Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 39710000-2 –електричні побутові прилади
Очікувана вартість
36 500,00 UAH
UA-2019-06-13-000274-a 5204688deca843998757672ee6de758b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бубнов Сергій Володимирович

+380445360403 kyivmst@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київмедспецтранс
Код ЄДРПОУ: 01993807
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25
Контактна особа: Бубнов Сергій Володимирович
+380445360403
kyivmst@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 14:28
Очікувана вартість: 36 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


мікрохвильові печі, електричні чайники та холодильники.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
мікрохвильові печі, електричні чайники та холодильники.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Київ, вул. Куренівська, 16-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:45
Дата відповіді: 14 червня 2019 11:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) конкретна торгова марка не вказана
2) Допускаємо. Розглядаємо остаточну пропозицію

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-000274-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3365102253
Дата подання: 25 червня 2019 21:51
Шановний тендерний комітет! Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. 3. Також відповідні листи будуть відправлені до наступних контролюючих та правоохоронних органів: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Безпідставна дискваліфікація
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2019 08:37
Відповідь на оскарження ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" у електронній закупівлі «ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 39710000-2 –електричні побутові прилади» Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-13-000274-a



1) Дана закупівля проведена з додержанням таких принципів, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
2) Повідомляємо, що Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 втратив чинність. Наразі діє Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, затверджена Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року.
3) Відповідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, а саме п.2. розділу 2 під час оголошення закупівлі розміщуються вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії ВИЗНАЧЕНІ ЗАМОВНИКОМ.
4) Замовником визначено, що: «Цінова пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог Додатку № 3 до цих вимог (дотримуючись наведеної форми), заповнюється, завіряється та подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. Цінова пропозиція має містити найменування (торгову марку) виробника. Переможцем, до укладання договору про закупівлю, подається нова цінова пропозиція з показниками приведеними у відповідність до показників за результатами аукціону в паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою (за наявності) Учасника
5) Дотримання учасниками наведеної форми цінової пропозиції важливо для Замовника, оскільки в розробленій формі присутні пункти, покликані на забезпечення виконання учасниками своїх зобов`язань. Учасником ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" подано цінову пропозицію без дотримання наведеної форми, в зв`язку з цим, оскарження не може бути задоволено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 20 450,00
UAH з ПДВ
20 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 25 536,00
UAH з ПДВ
23 624,94
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" 26 790,00
UAH з ПДВ
23 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ" 29 304,00
UAH з ПДВ
29 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 15:45
Паспорт+ІПН завірені.pdf
21 червня 2019 15:45
Завірені установчі.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 15:46
цінова.pdf
21 червня 2019 15:46
лист-згода з договором.pdf
21 червня 2019 15:46
лист-гарантія.pdf
21 червня 2019 15:46
документи якості.pdf
21 червня 2019 15:46
19. Виписка (11.02.2019).pdf
21 червня 2019 15:46
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
21 червня 2019 15:46
4. Витяг ЄДРПОУ (18.06.2019).pdf
21 червня 2019 15:46
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
21 червня 2019 15:46
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
21 червня 2019 15:46
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Публічні документи

21 червня 2019 14:38
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2019 14:38
Лист-гарантія.pdf
21 червня 2019 14:38
Договір.pdf
21 червня 2019 14:38
сертифікат.pdf
21 червня 2019 14:38
доо+п.zip
21 червня 2019 14:38
Висн.+Декл..zip

Публічні документи

20 червня 2019 16:59
MysteryMMWсвч.jpg
20 червня 2019 16:59
выписка.rar
20 червня 2019 16:59
fwd201700 _2_.zip
20 червня 2019 16:59
витяг.rtf
20 червня 2019 16:59
УставніДокЗавр.zip
20 червня 2019 16:59
4опп _1_.jpg
20 червня 2019 16:59
рішенння.jpg
20 червня 2019 16:59
устав югхолодторг.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Відхилено 20 450,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 14:27
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 23 624,94
UAH з ПДВ
25 червня 2019 14:28

Документи

25 червня 2019 14:27
ПРОТОКОЛ 251-дп

Документи

25 червня 2019 14:27
ПРОТОКОЛ 251-дп

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
23 624,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 14:27
ПРОТОКОЛ 251-дп

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 533к укладений
10 липня 2019 11:11