Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання в асортименті
Очікувана вартість
51 596,00 UAH
UA-2019-06-13-000155-b ● c3b82b82cfa441ddbb7c635bbfcc377e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" |
Код ЄДРПОУ: | 01985423 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
Контактна особа: |
Наталія Фефелова +380563771947 e-tender.dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 09:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2019 11:59 |
Очікувана вартість: | 51 596,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 258,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп'ютерне обладнання в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 штука
Комп'ютерне обладнання в асортименті (Детальний опис закупівлі міститься в документації для проведення закупівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
20 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 09:03 |
Інформація про провед.ел. торг.монітори_.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 11:07
Дата відповіді: 14 червня 2019 11:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Якщо технічні вимоги містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник повинен зазначити «або еквівалент». Замовник чітко вказав у технічних характеристиках вимоги до необхідного товару. Запропановані еквіваленти будуть розглядатись згідно технічних характеристик . 2. Проведення допорогових закупівель регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись цим наказом Замовник повинен вказувати очікувану вартість закупівлі з ПДВ для того щоб в закупівлі приймали участь і фізичні особи-підприємці і юридичні особи. В своїй діяльності при проведенні закупівель, замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у цьому Наказі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, якій переміг на аукціоні з найнижчою ціною відповідає вимогам замовника, то замовник акцептує дану пропозицію. Встановлювати виняток для платників податку на додану вартість та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – неприпустимо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2019 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +" |
43 836,00
UAH з ПДВ
|
43 032,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РУДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
44 642,00
UAH з ПДВ
|
43 037,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
45 900,00
UAH з ПДВ
|
44 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
45 760,80
UAH з ПДВ
|
45 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
49 629,40
UAH з ПДВ
|
49 629,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +" #41315108 |
Переможець |
43 032,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ком. облд..pdf | укладений |
10 липня 2019 11:27
|