Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна техніка та комплектуючі (Комп'ютерне обладнання та приладдя)
Очікувана вартість
12 467 140,00 UAH
UA-2019-06-13-000270-b 3bae0724b03d4cdfba6718219cf595dc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мирослава Осадча

+380445941157 mosadcha@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Мирослава Осадча
+380445941157
mosadcha@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 16:40
Початок аукціону: 08 липня 2019 15:35
Очікувана вартість: 12 467 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2852 штука
Комп'ютерна техніка та комплектуючі (Комп'ютерне обладнання та приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов розділу 4 проекту договору, наведеного в Додатку №3 до Документації Аванс 5 Банківські 70
Дата виставлення рахунку Відповідно до умов розділу 4 проекту договору, наведеного в Додатку №3 до Документації Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 11:26
ТД 400_нова редакція 27.06.2019.docx
13 червня 2019 09:29
ОГОЛОШЕННЯ 400.pdf
13 червня 2019 09:29
ТД 400.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики монітору
Дата подання: 13 червня 2019 16:20
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:02
Шановний Замовник, найбільш поширені характеристик корпоративного монітору: Діагональ дисплея - 21,5" з IPS матрицею та яскравістю дисплею не менш ніж 250 кд/м. Ці параметри є найбільш комфортними та безпечними для користувачів при довготривалій роботі за моніторами. Просимо змінити відповідні вимоги та додати вимоги стосовно типу матриці, а саме «Тип матриці монітору – IPS».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку з численними зверненнями зацікавлених осіб, що мають бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі Замовником готуються зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
Вимоги до процесорів
Дата подання: 13 червня 2019 16:34
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:02
Шановний Замовник, в технічній частині наявна вимога до процесорів «покоління не нижче ніж 7». На даний час, це покоління процесорів знято з виробництва та відсутнє в каналах дистрибуції. Пропонуємо змінити дану вимогу на «покоління не нижче ніж 8» та змінити вимогу до типу чіпсета на «Чіпсет - Не нижче Intel 300 Series», це забезпечить постачання сучасних, потужних та більш продуктивних процесорів, виробництва 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку з численними зверненнями зацікавлених осіб, що мають бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі Замовником готуються зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
Ємність жорсткого диску
Дата подання: 13 червня 2019 16:46
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:03
Шановний Замовник, чи можливо змінити вимогу до ємність жорсткого диску SSD 500Gb на SSD 256Gb – найбільш поширені корпоративні моделі ноутбуків комплектуються саме такими жорсткими дисками. Вимога 500Gb суттєво звужує коло моделей та виробників.
Відповідь: У зв'язку з численними зверненнями зацікавлених осіб, що мають бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі Замовником готуються зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
kensington lock
Дата подання: 13 червня 2019 16:52
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:03
Шановний Замовник, чи можливо змінити вимогу у Технічній специфікації ноутбуків «Замок безпеки (kensington lock)» на «Замок безпеки (kensington lock або еквівалент)». Різни виробники ноутбуків мають свою назву замків безпеки. Дякуємо.
Відповідь: У зв'язку з численними зверненнями зацікавлених осіб, що мають бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі Замовником готуються зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
стосовно сертифікації блоків живлення
Дата подання: 13 червня 2019 17:20
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:03
Шановний Замовник, для збільшення кола учасників та виробників пропонуємо змінити вимогу до блоків живлення «сертифікований CSA, EMC, Nemko, TUV» на «сертифікований CB, СЕ(EMC), TUV». Nemko та CSA – це національні системи сертифікації Норвегії та Канади.
Відповідь: У зв'язку з численними зверненнями зацікавлених осіб, що мають бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі Замовником готуються зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 11:06
Дата відповіді: 14 червня 2019 11:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на питання, повідомляємо: щодо питання 1 - в Додатоку № 2 до Документації Замовником визначено лише технічні та якісні характеристики Обладнання необхідного Замовнику та не вказано жодної торгової марки. Учасник самостійно зазначає торгову марку, модель та виробника Обладнання в ціновій пропозиції; щодо питання 2 - брати участь в процедурі закуупівлі мають можливість на рівних умовах як юридичні особи так і фізичні особи-підприємеці. Розгляд та оцінка пропозицій учасників відбувається відповідно до умов Документації
Блок живлення монітору
Дата подання: 19 червня 2019 13:03
Дата відповіді: 19 червня 2019 17:05
Шановний Замовник, для збільшення кола учасників та виробників пропонуємо видалити вимогу до блоку живлення моніторів – вбудований.
