Картопля молода (врожаю 2019р)
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000597-c be24b393291e49cca87f70f20396f91b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військова частина 2196
Код ЄДРПОУ: 14321825
Вебсайт замовника: http://dpsu.gov.ua/ua/
Місцезнаходження замовника: 66300, Україна, Одеська обл., Подільськ, вул. Армійська 21
Контактна особа замовника: Бузян Ольга Миколаївна
(04862)3-38-67 0679369305
buzyan1986@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 14:04
Очікувана вартість: 288 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16000 кг
Картопля молода (врожаю 2019р) (джерело фінансування : кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом п’яти банківських діб з дня отримання продукції Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 червня 2019 16:41
Електронний цифровий підпис
27 червня 2019 16:41
зміни.docx
27 червня 2019 16:41
pdfjoiner (1) (2).pdf
13 червня 2019 15:04
Тендерна_документацiя 2019.doc
27 червня 2019 16:41
Електронний цифровий підпис
13 червня 2019 15:27
Електронний цифровий підпис
27 червня 2019 16:41
зміни.docx
27 червня 2019 16:41
pdfjoiner (1) (2).pdf
13 червня 2019 15:04
Тендерна_документацiя 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000039 ● 2265845732c842a4b26bd9a64a94e276
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-19 14:26:07
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2019 Одеса № 208

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 18.06.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2019 № 208
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
13 UA-2019-06-13-000597-c 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Крамаренко Г.П.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

протокол засідання тендерного комітету

2019-07-01 09:10:26

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військова частина 2196, 14321825, Україна, Подільськ, вул. Армійська 21
  2. Інформація про предмет закупівлі: Картопля молода (врожаю 2019р) (джерело фінансування : кошти державного бюджету), 288000UAH, 03210000-6, ДК021, 16000, кг
  3. Інформація про оприлюднення: be24b393291e49cca87f70f20396f91b, 2019-06-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 19 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20.06.2019. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-06-13-000597-с; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету Військової частини 2196 ( далі – Замовник). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на вебпорталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги через порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом., 20 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами). За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Карапуз Ірина Миколаївна" 168 000,00
UAH з ПДВ
123 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна 158 400,00
UAH з ПДВ
124 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 206 400,00
UAH з ПДВ
206 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 268 800,00
UAH з ПДВ
268 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 15:00
фінішний договор.pdf
05 липня 2019 15:00
фінішна пропозиція.pdf
03 липня 2019 10:14
додаток 5 пропозиція.pdf
03 липня 2019 10:14
додаток 4 договор.pdf
27 червня 2019 14:18
додаток 6.pdf
27 червня 2019 14:18
додаток 5 пропозиція.pdf
27 червня 2019 14:18
додаток 4 договор.pdf
27 червня 2019 14:18
додаток 3.pdf
27 червня 2019 14:18
додаток 2.pdf
27 червня 2019 14:18
додаток 1.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 15:13
2 Документи Гончаренко.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 15:22
sign.p7s
11 липня 2019 15:20
пакет переможця
27 червня 2019 16:54
sign.p7s
27 червня 2019 13:42
sign.p7s
27 червня 2019 13:35
картопля.rar

Публічні документи

27 червня 2019 15:26
sign.p7s
27 червня 2019 15:23
4. cт 17.pdf
27 червня 2019 15:23
6.Аналогічний договір.pdf
27 червня 2019 15:23
5.Проект.pdf
27 червня 2019 15:23
3.Інші документи.pdf
27 червня 2019 15:23
1.Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Карапуз Ірина Миколаївна"
#2256103548
Відхилено 123 680,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 17:26
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна
#2912713725
Відхилено 124 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 17:27
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Переможець 206 400,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
206 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2019 17:28
sign.p7s
09 липня 2019 17:28
pdfjoiner.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 липня 2019 14:17
договір.pdf укладений
25 липня 2019 14:13

Актуальні тендери

До пошуку