Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби домашнього текстилю (штори)
Очікувана вартість
45 120,40 UAH
UA-2019-06-13-000612-b ● 34bdb57a601946b6922c8c61934acb23
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Самець +380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 21 червня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 45 120,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
штори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49049, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО СЗШ № 107, вул. Холмогорська, 7-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється на підставі видаткової (-их) накладної (-их), з урахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 10:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2019 10:29 |
Додаток 4 - Інформаційна довідка.docx | |
13 червня 2019 10:29 |
Додаток 5 - тендерна пропозиція.docx | |
13 червня 2019 10:29 |
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії та вимоги.doc | |
13 червня 2019 10:29 |
Додаток 1 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx | |
13 червня 2019 10:29 |
Додаток 2 - Проект договору.docx | |
13 червня 2019 10:29 |
Оголошення про проведення закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по кількості виробів
Дата подання: 14 червня 2019 13:14
Дата відповіді: 18 червня 2019 09:41
Доброго дня! Згідно технічного завдання вам потрібні: 1) Штори длся сцени : 8,6 м. (2 шт) - Карниз – пластиковий, тканина портьєрна – 31,2 м. загальна кількість - 2шт; 2) Штори для їдальні : 3,85 м. (3 шт) - Карниз – пластиковий, тканина полотно гардинне – 24 м., загальна кількість - 4 шт. Вкажіть більш детально яка кількість потрібна: 1) 2 карнизи +31,2м тканини, чи 2 комплекти кожен по 2 карнизи та по 31,2 м тканини?
2) 3 карнизи +24м тканини, чи 4 комплекти кожен по 3 карнизи та по 24м тканини ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Потрібно:
2 карнизи по 8,6 м і загальна кількість тканини 31,2 м
3 карнизи по 3,85 м і загальна кількість тканини 24 м
2 карнизи по 8,6 м і загальна кількість тканини 31,2 м
3 карнизи по 3,85 м і загальна кількість тканини 24 м
Розмір виробів
Дата подання: 14 червня 2019 19:28
Дата відповіді: 18 червня 2019 12:22
Шановний замовнику! Для підготовки тендерної пропозиції необхідно мати інформацію щодо розмірів виробів, які необхідно виготовити, зокрема висоти штор. Просимо Вас внести відповідні зміни та зазначити у технічних вимогах висоту штор, які плануються до закупівлі. З повагою,
Відповідь: Добрий день! Штори для їдальні готовий виріб - висота 1,65 м. - 18 кв. м., штори для сцени - висота 3,60 м. - 94 кв.м. в тому числі 2 арликини.
Звертаємо Вашу увагу, що кінцеві розміри штор можуть трохи відрізнятися, уточнення розмірів на місці після завершення робіт з капітального ремонту приміщення.
Звертаємо Вашу увагу, що кінцеві розміри штор можуть трохи відрізнятися, уточнення розмірів на місці після завершення робіт з капітального ремонту приміщення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-13-000612-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3213808887
Дата подання: 25 червня 2019 15:12
Невідповідність пропозиції Учасника умовам закупівлі
Вважаємо. що пропозиція Учасника ФОП Кутенков М. В. не відповідає умовам закупівлі, а саме:
1) Висновок СЕС на карнизи №05.03.02-04/53060 від 17.06.2013р. дійсний 5 років, тобто до 2018року включно. На сьогодняшній день він не є дійсним. А відповідно до п.6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі: "обов`язково до виконання Учасниками документи, що надаються повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто термін дії їх не повинен закінчитися".
2) Інформація надана у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації за датами не відповідає інформації в наказах про прийняття на роботу. В Довідці в графі досвід роботи у учасника зазначено: Ткачев П. Ф. 7 років, дата прийняття в наказі 11.01.2018р. (тобто 1,4 роки) ; в довідці Дьошина О. Н. 1 рік, в наказі - Дешина О. В. дата прийняття 11.11.2018р.; в довідці Кутенкова Л. І. 18 років, в наказі - 20.01.2018; в довідці Кутенкова О. О. 15років, в наказі - 08.10.2009, в довідці Кравченко Н. О. - 5 років, в наказі Красняк Н. О. - 11.03.2015. Наказ про прийняття Кутенкова М. В. водієм, пакувальником відсутній.
3) Відповідно до п.6 Оголошення про проведення закупівлі стор. 3 тенд. документ. : "Тендерна пропозиція повинна складатися з - Листа-згоди Учасника з проектом договору. Учасником не надано такий документ разом з пропозицією.
4) Відповідно до п.5 Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі: "Окремо учасник закупівлі зобов`язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю". В пропозиції ФОП Кутенкова М. В. цей документ також відсутній.
Розгорнути
Згорнути
1) Висновок СЕС на карнизи №05.03.02-04/53060 від 17.06.2013р. дійсний 5 років, тобто до 2018року включно. На сьогодняшній день він не є дійсним. А відповідно до п.6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі: "обов`язково до виконання Учасниками документи, що надаються повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто термін дії їх не повинен закінчитися".
2) Інформація надана у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації за датами не відповідає інформації в наказах про прийняття на роботу. В Довідці в графі досвід роботи у учасника зазначено: Ткачев П. Ф. 7 років, дата прийняття в наказі 11.01.2018р. (тобто 1,4 роки) ; в довідці Дьошина О. Н. 1 рік, в наказі - Дешина О. В. дата прийняття 11.11.2018р.; в довідці Кутенкова Л. І. 18 років, в наказі - 20.01.2018; в довідці Кутенкова О. О. 15років, в наказі - 08.10.2009, в довідці Кравченко Н. О. - 5 років, в наказі Красняк Н. О. - 11.03.2015. Наказ про прийняття Кутенкова М. В. водієм, пакувальником відсутній.
3) Відповідно до п.6 Оголошення про проведення закупівлі стор. 3 тенд. документ. : "Тендерна пропозиція повинна складатися з - Листа-згоди Учасника з проектом договору. Учасником не надано такий документ разом з пропозицією.
4) Відповідно до п.5 Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі: "Окремо учасник закупівлі зобов`язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю". В пропозиції ФОП Кутенкова М. В. цей документ також відсутній.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2019 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кутенков М.В. |
28 000,00
UAH з ПДВ
|
27 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА |
29 999,00
UAH з ПДВ
|
27 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЦИБУЛІН ТАРАС ПРОКОПОВИЧ" |
34 999,00
UAH з ПДВ
|
34 773,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кутенков М.В. #2930405436 |
Переможець |
27 700,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2019 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2019 10:53
|
Дод.угода № 1 від 09.08.2019 - дог. № 20А_19 - штори СЗШ № 107.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2019 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2019 11:25
|
Договір № 20А_19 від 19.07.2019.pdf | укладений |
22 липня 2019 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення технічних вимог до закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20А/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |