Штукатурна станція
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-06-12-002545-b 32a12cf9677645f8aa0197d67eb8045f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державний навчальний заклад "Барський професійний будівельний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02539803
Місцезнаходження замовника: 23000, Україна , Вінницька обл., Бар, Барський район, ВУЛИЦЯ ГРИГОРОВИЧІВ-БАРСЬКИХ, будинок 5
Контактна особа замовника: Мазур Сергій Сергійович
+380434121385
mazyr_sergi@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2019 01:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 15:41
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Штукатурна станція Putzmeister P13 або аналог з не гіршими параметрами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька обл., Бар, Григоровичів-Барських, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 43320000-2 — Будівельне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 червня 2019 23:33
Електронний цифровий підпис
12 червня 2019 23:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ станція.doc
12 червня 2019 23:33
ДОГОВІР Штукатурна станція Putzmeister P13.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000042 ● 58d7b666a7674c8aaed3c18f66a60d01
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20 17:53:50
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.06.2019 №32
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.06.2019 №32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-06-12-002545-b 12.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель тендерний комітет вирішив усунути порушення шляхом відміни торгів.

2019-06-26 13:27:49

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державний навчальний заклад "Барський професійний будівельний ліцей", 02539803, Україна, Бар, Барський район, ВУЛИЦЯ ГРИГОРОВИЧІВ-БАРСЬКИХ, будинок 5
  2. Інформація про предмет закупівлі: Штукатурна станція Putzmeister P13 або аналог з не гіршими параметрами, 250000UAH, 43320000-2, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 32a12cf9677645f8aa0197d67eb8045f, 2019-06-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік державного навчального закладу «Барський професійний будівельний ліцей» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна документація замовника не відповідає вимогам частини другої статті 22 Закону, а саме, не містить: - інструкції з підготовки тендерних пропозицій; - одного або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимог, встановлених статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; - переліку критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; - строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; - інформації про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; - інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; - кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також встановлено, що в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пунктах: «91.Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі». Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 24 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані та визначення предмета закупівлі – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2019-06-26 16:20:36

Інформація про відміну

Дата скасування
26 червня 2019 13:30
Причина скасування
У зв’язку з виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель тендерний комітет вирішив усунути порушення шляхом відміни торгів.
Документи
26 червня 2019 13:30 протокол відміна відкритих торгів.pdf

Актуальні тендери

До пошуку