Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт залізничного переїзду станції Моршин 15км ПК8, ПЧ-5
Очікувана вартість
183 333,00 UAH
UA-2019-06-13-000405-a 058d1b7679fd4a73af71b9177adbda9d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сеньків О. З.

(032)-226-45-54 elzakup.p@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Сеньків О. З.
(032)-226-45-54
elzakup.p@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 15:00
Очікувана вартість: 183 333,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 916,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Поточний ремонт залізничного переїзду станції Моршин 15км ПК8, ПЧ-5. (Асфальтування проїжджої частини)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Поточний ремонт залізничного переїзду станції Моршин 15км ПК8, ПЧ-5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  26 вересня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату протягом 30 банківських днів з дати реєстрації Підрядником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних; у випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого акту виконаних підрядних робіт типової форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних підрядних робіт типової форми № КБ-3.* Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату протягом 30 банківських днів від дати підписання акту виконання підрядних робіт типової форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних підрядних робіт типової форми № КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 14:46
Документація 15 км.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" 183 333,00
UAH
183 333,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 10:47
Копія Ліцензії.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
#42818575
Переможець 183 333,00
UAH
01 липня 2019 14:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
#42818575
183 333,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
19304 НЮ.pdf укладений
18 липня 2019 14:55