,23, каб.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 17:22
допороги МФУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:10
Дата відповіді: 14 червня 2019 13:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 1 до тендерної документації вимогам та характеристикам.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 21 396,00
UAH з ПДВ
19 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Бест Прінт" 21 996,00
UAH з ПДВ
19 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 19:00
Електронний підпис
14 червня 2019 18:51
8.Статут .pdf
14 червня 2019 18:51
7.Паспортні дані.pdf
14 червня 2019 18:51
2.Витяг з ЄДРПОУ завір.pdf
14 червня 2019 18:51
1.Авторизація 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

ПП "Бест Прінт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Переможець 19 398,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:20

Документи

20 червня 2019 16:20
протокол 17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
19 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 16:20
протокол 17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 43 МФУ.pdf укладений
01 липня 2019 08:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 398,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 233,00 UAH)