Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
10 335,00 UAH
UA-2019-06-13-000444-c f7145fac43c1495a915bc525ee83447b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Покаместова Ганна Володимирівна

+380544432212 buh_goroo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Глухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141012
Місцезнаходження: 41400, Україна , Сумська обл., Глухів, вул. Спаська, 21
Контактна особа: Покаместова Ганна Володимирівна
+380544432212
buh_goroo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2019 13:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 13:54
Початок аукціону: 19 червня 2019 15:52
Очікувана вартість: 10 335,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62.24 кг
томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, Глухів, ДДЗ «Журавка» м. Глухів, вул..Пушкіна, 80 ДДЗ «Зірочка» м. Глухів, вул..Терещенків, 19 ЗОШ №4 м.Глухів, пров.Шкільний,1 ЗОШ №5 м. Глухів, вул.. Покровського, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
35 кг
консервований горошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, Глухів, ДДЗ «Журавка» м. Глухів, вул..Пушкіна, 80 ДДЗ «Зірочка» м. Глухів, вул..Терещенків, 19 ЗОШ №4 м.Глухів, пров.Шкільний,1 ЗОШ №5 м. Глухів, вул.. Покровського, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
130 кг
горох в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, Глухів, ДДЗ «Журавка» м. Глухів, вул..Пушкіна, 80 ДДЗ «Зірочка» м. Глухів, вул..Терещенків, 19 ЗОШ №4 м.Глухів, пров.Шкільний,1 ЗОШ №5 м. Глухів, вул.. Покровського, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
10 кг
ізюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, Глухів, ДДЗ «Журавка» м. Глухів, вул..Пушкіна, 80 ДДЗ «Зірочка» м. Глухів, вул..Терещенків, 19 ЗОШ №4 м.Глухів, пров.Шкільний,1 ЗОШ №5 м. Глухів, вул.. Покровського, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
95 кг
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, Глухів, ДДЗ «Журавка» м. Глухів, вул..Пушкіна, 80 ДДЗ «Зірочка» м. Глухів, вул..Терещенків, 19 ЗОШ №4 м.Глухів, пров.Шкільний,1 ЗОШ №5 м. Глухів, вул.. Покровського, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
54 кг
повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, Глухів, ДДЗ «Журавка» м. Глухів, вул..Пушкіна, 80 ДДЗ «Зірочка» м. Глухів, вул..Терещенків, 19 ЗОШ №4 м.Глухів, пров.Шкільний,1 ЗОШ №5 м. Глухів, вул.. Покровського, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 13:50
Документація.doc
13 червня 2019 13:50
зразок договору на 2019 рік.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лата Наталія Олександрівна 9 454,02
UAH з ПДВ
8 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович 8 490,44
UAH з ПДВ
8 490,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2019 16:43
Господарочка.jpg
15 червня 2019 16:43
реквизиты Лата.jpg
15 червня 2019 16:43
паспорт2.jpg
15 червня 2019 16:43
паспорт1.jpg
15 червня 2019 16:43
медична лата 4.jpg
15 червня 2019 16:43
медична лата 3.jpg
15 червня 2019 16:43
медична лата 2.jpg
15 червня 2019 16:43
медична лата.jpg
15 червня 2019 16:43
код.jpg
15 червня 2019 16:43
гарантійний лист.Лата.jpg
15 червня 2019 16:43
гарантійний лист2.jpg
15 червня 2019 16:43
гарантійний лист1.jpg
15 червня 2019 16:43
выписка2.jpg
15 червня 2019 16:43
выписка1.jpg
15 червня 2019 16:43
витяг.jpg
15 червня 2019 16:43
Document_USR_1005437103.rtf

Публічні документи

18 червня 2019 10:13
скан обр.фр ов.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лата Наталія Олександрівна

ФОП Тарасенко Вадим Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лата Наталія Олександрівна
#3057607785
Переможець 8 480,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:34

Документи

20 червня 2019 16:34
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лата Наталія Олександрівна
#3057607785
8 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 16:34
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
протокол укладений
28 жовтня 2019 17:11
додуг2.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 17:03
додуг1.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 09:56
договір укладений
01 липня 2019 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 829,38
UAH