Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (джерело фінансування -міський бюджет)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000229-b 4bc135937d724d1f8cd9a71a535f5664
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Щукіна

+380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42
Контактна особа: Ірина Щукіна
+380627441538
tender@osvita.bahmutrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Фіброоптичні волокна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут , Горбатова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2019  —  30 серпня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
1 штука
Бульбашкова колона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут , Горбатова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2019  —  30 серпня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Порядок оплати Договору здійснюється в межах бюджетних асигнувань на 2019р. згідно рахунка-фактури та видаткової накладної, за умовою наявності коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок "Постачальника".Оплата поставленого товару може проводитися "Замовником" з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати поставки товару та оформлення рахунку-фактури та видаткової накладної.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання "Замовником" бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 червня 2019 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Барсуков Олександр Євгенович
#3216502214
Переможець 20 000,00
UAH
13 червня 2019 09:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 09:24
311.pdf укладений
13 червня 2019 09:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Фіброоптичні волокна 1 штука 9 000,00
UAH
Бульбашкова колона 1 штука 11 000,00
UAH