Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, теки-реєстратори)
Очікувана вартість
1 205,50 UAH
UA-2019-06-13-000096-a a01aaf20c5a2406eb6b9ce78c05820a0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Оксана Станіславівна

+380671980747 FCOZDKVS@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДКВС УКРАЇНИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42378546
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., м Вінниця, вул Брацлавська 2 А
Контактна особа: Назаренко Оксана Станіславівна
+380671980747
FCOZDKVS@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пач
Ціна за одиницю: 87.55UAH без ПДВ
Папір для ксер. А4 Ф "Cristal Pro" 80 г/м2 С (500шт)(5)(320)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Брацлавська, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Ціна за одиницю: 66UAH без ПДВ
Папка-реєстратор А4 "Axent"7,5см №1722-31С-А Prestige+ двостор.(темно-бірюзова)зібр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Брацлавська, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, теки-реєстратор Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

13 червня 2019 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 10:31
Договір 56-14-Г.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Алексєєв Дмитро Сергійович
#3125808575
Переможець 1 205,50
UAH
13 червня 2019 10:42

Документи

13 червня 2019 10:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 10:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для ксер. А4 Ф "Cristal Pro" 80 г/м2 С (500шт)(5)(320) 10 пач 87,55
UAH
Папка-реєстратор А4 "Axent"7,5см №1722-31С-А Prestige+ двостор.(темно-бірюзова)зібр. 5 шт 66,00
UAH