Відповідь: У зв'язку з численними зверненнями зацікавлених осіб, що мають бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі Замовником ретельно вивчаються всі поставлені запитання, готуються зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
Корпус
Дата подання: 20 червня 2019 14:40
Дата відповіді: 21 червня 2019 16:49
Шановний Замовник! У зв'язку з вимогою до корпусу, а саме "Наявність засобів корпусу для забезпечення оптимального температурного режиму та вентиляції відповідно до специфікації Intel TAC 2.0" просимо надати роз'яснення, чи повинен корпус мати сертифікацію TAC 2.0, або просто відповідати цим вимогам без наявності сертифікату. Цей критерій суттєво звужує коло потенційних учасників, оскільки не всі виробники корпусів персональних комп'ютерів проходят сертифікацію від Intel, але забеспечують ефективне охолодження компонентів персонального комп'ютера.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку з численними зверненнями зацікавлених осіб, що мають бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі Замовником ретельно вивчаються всі поставлені запитання, готуються зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
Стосовно блоків живлення системного блока
Дата подання: 21 червня 2019 12:07
Дата відповіді: 24 червня 2019 15:11
Доброго дня! Відповідно до вимог технічного завдання в частині Технічна специфікація системного блока «Тип № 1» та Технічна специфікація системного блока «Тип № 2» передбачено Блоки живлення – не менше ніж ATX 350W, з вентилятором не менше ніж 90 мм., з механічним вимикачем, сертифікований CSA, EMC, Nemko, TUV. Уважно вивчивши всі технічні характеристики предмета закупівлі звертаємо Вашу увагу що на пруга Блоків живлення в 350W є недоцільною та зменшує коло потенційних учасників тендеру, що в подальшому може призвести до недобросовісної конкуренції. Просимо Вас внести зміни до технічного завдання в частині Технічна специфікація системного блока «Тип № 1» та Технічна специфікація системного блока «Тип № 2» - Блоки живлення – не менше ніж ATX 180W. Дана напруга блоків живлення забезпечить в повному обсязі якісну роботу елементів системного блоку. Забезпечить добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність, недискримінацію учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку з численними зверненнями зацікавлених осіб, що мають бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі Замовником ретельно вивчаються всі поставлені запитання, готуються зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
Запитання щодо надання комплекту типової технічної документації
Дата подання: 26 червня 2019 11:18
Дата відповіді: 26 червня 2019 11:39
Шановний Замовник, в тендерній документації наявна вимога щодо надання "Комплект типової технічної документації на запропоноване Обладнання, яка включає інструкцію з експлуатації на кожне найменування Обладнання зазначене у пп.1.1-1.4. Додатку № 2 до Документації". Просимо внести зміни в тендерну документацію та видалити дану вимогу, тому що типова технічна документація входить до комплекту кожної одиниці обладнання, тобто буде надана при поставці запропонованого Обладнання. Звертаємо Вашу увагу, на те, що кожен примірник такої документації може мати до 200 сторінок. Перегляд більше 1000 сторінок може бути не дуже зручним та може привести до затягнення процедури закупівлі та поставки обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо даного питання повідомляємо наступне,
Замовник не вважає за доцільне змінювати зазначені в пп. 3.2. п. 1 Розділу 3 Документації вимоги щодо надання Учасником Комплекту типової технічної документації на запропоноване Обладнання, яка включає інструкцію з експлуатації на кожне найменування Обладнання зазначене у пп.1.1-1.4. Додатку № 2 до Документації.
Адже, дана вимога дасть змогу Замовнику перевірити відповідність запропонованого Учасником Обладнання встановленим в Документації технічним вимогам
Стосовно блоків живлення системного блока
Дата подання: 02 липня 2019 09:41
Дата відповіді: 02 липня 2019 11:02
Доброго дня! Вдруге звертаємося з проханням внести зміни щодо блоків живлення. На перше звернення від 21.06.2019 р. (12:07:54) була отримана відповідь, що запитання вивчаються и готуються зміни до тендерної документації. Зазначені зміни щодо блоків живлення не були внесені в документації, що може призвести до недобросовісної конкуренції. Просимо Вас внести зміни до технічного завдання в частині Технічна специфікація системного блока «Тип № 1» та Технічна специфікація системного блока «Тип № 2» - Блоки живлення – не менше ніж ATX 180W. Дана напруга блоків живлення забезпечить в повному обсязі якісну роботу елементів системного блоку. Забезпечить добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність, недискримінацію учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На поставлене питання повідомляємо наступне: В технічних вимогах до Тендерної документації вказано мінімально необхідні параметри щодо потужності блоків живлення для системних блоків «Тип № 1» та «Тип № 2». Зменшення потужності блоків живлення унеможливлює подальшу модифікацію або зміну конфігурації вказаних системних блоків. З огляду на дане, Технічні вимоги до закупівлі даного типу обладнання змінюватися не будуть.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 10 523 868,00
UAH з ПДВ
9 410 172,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 10 530 720,00
UAH з ПДВ
9 420 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 11 449 238,40
UAH з ПДВ
9 778 493,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС УКРАЇНА" 11 851 363,68
UAH з ПДВ
11 037 735,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 16:35
Електронний підпис
05 липня 2019 16:34
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Переможець 9 410 172,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 15:00

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
9 410 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 400 23.08.2019.pdf укладений
23 серпня 2019 15:55