Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штукатурна станція
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-06-12-002545-b 32a12cf9677645f8aa0197d67eb8045f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Сергій Сергійович

+380434121385 mazyr_sergi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Барський професійний будівельний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02539803
Місцезнаходження: 23000, Україна , Вінницька обл., Бар, Барський район, ВУЛИЦЯ ГРИГОРОВИЧІВ-БАРСЬКИХ, будинок 5
Контактна особа: Мазур Сергій Сергійович
+380434121385
mazyr_sergi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 23:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2019 01:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 15:41
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43320000-2: Будівельне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Штукатурна станція Putzmeister P13 або аналог з не гіршими параметрами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька обл., Бар, Григоровичів-Барських, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 43320000-2 — Будівельне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 23:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 23:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ станція.doc
12 червня 2019 23:33
ДОГОВІР Штукатурна станція Putzmeister P13.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000042 ● 58d7b666a7674c8aaed3c18f66a60d01
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.06.2019 №32
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.06.2019 №32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-06-12-002545-b 12.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель тендерний комітет вирішив усунути порушення шляхом відміни торгів.

2019-06-26 13:27:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2019-06-26 16:20:36

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 червня 2019 13:30
Коментар щодо відміни: У зв’язку з виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель тендерний комітет вирішив усунути порушення шляхом відміни торгів.
Документи:
26 червня 2019 13:30
протокол відміна відкритих торгів.pdf