Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні та витратні матеріали до комп'ютерів та периферійної техніки
Очікувана вартість
7 888,00 UAH
UA-2019-06-13-000268-c ● b5c065ccdbca44a484c9ec18ca591738
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент фінансів Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02312353 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. М.Грушевського 3 |
Контактна особа: |
Володимир Валерійович Шепета +380567450231 gfu@gfu.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2019 20:00 |
Очікувана вартість: | 7 888,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
спеціальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
Батарейка лужно-алкалайновая Duracell AAA (LR03) MN2400 12 шт (5000394109254) або аналог з характеристиками – 2 уп. Аккумулятор Panasonic eneloop AAA 750 мАч Ni-MH 4 шт/уп (BK-4MCCE/4BE) або аналог – 4 уп. Батарейка SONY CR2032 5шт/уп (CR2032BEA) або аналог – 4 уп. Мережевий фільтр-подовжувач 5м 6 резеток – 5 шт. Насадка на пилосос Dust Daddy – 1 шт. Насадка Aeroton для пилососа 3M / АП2388 з щіткою (NZ-3M / 2388B) – 1 шт. Мережевий трекер MASTECH MS6812 або аналог – 1 шт. Екран Walfix для проектора настінний з механізмом повернення 150" (4: 3) 300х225 см (SMART 150) або аналог – 1 шт.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2019 11:30 |
проект договора.doc | |
13 червня 2019 11:29 |
Документация закупка макс 60082.doc |
14 червня 2019 12:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2019 11:30 |
проект договора.doc
|
|||
13 червня 2019 11:29 |
Документация закупка макс 60082.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 13 червня 2019 13:00
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:28
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Учасник, який запропонував найнижчу ціну за результатами аукціону, може бути дискваліфікований лише у разі, якщо його пропозиція не відповідає умовам документації допорогових закупівель.
2. Відповідно до документації допорогових закупівель Учасник під час подання пропозиції повинен прикріпити у систему наступні кваліфікаційні документи:
специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях з ПДВ (чи без ПДВ);
копії відповідних документів (сертифікатів, посвідчень, паспортів і т.д.), що підтверджують якість товарів (за наявності).
Таким чином, учасник має можливість зазначити марку і виробника товару в специфікації під час подання пропозиції і це не є підставою для його дискваліфікації.
2. Відповідно до документації допорогових закупівель Учасник під час подання пропозиції повинен прикріпити у систему наступні кваліфікаційні документи:
специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях з ПДВ (чи без ПДВ);
копії відповідних документів (сертифікатів, посвідчень, паспортів і т.д.), що підтверджують якість товарів (за наявності).
Таким чином, учасник має можливість зазначити марку і виробника товару в специфікації під час подання пропозиції і це не є підставою для його дискваліфікації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:54
Дата відповіді: 14 червня 2019 12:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до документації допорогових закупівель Замовник не встановлює ніяких вимог до торгівельної марки або виробника предметів закупівлі, але зазначаємо, до якого обладнання вони повинні підходити та які мати якісні показники, адже у нас наявне саме це обладнання.
2. Фізичні особи-підприємці, що не є платниками ПДВ, допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Усі цінові пропозиції оцінюються як остаточні.
2. Фізичні особи-підприємці, що не є платниками ПДВ, допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Усі цінові пропозиції оцінюються як остаточні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" #2074520906 |
Переможець |
7 838,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог.витратн 16 от 08.07.pdf | укладений |
12 липня 2019 15:05
|